Hakutulokset

  1. R

    Paras kosteusvoide meikkivoiteen alle

    Olen kokeillut tavallisia kaupan kosteusvoiteita sekä apteekin Aqualan L-voidetta meikin alla, eivät ole hyviä. Kosmetologilla oli vain hirveän iso purkki, en halua ostaa heti niin isoa ja kallista tavaraa, jos se onkin sitten ihan huono. Onko jotain vinkkejä mikä käy pintakuivalle iholle...
  2. R

    Miestenne harrastukset

    Mitä miehenne harrastavat ja montako kertaa viikossa ? Minua risoo, kun ukko on harrastuksensa parissa (kevytilmailu) kahdesti viikossa, yleensä yksi ilta viikolla ja koko sunnuntai ! Muut illat on kotona ja päivät töissä, joten eipä ole paljoa yhteistä aikaa tai harrastusta.. Hänen mielestään...
  3. R

    KIIHOTUS yms. VOITEET/GEELIT YMS.

    Mitä olette käyttäneet? suosittelette ?
  4. R

    Harrastatteko piiskaleikkejä?

    Millaisilla säännöillä, kumpi antaa ja kumpi saa? Mitä rituaaleja tai tapoja teillä piiskaukseen liittyy? Itseä kiihottaa kovasti ajatus oman miehen antamasta hellästä "kurituksesta" mutta en ole kehdannut asiaa miehelle kertoa...
  5. R

    Lattiamateriaali koiraperheeseen?

    Mitä suosittelette lattiaan kun koirakin asumassa saman katon alla? Meillä on varaava sähköinen lattialämmitys. Onko kokemuksia?
  6. R

    Mitä harrastat?

    Ja kuinkas usein viikossa??? Harrastatko mitään yhdessä perheen tai vain miehen kanssa? :wave:
  7. R

    Minä osaan isse

    Poikani aloitti päiväkodin maanantaina. Kaikki on mennyt varsin mallikkaasti. Poika ei ole arkaillut muita lapsia eikä ole kiukutellut päiväkodissa. Eilen kuitenkin kävi ilmi, ettei poika käynyt kakalla päiväkodissa. Hätä on ilmeisesti ollut kun hän kysyi minulta eilen, että missä siellä...
  8. R

    En muistele häitä...

    Menimme kesällä naimisiin. Häitä oli suunniteltu ja koko elämäni olen haaveillut ihanasta päivästä. Tämä kesähän oli aikamoisen sateinen, joten sattuipa satamaan hääpäivänäkin. Ei siinä muuten mitään, mutta kun terassi oli aika vilpoinen, ei sisätiloja. Kaikki kastuivat ja moni asia meni pieleen...

Yhteistyössä