Hakutulokset

  1. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    KP 1, täti kurvasi aamulla tänne. Ketuttaa!!!! Oli kummiskin luomukierto 28 pv....
  2. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    moiiiiiii omanapa: jännääpännää, viikko pitäis lusia ennenku uskaltaa ees ajatella testaamista.... järkeilin oviksrn h-hetken olleen 16.8., joten jos tärppäs niin 27.8. on kai varhaisin teoreettinen testiplussapäivä, eikö? 30.8. on yhen kaverin pyöreitten vuosien pippalot, tarttis kyl...
  3. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Tsemppii empuska! Ehkä se oli kiinnittymisvuotoo...? Optimisti-Ode lähettelee plussatuulia sinne <3
  4. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    N-A-S-?: Samat mulla, plus etten haluu meidän terkkariin kun viimeksi ne ees tajunneet kierto-ongelmistani puhuessani, että olinkin raskaana.... puuh-! Oma napa: No niin. Kp 17. Terojen aloittamista pohdin, ovistesti nyt nega, eilen hailu, toissapnä vahva, sitä ennen ei. Ehkä sain...
  5. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Tokaa terokiertoa käynnistelemässä.... Edellinen kierto oli tosi jännä, söin terot kierron 15.-24. pvä, 2 pv kului ja sitten alkoi menkat, eli mun kierto oli vaivaiset 26 pvää!!! Mulla ei oo _ikinä_ ollut noin lyhyttä kiertoo-!!! Vuotokin oli tosi niukanlaista: ekat 2 pv vuosin kuin...
  6. O

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Moi. Mä oon lukenu nää kaikki tän (ja edellisen!) ketjun jutut. Mulla alkoi menkat vasta just kun olin täyttänny 15-v., ja ne tuli kun tuli - noin 10 kiertoa vuodessa. Ekat terot söin 22-v. kun silloisen mieheni kanssa yritimme lasta. Emme onnistuneet 1,5v:n yrittämisestä huolimatta, ja...

Yhteistyössä