Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Onnittelut Niisku-rouvalle täältäkin :) Täällä kanssa odottelen, että pääsen shoppailemaan vauvakamoja! :) Oon huuto.netistä löytäny jo mieleisen hoitopöydän ja ainakin pinnasänky, sekä autoon turvaistuin saadaan miehen siskolta. Hän on säästänyt meille jotain muutakin vauvatavaroita, en tiiä...
  2. S

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    laitoin nyt sitten Elielille viestiä fb -ryhmästä, toivottavasti meni perille..
  3. S

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    hei, voisko joku ihana kertoo miten fb ryhmään pääsee mukaan? Ilmeisesti Elielille yv:tä pitää laittaa..? Mä oon vähän tumelo näissä jutuissa :D Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja pahoittelut Dragonflylle Paljon voimia ja jaksamista sinne :hug: tyttö/poikaolosta.. Musta...
  4. S

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heissan taasen! Tuulentyttö Mulla on semmonen tilanne, että ollaan muuttamassa Kouvolaan ennen lapsen syntymää, kun mies sai sieltä töitä. Tällä hetkellä asutaan siis vielä pk -seudulla. Elokuussa ainakin mies muuttaa ja miun pitää miettiä lähdenkö samalla vai oonko täällä äippälomaan asti...
  5. S

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heissan! Päätin minäkin nyt sitten ilmoittautua tänne mammakerhoon! ;) Oon kyllä käynyt jo jonkin aikaa lukemassa, mutta ajattelin ilmoittautua vasta nyt, ensimmäisen ultran jälkeen.. Eli tässäpä mun tiedot: Silje86/27.v./1.lapsi/KOKS niin ja laskettu aika ois 11.12. Tänään oli siis np...

Yhteistyössä