Hakutulokset

  1. E

    ¤¤ELOMASSUT 2008¤¤ heinäkuussa

    Moikka! Edellisessä viestissä kirjotin, että Ilona kiipeilee. Ei siis kiipeile mihkään, tarkotin, että nousee seisoon. Ja hui kun neiti säikäytti mut eilen! istuin keittiön pöydän vieressä, kies sohvalla. Mies sano, että kato kun Ilona seisoo jo hyvin. Oli siis hetkeä aiemmin seisonu ilman...
  2. E

    ¤¤ELOMASSUT 2008¤¤ heinäkuussa

    Moikka! Ja kiitos pinosta jälleen kerran HooÄs! Meillä samaa rataa mennään, kun ennenkin. Ilona on ihana ja iloinen oma itsensä, hää ei turhista narise :heart: Nykyinen liikkumismuoto Ilonalla on konttaus ja lujaa meneekin :) Ja kiipelyä on edelleen paljon ja pystyssä pysyminen...
  3. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Moi! Niiskuneiti: Meilläkin toi iltanukahtaminen on menny ihan vaan kiipeilyks, seisomaan tarttee päästä koko ajan ja ihan väsyneenä. Mä olenkin tehny niin, että maito ensin, sit sylissä oloo niin kauan kunnes neiti on jo ihan puoliunessa ja sit sänkyyn. Sit ei Ilona enää jaksa kiivetä vaikka...
  4. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Moi! Eilen oli sit 10kk neuvola. Paino 8890g (8515g) Pituus 73cm (72cm) Pituus menee keskikäyrää ja paino edelleen miinusta. Mutta painonnousu on ollu nyt hyvää, niin mitään ei tartte tehdä asialle. Huh huh, kyllä on kuuma! Mä en ihan näin kuumasta välitä, vähän vähempi riittäis...
  5. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Huomenta! Kesäflunssassa ollaan. Mä ja Ilona. Mutta menossa onneks ohi jo ja Ilonan päiviin/öihin ei oo vaikuttanu. Meillä on nukahtaminen menny ihan kamalaks, huh huh! Oli niin helppoo, kun päivällä anto maidon, kanto sänkyyn, niin sinne jäi. Ja illalla maito Ilonan huoneessa, sänkyyn ja...
  6. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Huomenta! Salahia mäkin olen miettinyt, että missä mahtaa olla. Äitilpr: Onnee 5-vuotiaalle :flower: Ilona tosiaan nyt kiipeilee seisoon ja joka paikkaan ja miljoona kertaa päivässä. Muuten ok, mutta I ei pysy yhtään viä seisomassa, vaan huojuu ja heiluu. Ja muksahtelee...
  7. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Moikka! Onnee Hooäs rouviintumisesta :heart: Ja onnea kaikille tulevista pienokaisista :heart: Ilona nyt sitten kiipeilee seisoon joka paikkaan :o Kyllä on taas vahtimista. Ja kovasti käy halailemassa :heart: Viime yönä iski paniikkii, että mikä sen nyt on, kun alko ihan...
  8. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Joo-o, vattalihakset, tattadadaadaataa, TEKEMÄTTÄ! :headwall: :headwall: :ashamed: Mua rupes joka kerta niin kovasti naurattaan, että eihän siitä mitään tullu. Arvakkaas mille nauroin? Useita päättömiä naisia lapset kainalossa seisoo mun vieressä ja huutaa, jaksaa jaksaa :laugh...
  9. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Siis, voi ei teidän kanssa! irtosora, neitiperho ja äitilpr, potkikaas muakin nyt sit ja KUNNOLLA!! Mä en oo tehny viä mitään :ashamed: Ja mun piti kyllä... Ja te teette tollasia hulluja vattalihas-sarjoja, mä en varmaan pääse ees kahta :( :headwall:
  10. E

    ELOKUUSSA 2008 syntyneet

    Tyttö 21.08.08, 3880g, 50cm, tyttö -04
  11. E

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Kaippa minäkin tänne uuteen kirjottelen, kiitos vaan pinosta :wave: Ja mukavaa lauantaita Hooässälle! Nyt en muista yhtään mitä viimeks kirjotin Ilonan taidoista, mutta toistetaan sitten, jos jo kirjotin. Eli Ilona oppi nouseen ite istuun ja konttausta koitti yhden päivän. Mutta...
  12. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Heippa! Täällä senkun taidot lisääntyy :) Nyt Ilona nousee ite istuun ja laskeutuu hienosti alas ja eilen alko konttaan :heart: Vauhti ei mikään hurja oo ja vähän sellasta heilumista, mutta yritys on kova. Mä liityn teihin jotka ette liikuntaa jaksa harrastaa. Mä oon ollu laiharilla...
  13. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Nostelen vaan etusivulle :wave: Emeelia ja neljä hammasta omaava Ilona
  14. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Moi! Nyt on painokontrollissa käyty, taas, mutta tällä kertaa uutiset oli mieluisat :) Paino noussu reilusti, nyt 8515g, kun viimeks oli 7885g. Pituuttakin oli taas tullut, nyt tasan 72cm. Huh, kyllä helpotti tietää, että paino noussu. Ei tartte mitään testejä ruveta tekeen. Imetyksen...
  15. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Heippa! Hienoa Salah, että Masa nyt parempi, toivottavasti pysyy pidempään terveenä :) Ilona oppi nyt sitten ryömiin ja vauhtia piisaa! Pari pv pyöri täs olkkarissa ja keittiössä, mutta nyt menee jo joka huoneeseen. Mieluisin on isosiskon huone :heart: Ilona on nyt pari pv höpissy...
  16. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Salahilla samat aatokset kun mulla :) Ja voimia teille edelleen, toivottavasti pieni pian paranis :hug: Me mennään tänään katsoon mökkiä, saa nähdä tuleeko se sitten ostettua. Se viä, että niin meillä nyt kävi, että tissittely loppui. Joka kerta kun koitin imettää, niin pari imua...
  17. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Salah :hug: Irtosora, täällä kans yks, joka ei saa aikaseks mitään. Päivät menee siinä, että jompikumpi tytöistä vaatii huomioo, ruuanlaittoon ja ulkoiluun. Sit illalla kun tytöt nukkuu, oon aivan poikki ja meen vaan nukkuun. Kotihommia kun teen, teen vasta sitten kun mies on kotona. Ja...
  18. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Osaiskohan teistä joku auttaa mua? Ilona on nyt ruvennu tekeen tosi paljon sellasta, että huitoo, repii ja raapii, nipistelee kaikkia ja nyt on ruvennu pureen mua. Ja sit kun kieltää, niin nauraa päälle ja toistaa. Mä olen tehnyt niin, että parin kiellon jälkeen laittanu pois sylistä tai...
  19. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Moi! Salahille jaksamista ja voimia, sekä Masalle parantumista! Itestäkin tuntuu ihan kurjalta, kun Masa on aina kipee! Täällä meni äitienpäivä hyvin. Itku pääsi aamulla, kun lahjat kannettiin sänkyyn, oli niin ihania :heart: Vanhempi tyttö oli hoidossa tehny kassin, mihkä oli toiselle...
  20. E

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Moi! Ja kiitos uudesta pinosta! Mulla on äloma jo loppunut ja kotihoidontuelle jäin. Raha ei tosiaan oo kummonen, mutta en halua Ilonaa hoitoon vielä laittaa. Varsinkin kun ei toi nokkamuki ja pullo kelpaa. Meillä pari uutta taitoo. Konttausasentoon nousee ja jalat jo liikkuis, mutta...

Yhteistyössä