Hakutulokset

  1. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Taikaviitta :hug: Mimmi, toivon niin kovasti että tuo haalea plussa olis juuri sitä mitä ootte odottanu :heart: Iiik, jännää!!!! Miltä testit tänään näytti..? Risukasa.lle tsemppiä piinapäiviin :) Onnea Nonnuliinille plussasta! :) Sitten vähän omaa napaa. Tänään pp 9...
  2. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Electric_blue: kiitos :) Mimmin kanssa olen samoilla linjoilla, että testiä vielä huomenna, ja toivotaan että ehkä-haamu muuttuis kunnon viivaksi :heart: Mimmi_83: kiitos kaunis kannustuksesta :heart: Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut!! Ja varsinkin tuo "mitä jos kuitenkin" -vaihe kolahtaa...
  3. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Kiitos, Taikaviitta :) Pp7 on vasta pp7, joten mitä vaan voi vielä tapahtua!! Vaikka harmitushan sitä aina tulee, kun negatiivisen testin tekee... :( Täällä silti kovasti jaksetaan toivoa ja uskoa parasta!! :) Tällä hetkellä mun olo on yllättävän rauhallinen. Tässä sitä vaan...
  4. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Loistavaa, risukasa!!!!! Sieltä se sitten o+ napsahti!!!! :) Kannatti tosiaan testata kolmella liuskalla :D Nyt vaan peukut pystyyn!!!! Niin, ja kiitos :)
  5. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Kiitos, Taikaviitta ja Electric_blue :) On jääny kirjottamiset vähän vähemmälle, kun on käyty sairaalassa ja Fertinovassa ja kaikkea!!! Mutta nyt, täällä taas!!! :) Electric_blue: pidän sulle edelleen hirmusesti peukkuja pystyssä, sillä eihän toivoa vielä ole menetetty, voihan se plussa...
  6. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Kiitos Mimmi_83 sekä risukasa. :) Mää oon ymmärtäny että myös Pregnylistä voi tulla juurikin noita oireita; etovaa oloa ja väsymystä. Mutta tiedä sitten varmaksi, ja omia kokemuksia en vielä osaa sanoa... Ja noi PC ovulaatioliuskat on mulle ihan vieras juttu. Oon käyttäny pääsääntösesti...
  7. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Onnea liina2013 ihan hirrrrmusen paljon!!!!! :flower: Ihanaa lukea onnistumisista ja saada itselleen samalla luottamusta siihen, että toivoa on aina :heart: Ps. Kävin itse kanssa kirjoittelemassa myös tuonne hoidot jatkuu-palstalle, jos täällä keskustelu on hiipumaan päin... eli kiitti...
  8. P

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Otetaan alkuun tällanen awkward avauspuheenvuoro, eli: Hei, olen Piina86 ja olemme avopuolisoni kanssa aloittaneet lapsettomuushoidot! En ehkä täysin kuulu tähän hoidot jatkuu-kategoriaan, mutta lueskelin eilen illalla täältä eri palstojen kirjotuksia ja päädyin kirjoittamaankin yhdelle...
  9. P

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei, mahtuuko yksi samojen asioiden kanssa painiva mukaan..? Otetaan alkuun tällanen awkward avauspuheenvuoro: Hei, olen Piina86 ja olemme avopuolisoni kanssa aloittaneet lapsettomuushoidot! Oon aika kova höpöttämään, mutta yritän kertoa meidän tarinan niin tiivistetysti kun osaan... :D...

Yhteistyössä