Hakutulokset

1. H

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Ihan kuin olisin ensi kertaa raskaana, mutta mitä vitamiineja kannattikaan alkaa syömään? foolihappoa sisältävää?
  2. H

22.2/hepokatti83 / 30 / viides / Isommille lapsille kerrotaan aikaisintaan np-ultran jälkeen. Emme taida vielä kertoa edes ystäville. Aiemmin olen kertonut parille ystävälle ja äidilleni nyt ei taideta ainakaan vielä vähään aikaan.. Kun malttaisi mielensä jopa puoleen väliin. En usko että...
  3. H

Hei Saanko liittyä seuraan? Äsken tein plussa testin. Viikkoja on jo ehtinyt tulla 5+1 tai 5+2 eli laskettu aika sijoittunee 22.2.15 Tämä on meidän viides lapsemme. Menkat oli jo rutkasti myöhässä meinasin Juhannus aattona testata mutta en ostanut testiä vaan ajattellin ettei kumminkaan...
  4. H

Saako raskaana ollessa laihduttaa/laihtua ennemmän kuin kilon tai pari?

Kiitos vastauksista. Pitäisi siis varmaan vähän kaloreita lisätä. En laske kaloreita mutta syön riittävästi n 1500-1800kcal/päivä. Raskaana näyttäisin testin mukaan vahvasti olevan eli rv 5+2!!
  5. H

Kiitos vastauksista :) Hyvä kuulla, että on odottajia jotka ovat pudottaneet painoaan noin hienosti raskaudenkin aikana. Pyrin kyllä tämän tahdin pitämään vaikka raskaana olisinkin. Lenkkeilen 2-4kertaa viikossa myös.
  6. H

Olipa yllättävä vastaus vvvvvv en tarkoittanut että alkaisin syömään huonosti, mutta jos jatkan näin syömistä (kalori vajetta tulee, kun laihdun) niin onko haittaa laihtua jopa 10 kiloa raskauden aikana?
  7. H

Saako raskaana ollessa laihtua, jos on todella paljon ylipainoa? Olen lyhyt ja painan n 98kg. Todennäköisesti olen nyt raskaana (testit tulossa, mutta kp on jo 39/30 , toki voi olla etten ole ) Niin ajattelin voinko jatkaa tällä ruokavaliollani (syön terveellisesti ja kohtuudella, pidän...
  8. H

Raskaana ollessa laihdutus

Saako raskaana ollessa laihtua, jos on todella paljon ylipainoa? Olen lyhyt ja painan n 98kg. Todennäköisesti olen nyt raskaana (testit tulossa, mutta kp on jo 39/30 , toki voi olla etten ole ) Niin ajattelin voinko jatkaa tällä ruokavaliollani (syön terveellisesti ja kohtuudella, pidän...

Yhteistyössä