Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Ai niin. ON: Järkyttäviä repäsykipuja myös. :( Pelottavia. Välillä ei saa yöllä käännyttyä ilman kipuja, välillä istumaan noustessa sattuu, seisomaan noustessa sattuu. Välillä sattuu kun aivastaa tai naurahtaa. Kiva selitellä ihmisille, että eeei ku vattalihakset vähä kipeenä.. Ja yks mikä...
  2. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mä oon ollu piiiitkään ihan hiljaa kun tässä on ollu kaikkea. Kivaa ja ei niin kivaa. Isinen on reissussa ja kova on ikävä. Jännä, että reilu 6,5 vuotta oon sitä kattellu hyvinkin tiiviisti ja silti viikossa tulee jo kamala ikävä. :( :) Mut hyvä se kai on? Mulla on koko ajan hirvee huoli...
  3. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    ja luulisin et oon viikolla 5+jotain. Se jotain selviää varmaan ens ti neuvolassa. :)
  4. T

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tässä on mun testit: 28.6.2014 28.6 eli dpo 13 29.6.2014 29.6 eli dpo 14 30.6.2014 30.6 eli dpo15 20140703 054101 3.7 eli dpo18 1.7 tein myös liuskatestin vaikka olin tuntia aiemmin just käynyt pissalla, ja silti tuli viiva, ja oli tummempi kun toi maanantain, eli dpo 15. :)
  5. T

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Pahoittelut Samhelle. :( Mutkin kai nyt sit vois lisätä listaan vaikka ei mitään tietoa oikeesti LA:sta oo vielä, enkä ees tiä onko sitä siellä ja missä se on. :D (huomaako jotenkin kuinka epävarma oon.. :P) Eli alustavasti LA 9.3/ tinnnde/ 23v./ykköne/ Satakunnan keskussairaala unohdin...
  6. T

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Hiljaa hiippailen tänne päin.. Ehkä. :) Testit on näyttäny viikonloppuna hailakkaa haamua, ja nyt apteekin testillä saatu kaks viivaa. Laskettu aika ei oo tiedossa, en tarkkaan tiä mistä sen laskisin kun ovis oli niin myöhään tässä kierrossa.. Mutta maaliskuulle menee! <3 Nyt vaan jarru- ja...
  7. T

    Kuvia plussatesteistä

    Tässä tän päivän :D 30.6.2014
  8. T

    Kuvia plussatesteistä

    Jos osaan niin tässä tulee. Aika epävarmat vielä minusta.. Tässä lauantailta 28.6.2014: 28.6.2014 ja sunnuntailta 29.6.2014 29.6.2014 Tänään menossa hakemaan apteekin oman testin ja Clearbluen.. ja varmaan sata muuta. :)

Yhteistyössä