Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mä en ole siirtynyt fb:n puolelle, vaan yksinkertaisesti ollut marraskuun lopun matkan jälkeen niin kiireinen töissä että en ole ehtinyt edes lukemaan näitä keskusteluja :( Nyt on onneksi töissäkin hetken vähän rauhallisempaa ja itse asiassa tällä hetkellä...
  2. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Tänään on näköjään ollut useampikin ultrassa, ihanaa kun saadaan hyviä uutisia :heart: Itsekin olin puolen päivän jälkeen ja tää meidän pikkunen oli sitten niin uneliaalla päällä, että kätilö ei meinannut millään saada mitattua turvotusta kun toinen vaan köllötteli :) Meillä kesti varmaan...
  3. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Heipat kaikille pitkästä aikaa! Ja suuren suuret pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: Olotilat on ehkä hiukan paremmat, jatkuvasti ei ole paha olo, mutta aika usein aamulla joutuu yökkäilemään. Välillä jopa illalla, kuten eilen hammaspesun jälkeen piti oksentaa :( Jostain syystä tuo...
  4. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Huoh, mulla on alkanut nyt olemaan tosi huono olo, ei auta tunnin välein syömisetkään. En oo vielä oksentanut, mutta ei paljon puutu ???? Tiistaina kävin varhaisultrassa, jossa todettiin sikiön olevan n. Viikkoa pienempi kuin menkoista laskettuna. Seuraavaksi olisi neuvola tiistaina. En...
  5. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tervetuloa uusille :wave: Ja pahoittelut Hanne_ :'( Mulla ei sitten ollutkaan eilen ultraa :/ Keskiviikkona tuli tekstiviesti, että lääkäri on sairaana ja aika peruttu. Noh, kun kyse on yhden hengen yksityisestä klinikasta, niin epä tuolle mitään voi. Uusi aika meni reilun viikon päähän...
  6. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tervetuloa taas uusille! Alvinna taisi kysellä tuosta mun vuodosta. Silloin keskiviikkona (?) tosiaan aamupäivällä tuli jonkin verran, tiputteli vielä illalla ja loppui kokonaan. Eilen sitten työpäivän jälkeen taas. On tää vaan outoa, esikoisesta ei ollut mitään vastaavaa. Neuvola mulla on...
  7. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Lyhyt tilannepäivitys omalta osalta: tänään aamulla tullut veristä vuotoa pyyhittäessä, nyt on ph-suoja, katsellaan tässä mihin tilanne kehittyy. Mitään kipuja ei onneksi ole vielä ainakaan ilmennyt.
  8. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tervetuloa uusille :) Mulla taitaa olla ne kuuluisat ruuhkavuodet, kun ei meinaa ehtiä kirjoitella tänne :( Toki esikoista odottaessa ei ollut niin paljon harrastukia kuin nyt, eikä tietenkään yhtä 3-vuotiasta kaikissa touhuissa mukana :) Omassa navassa ei tällä hetkellä ole muuta...
  9. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Mulla jäi näköjään tuo alkoholi/tupakka-asia välistä. Eli tupakkaa en ole polttanut ja alkoholia menee niin vähän, että en näe siinä mitään ongelmaa. Voin sitten tarvittaessa juoda yhden alkoholittoman siiderin tai lasin limpparia :) Vitamiineista ei mene kuin D-vitamiini, voisin kyllä...
  10. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Täältä ilmoittautuisi yksi uusi kesäkuisen odottaja mukaan :wave: Taustalla olen seuraillut teitä ja jännäillyt miten tässä kierrossa käy ja nyt kun tuli jo toiseen testiin plussa, niin alan pikkuhiljaa uskoa että meillekin on tulossa vauva :heart: Meillä on 7/11 syntynyt tyttö ja...
  11. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täältä ilmoittautuu yksi taustailija mukaan keskusteluun :) Toisesta lapsesta haaveillaan, esikoinen täytti kesällä 3 vuotta ja vaikka pitkään on miehen kanssa oltu siltä mieltä ettei toista lasta tehdä, niin nyt se mieli on kuitenkin muuttunut :D Aika jännillä päivillä mennään ja mukamas...

Yhteistyössä