Hakutulokset

1. M

40+ so what wol.13

Mulla munikset vihloo monena päivänä kun on ovis,myös vähän jälkeen, en pysty kans tarkkaa päivää sanomaan, joku niistä. ...mulle saa kirjata kp3/27-31, yk 21. Menkat alko yllättäen kuin tyhjästä kp23, dpo vain 10. En muista koskaan näin lyhyttä kiertoa. Miten olette tulkineen liian aikaiset...
  2. M

40+ so what wol.13

Moi! Ihanaa kun täällä tapahtuu! Mulle voi kirjata kp12, yk20...voihan vee... Mutta eikun uutta putkeen, hoitoihin en ole menossa, vielä toivo elää...oviskipuja jo toista päivää, kohta taas piinataan :)
  3. M

40+ so what wol.13

Onnea plussanneille!! Onnea matkaan! <3 Tällä Taas mennään...kp16 tänään ja todennäköisesti ovispäivä, eilen reilusti limaa ja kipuja, testit loppui tiistaina jo ennen aikojaan mut oireet hyvin selvät. tarviipa tilata ovistestejä lisää...Tallettelut kp13 ja kp16/dpo0, onneksi edes kaksi...
  4. M

40+ so what wol.13

Hienoa että olet kuitenkin tullut kerran raskaaksi purun jälkeen, sittenhän sinulla on varmasti toivoa!
  5. M

40+ so what wol.13

Avoleikkauksella purettiin kun oli filshie-klipsit. Yllättävän iso operaatio, luulin, että tehtäisiin tähystyksellä. Otin sterilisaation hätäpäissäni erokriisin keskellä ja kaduin sitä jo heräämössä. Jälkikäteen en voi käsittää miksi sen tein...no, vanhoja on turha katua. Onneksi purku onnistui...
  6. M

40+ so what wol.13

Heipä hei! Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Olen lukenut teitä jo pitkään. Mulla siis ikää 41 ja neljättä kuumeilen, lapset jo isoja teinejä. Minulle tehtiin sterilisaation purku 1,5 vuotta sitten, hyvin on tuubit kuulemma auki mutta ei ole tärpännyt. Isot lapseni olen saanut kertalaakista...
  7. M

sterilisaation purku

Niin ja ensin tänne maailmaan synnytään ja sitten heti 84 vuoden päästä kuollaan. Eihän koko elämässä ole mitään järkeä jos noin kyyniseksi heittäytyy, kannattaisi lopettaa eläminen jo heti alkuunsa! Ne, jotka eivät ole elämässään tehneet erehdystä, voivat tehdä jonon vasemmalle, ja ne...
  8. M

kohta 40 ja vauvakuume

Moi! Kiitos vastauksesta" Mulle on Sterilisaatio tehty Finshie-kilpseillä neljä vuotta sitten, täytän siis 40-v ihan juuri. On todella vaikea päättää kumpaa reittiä menisi, kävin sterin purusta jo kesällä konsultaatioissa, olisi siis mahdollinen ja maksaisi 5500e, ja nyt olen menossa parin...
  9. M

Uskomatonta, mutta totta!

Ihanaa! Onnea!
  10. M

Sterilisaation purkuleikkaus Tampereella??

Niin, palaisin alkuperäiseen kysymykseen, löytyikö Tampereelta sterilisaation purkuja tekevää tahoa vai mihin päädyitte? Yksityistä, siis. Olen samassa tilanteessa ja kiinnostaa.
  11. M

kohta 40 ja vauvakuume

hei! Olen uusi täällä, ja menossa ensikäynnille ensi viikolla IVF hommista, tarina kuuluu niin, että sterilisaation purku tai hoidoilla raskauden yritys ovat vaihtoehdot. Olen siis 39v ja kolme isoa lasta on jo, ja kriisin keskellä tehty sterilisaatio, joka kaduttaa. Mitä kokemuksia...

Yhteistyössä