Hakutulokset

  1. pisamapeikko

    sikiö ei ole kasvanut. kokemusta?

    Kävin viikko sitten neuvolassa ultrassa ja mittasi mitaksi 14.1mm. Vastasi juuri viikkoja mitä ovulaatiosta oli. Tänään kävin kipujen takia ylsityisellä ja eka ei meinannu saada ees sykettä kun huono näkyvyys. Mitaksi sai 13.6-14.4mm eli ei olisi kasvanut yhtään! Syke oli vahva ja liikkui...
  2. pisamapeikko

    progesteroniarvot ja raskaus, apuja?

    Sain ovisplussan kp21 ja kp25 kävin progesteronikokeessa jossa arvo 11,8. Valmistauduin uuteen kiertoon koska luin ettei alle 15 arvolla ovuloisi? Kierto epäsäännöllinen, mutta lh-vaihe ollut 9-12. Kp33 kuitenkin plussasin. Edellinen plussa päättyi tuulimunaan ja vuoti rv 4+3 ja rv 6+2 pois...
  3. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kun mulla ainakin jo tökkii toi vanha ketju niin alotin uuden.. Täällä odotellaan kp1 alkavaksi, kivut ainakin jo on.
  4. pisamapeikko

    progesteroniarvosta

    Olen noita viitearvoja kahlannut, mutta kokemusta ja mielipidettä kaipaan. Sain kp 29-30 plussan ovistestiin ja lämpöjen mukaan ovis ois ollut kp32. Kävin kp34 tuossa kokeessa ja tulos oli 6. Eli ovista ei vissii ole taaskaan tapahtunut vai kävinkö liian pian plussan jälkeen.. Lääkäri...
  5. pisamapeikko

    Clomittaret 2015

    Tiistai 17.1.2015 Nimimerkki Ikä Kp Ya/yk Hoidot Miihailija 23 35/22 1/13 c+menop. pco Maaliskuun Aurinko 29 25/28-34 5/14 c pco Hannuliini 7/? metu+menop. DPO11 Pisamapeikko 32 5/33-39 4 c+t 4.lapsi,pco, kilppari...
  6. pisamapeikko

    kilpirauhasen vajaatoiminta, lämpöjen mittaus

    Mittaileeko kukaan aamulämpöjä jolla kilppariongelmia? Nouseeko lämmöt vai pysyvätkö matalina/pomppivat? Mulla aamulämmöt yleensä 35,5-35,8 ja eipä ne siitä oikein nouse. Liekö ees ovuloin, jos johtuu siitä.. Haluis vaan uskoa kropan toimintaan.
  7. pisamapeikko

    hyvä ovulaatiokalenteri

    Mikä oisi oikeasti hyvä ovulaatiokalenteri? Nyt käytössä fertility friends mutta sekin muuttu kohta maksulliseksi. Haluisin sellaisen joka ei ite suoraan laske ovispäivää vaan katsoo lämpöjen ja ovistikutuksenkin mukaan. Kun ei ole säännöllistä kiertoa ja ois kiva laittaa asioita ylös :)...

Yhteistyössä