Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat 2014

    Heippa taas pitkästä aikaa! Täälläkin on vauva-arkeen totuttelu vienyt aikaa, enkä ole ehtinyt/jaksanut tänne kirjoitella. Lukenut olen kyllä lähes päivittäin. Meidän tyttö nukkuu öisin semmosissa kahden tunnin pätkissä, päivällä voi vetästä neljänkin tunnin yhtämittaiset unet. Pinnaa...
  2. M

    Marraskuun Mussukat 2014

    Kiitokset uudesta ryhmästä, WcAnkka! =)
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut Kanna:flower::flower::flower: Täällä kanssa yksi, joka odottaa oman habituksensa kevenemistä kuin kuuta nousevaa... Niiiin pitkästyttävää, kun ei voi tehdä mitään :kieh: En pysty taipumaan vyötärön kohdalta enää ollenkaan -- hengittäminen loppuu ja oksennus tulee kurkkuun. Jos...
  4. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Vauvaonnittelut, Sonts4 ja Wendy79:flower::flower:!!! Mä myös kannatan sitä syntyneiden ryhmää! Ensimmäinen kun tulossa, niin sitä kaipaa vertaistukea ja muutenkin kiva kuulostella muiden marraskuulaisten kuulumisia! Täällä turvonneet tunnelmat ja kaikki tuntuu hankalalta..|O Mahakani ja...
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Kiitokset WcAnkalle sekä Miinuskalle laskeutumisen ja kiinnittymisen käsitteiden määrittelystä! Selvensi tosi paljon! Raskauteen liittyy aika paljon sellaista sanastoa/käsitteistöä, joka ei muualla kohdin elämässä tule vastaan =). Mielialoista: Vaihtelee tosi paljon päivän aikana. Mitään...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Hep! Täällä yksi, jolla maha naksuu! :D Naksumista kuulunut noin kuukauden verran. Nykyään ääni niin kova että mieskin kuulee sen :attn:. Ollaan ihmetelty ja etsitty selitystä. Hassu ääni! Mä en ole mistään streptokokkinäytteestä kuullutkaan, eli ei vissiin oteta täällä automaattisesti...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Neljättä odottava, luppelo, WC ankka, CandleLight, täällä myös yksi, jolla ajoittain syyllisyys - ym. vastaavia tuntemuksia vauvan suhteen. Välillä vaan odotus tuntuu niin pitkältä, aika kuluu hitaasti, peilistä katsoo vieras ihminen. Tulee tunne että ympäristö - tutut ja tuntemattomat...
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Valtavasti onnea, Bosch!:flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Voimia kaikille täysiaikaisille odotteluun :wave:. Me päästiin osallistumaan kahteen perhevalmennuskertaan kolmesta. Eipä niissä tiedollisessa mielessä ollut hirveästi uutta. Sen sijaan oli mukava tutustua alueen muihin esikoisen odottajiin. Lääkärineuvola takana täälläkin. Mitään...
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    :) Valtavasti Onnea, Piiu!:flower::flower::flower:
  11. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille lepoon määrätyille! Itselläkin ottaa päähän, kun ei pystykään enää tekemään samoja asioita kuin ennen. Kaikki kumartelu ja "kyykkäys" on yhtä tuskaa, pehmeässä tuolissa istuminen hankalaa, autolla ajaessa on vaikea hengittää, kävely hidasta, siedettävän...
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Kiitos jälleen uudesta ketjusta Wc Ankalle! :hug: teille kaikille, jotka olette saaneet epäasiallista kohtelua terveydenhuollolta, sukulaisilta tai muulta taholta raskauden aikana! Ihmisten pitäis ymmärtää olla kuormittamatta raskaana olevia turhilla löpinöillään, huolestuttavilla jutuilla sekä...
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Hauskoja nuo teidän isyyspakkaukset :D. En ollut tuollaisesta pakkauksesta kuullutkaan, täytyypä pistää harkintaan :). Te jotka ootte raskauden aikana harrastaneet liikuntaa, kertokaapa minkätyyppistä?! Mä oon lähinnä tehnyt pitkiä kävelylenkkejä, mutta tänään kokeilin...
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Mullakin oli tänään neuvola. Sf-mitta 28, hemog. vain 107, sormenpäästä -- kaikesta lisäraudan syömisestä huolimatta :O. Menin sitten "oikeaan verikokeeseen" tarkempaa tulosta varten. En tiedä, miksei rauta imeydy : /. Moon stars, kannattaa varmaan soittaa neuvolaan vielä ja kysyä...
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Syyskuu jo! Tervetuloa -miinuska-! Vertaistuen kannalta mukava lukea, että muutkin tässä porukassa on enemmän tai vähemmän vaivaisia. :stick: Täällä yksi samanlainen. Oirelistaa: menkkamaisia kipuja harva se päivä, oikean keuhkon alla päivittäin kipeää muljahtelua, keuhkoilla niin ahdasta, että...
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Aika monella ollut neuvola tänään -- niin mullakin :). Sf-mitta keskikäyrällä, kuten viimeksikin. Paino noussut kaksi kiloa sitten viime neuvolan (kuukausi takaperin). Edelleenkään ei ensimmäistäkään lähetettä sokerirasitukseen :D ja täti sanoi juuri, ettei mun tapauksessa siitä asiasta tarvi...
  17. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Heips! Muutamia hankintoja tehty, kuten yhdistelmävaunut (Emmaljunga) ja turvakaukalo + adapteri (Graco). Niin ja tuttipulloja - niitä on nyt 6kpl - riittäisköhän?:kieh: Kun eihän sitä koskaan tiedä, jos hän päättää ryhtyä syntymään ennen aikojaan, niin enhän mä silloin enää pääse mitään...
  18. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Äitiyspakkaus tuli. Ihan pätevänoloinen paketti - tosin meidän versiosta puuttui talvipipo kokonaan, ts. oli vain puuvillaiset "kypärä" sekä naruilla solmittava kesälakki :(. Toivotaan siis lämmintä talvea :D Oletteko muuten olleet perhevalmennuksessa? Meillä alkaisi ensi viikolla. Aika...
  19. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Kyllä, viikosta 24 eteenpäin hoidetaan, jos lähtee syntymään. Kysyin tuota lääkäriltä hiljattain. Täällä kanssa vihdoin laitettu äitiyspakkaus tilaukseen. Viikon-parin päästä sen pitäisi olla meillä jo :heart:! Miksihän siinä ylipäätään tulee niin isoja vaatteita, että vauva hukkuu niihin? Ei...
  20. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Onnittelut jälleen hyvistä ultrauutisista! Mulla oli tänään kolmas neuvola ja sen myötä kolmas neuvolatäti. Ihan mukava oli tämäkin, huh! Edelleenkään ei puhetta ensimmäisestäkään sokerirasituskokeesta.. No, ei väkisin!:-D Seuraava neuvola vasta elokuun lopulla. Hemo oli laskenut 110een...

Yhteistyössä