Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Jos joku täällä miettii rintareppu vai kantoreppu, niin tämä kuva taitaa selventää aika paljon asiaa :D
  2. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Face-ryhmään haluavat: Mä olen lähdössä tänään mökille jossa ei netti kunnolla pelitä. Eli jos haluat ryhmään mukaan vielä ennen viikonloppua, laita viestiä n. klo 13 mennessä :)
  3. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Faceryhmään pääsee siis näin: laita yv:llä sähköpostiosoitteesi joko catnip82 tai minulle (Kuusama) niin lisäämme teidät ryhmään!
  4. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Faceryhmään pääsee siis näin: laita yv:llä sähköpostiosoitteesi joko catnip82 tai minulle (Kuusama) niin lisäämme teidät ryhmään!
  5. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mä olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Catnip, laita mulle postia!
  6. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mä olen niin laiska mutsi että en jaksa vaihtaa yöllä vaippaa jos nyt ei kakkaa tule.. Siitä syystä ei myöskään käytetä kestovaippoja yöllä. Meidän yöt sujuu nykyään niin helposti (pari syöttöä, työnnän melkein unissani tuolle tissin suuhun enkä aina aamuisin ole varma montako kertaa olen edes...
  7. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mulla on ilmennyt ekat liitoskivut vasta synnytyksen jälkeen :O Voi että kun voikin olla vaikeaa löytää vaatteita juhliin. Haluaisin jonkun mekon jossa voi imettää mutta mikään ei kelpaa. Ja kaikissa mainoskuvissa malli on raskaana (ne yhdistetyt äitiys- ja imetysvaatteet..) joten on vähän...
  8. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mamira, joo meillä hikattiin masussa ja hikataan vieläkin. Mä olen yhdistänyt meillä sen tuohon refluksioireiluun. Faceryhmään haluaisin itse juuri siksi että olisi kivempaa kirjoitella jossain suljetussa muodossa ilman että koko suku voi käydä lukemassa mun juttuja. Toki mulle käy muutkin...
  9. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    No niin, poju on 7 viikkoa ja sen kunniaksi käytiin neuvolassa+lääkäriä tapaamassa. Painoa tällä kertaa 4890g, eli vähän on jo tasaantunut tuo kasvu :) Pituutta 56 cm. Muuten olikin aivan turha reissu. Jos olenkin moittinut äitiysneuvolan tätiä, niin tuo lastenneuvolan täti on aivan oma...
  10. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Seksistä kun on puhe ( :D ) niin siitä aasinsilta ehkäisyyn, eli mitä ehkäisyä väki on ajatellut sitten kun asia on ajankohtaista? Meillä mennään kortsuilla, niitä on onnistuneesti käytetty ennenkin, tai oikeastaan varmat päivät-systeemiä. Se tietty toimii vasta sitten kun saan mun normaalin...
  11. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kyllähän ne voi alkaa, mun äidillä on alkanut joka kerta 5 viikkoa synnytyksestä menkat. Ja meitä on useampi sisarus. Mutta voi se olla vielä jälkivuotoakin, mulla ainakin muuttui just tuollaiseksi on-off-malliksi kun se varsinainen verenvuoto loppui.
  12. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Täällä on seksielämä jo ennallaan :cool: Olisko pari viikkoa sitten aloiteltu. Kyllä jännitti ku nuorta tyttöä :ROFLMAO: Jälkivuoto on mulla kummallista mallia, välillä sitä tulee hyvin niukasti ja sitten on taas monta päivää taukoa. Nyt tosin epäilen että mulla saattoi alkaa jo menkat! En olis...
  13. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meillä mennään kans tosi vähissä vaatteissa. Eilen illalla poika loikoili ulkona vaunuissa pelkässä bodyssa. Sisällä se on ollut jo monta päivää samassa asussa. Mamira, mun mantra on ollut tän viimeisen 6 viikon ajan "luota vauvaan -luota itseesi" :D Vauvat on onneksi niin viisaita että tekevät...
  14. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ei se synnytys aina luomunakaan etene, nimim. sunnuntaina klo 6.00 kohdunkaula kadonnut ja sormelle auki ja poika syntyi tiistaina klo 22.00. Meinasi kyllä pää levitä. Meillä oli taas hehkeä yö.. Poika huusi refluksia klo 00-03, eli kolme tuntia putkeen. Joo, meillä ei todellakaan tankata lasta...
  15. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Henttu, hirveästi voimia ja tsemppiä! Muistan kyllä miten lujilla olin itse pitkän synnytyksen kanssa kun etenemistä ei vaan tapahtunut.. Tähkä, erityistsempit täältä! Meillä on ollut iso apu mahallaan nukkumisesta, tosin vain päiväsaikaan kun olen itse hereillä. Äp-laatikko on pääpuolesta...
  16. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Vitsit kun ei muista ikinä kommentoida niihin aiheisiin mihin pitäisi.. En jaksa minäkään röyhtäyttää yöllä. Siinä vaan virkistyy sekä vauva että minä. Rangaistuksena laiskuudesta kuuntelen sitten pieruähinää loppuyön o_O
  17. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea taas uusista vauvoista! Ja tsemppiä omaa toimitustaan vielä odottaville! Me jouduttiin eilen ottaa turvakaukalosta vauvatuki pois! Jäi pylly vähän liian korkealle ja sitä myöten vyöt olkapäiltä liian alas. Tuntuipa kauhealta, niin se pieni vaan kasvaa.. Kohta viisi kiloa :D Me...
  18. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Iiiihanaa, mä sain mun läppärin vihdoin toimimaan! :love::ROFLMAO: Johan tässä on taas kuukauden päivät mentykin tabletin ja puhelimen voimin. Meillä ei ole unipussia, en ole ehtinyt kaipaamaan. Poika nukkuu vieressä (tosin oman peiton alla) ja viime aikoina on tarvittu vain bodya öisin...
  19. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Joo! Laitan sulle viestin :)
  20. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kelpaa! Laitan sulle viestiä :)

Yhteistyössä