Hakutulokset

  1. M

    Paljon rahaa pääsiäiskukkiin?

    Kukkiin varmaan 5-10?, muuhun koristeluun pari euroa, suurin osa on jo ennestään kaapissa jemmassa.
  2. M

    mitä tekisit ylimääräisellä 500 eurolla?

    Lähtisin kylpylään..
  3. M

    Miten saisi tehtyä makeita popcorneja itse?

    Teet popparit valmiiksi ja sulatat esim fazerin sinistä ja kaadat poppareiden päälle. Kinuskiakin tietty vois kokeilla mutta voi tulla tosi tahmeaa syötävää. Kysyit vain makeita, mutta saako antaa suolaisten ohjeen kanssa? Elikäs: Juustopopparit, tee popparit valmiiksi, sulata voita ja...
  4. M

    Tapaus Tero ja Tuuli

    Peesi, kyllä Henna kävi sanallisesti Tuulin kimppuun. Henna yritti tahallaan provosoida Tuulia. Puistattaa koko Henna, äänestäkää pois |O
  5. M

    Primolutin tarkoitus?

    Se tasaa kiertoa. Tuntuu että sitä määrätään aika helposti, moni tuttukin on sitä jo syönyt, kuka mihinkin vaivaan. Itse söin lapsettomuuteen, mutta muutaman kuukauden kuluttua lopetin kun oli niin turvonnut ja epämääräisen paha-olo. Kun lopetin niiden syömisen tärppäsi heti.
  6. M

    vinkkejä täytekakun tekoon?

    Käytä kostuttamiseen pullasutia niin kakusta ei tule liian märkää ja saat kostutuksen leviämään "töpöttämällä" tasaisesti. Itse käytän kostuttamiseen yleensä mehua, jos teen mansikkakakun niin mieluiten mansikkamehua jne.. Ja jos vaan mahdollista niin käytät vaikka mansikoiden sulamismehun (ja...
  7. M

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    Mites meidän asuntoasia etenee? ja muu elämä?
  8. M

    Kertokaas laktoosikokeista tietävät!!

    Tarhaan tarvitsee vielä kirjallisen lääkärintodistuksen, muuten erikoisruokavaliota ei aleta noudattamaan. Ymmärtääkseni tuo tarkoittaa vasta altiutta laktoosi-intoleranssiin. Ruuansulatuksen entsyymit saattavat riittää hienosti hajottamaan laktoosin toistaiseksi ja vasta lähempänä aikuisuutta...
  9. M

    Yksityisen hoitajan palkkaaminen?

    Itsestä tuo ei vaikuta kalliilta kun miettii paljonko jää hinnaksi päivää kohti, vaikka olisi vain sen 8 päivää kuussa kun on kuitenkin noin monta lasta kyseessä. Nyt kun (ainakin täällä) mll:n hinnat nousee, 2-3 tunnin maksulla saa koko päivän.. Mutta täytyy miettiä erivaihtoehtoja, kesäksi...
  10. M

    Mä aion jäädä takaisin kotiäidiksi

    Pääasia että kaikki on onnellisia ja pärjäätte taloudellisesti, eikö niin :hug: Hieno juttu.
  11. M

    Yksityisen hoitajan palkkaaminen?

    Onko tuo yksityisenhoidontuki aina tuo vakio määrä, vai alennetaanko sitä sen mukaan mitä on hoitopäiviä? Mietin että jos teillä on muksut hoidossa 2 päivää per viikko? Olisi itsellekin näppärä systeemi.
  12. M

    Yksityisen hoitajan palkkaaminen?

    Täytyy sanoa että empä olisi tiennyt.. Sellaisia kiemuroita ettei noita voi tietää ellei toinen kerro. Kiitokset =)
  13. M

    Huomenna sitten katsomaan F1 testiajoja

    Hyvä kun lähdet katsomaan, oishan tuollainen kiva itsekkin :whistle: Taitaa muutenkin olla ollut hyvä reissu/ kokemus?
  14. M

    Hidasteleeko palsta muillakin?

    Kyllä |O
  15. M

    Miksi minun pullani maistuvat enemmänkin sämpylöiltä?

    Hiiva saattaa syödä sokerin pois ja tulee mauttomia pullia. Eli kyllä, nostatusaika vaikuttaa.
  16. M

    Pitaisko lahtea katsomaan F1 testiajoja (Espanjassa ) ?

    Tottakai! Välttämättä ikinä ei tule tule toista mahdollisuutta päästä noin "halvalla" sinne. Nyt kun olet noin lähellä mene ihmeessä ja kerro meillekin millaista oli :D
  17. M

    TERVEISIA ESPANJASTA!

    Hieno juttu =)
  18. M

    Ei se työssä käynti kannata :S

    Tuntuu että kun keksittiin sana "matalapalkka-ala" hyväksyttiin samalla koko asia |O Mun mielestä pitäs maksaa sen verran palkkaa että sillä elää, muuten se on ihmisarvoa alentavaa.
  19. M

    TERVEISIA ESPANJASTA!

    Hei, näin kauppalehden tai jonkun vastaavan talouslehden nettisivuilla sellaisen uutisen että ulkomailla on visanostoja veloitettu virheen takia moneen kertaan (saman päivän aikana.) En löytänyt uutista nyt tähän hätään mistään mutta yritän etsiä jos siitä olisi apua, jollei se sun kaverin asia...

Yhteistyössä