Hakutulokset

  1. H

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Mulle Miri81 gynekologi lupas, että apteekin nenäsuihketta saa käyttää ihan rauhassa toki ohjeen mukaan, Otrivinia itse käytin muutama vko sitten, kun niin hirveää flunssaa oon potenut jo lähes kuukauden. Amelier, mulla tuli kans parina päivänä viikolla verta, kävin ultrasta ja siellä ihan...
  2. H

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Nimiasia täälläkin pohdinnan alla, tytölle taitaa olla jo nimi valmiina, isännän ehdottama, mutta pojalle nimeä en niinkään osaa vielä ajatella. Sama sarja jatkunee, eli vanha suomalainen nimi tulee tällekin, kuten neljällä muullakin lapsella. Kummit taas...ehkä vähän on kaavailtu, mut ei...
  3. H

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Rakenneultrasta, mulle sanottiin, että mieluummin viikot vähän yli 20, niin etenkin sydämen rakenne on silloin parhaiten nähtävissä. Itse sain lähetteen rakenneultraan viime neuvolakäynnillä, mutta vielä ei oo aikaa kuulunut. Taita tulla kuiden vaihteeseen se aika. Joko muut on saanut...
  4. H

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Taas Mun kone muuttaa nuo hymiöt kysymysmerkeiksi :)
  5. H

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Hei pitkästä aikaa! Täällä maha kasvaa???? Paino on laskenut pari kiloa, mutta maha on iso. Ei enää oo peitelty moneen viikkoon.Viides raskaus kun on kyseessä, niin toki kroppa muistaa, mitä se raskaana olo on ? Kuun lopussa ois neuvola, ja silloin saan varmaan rakenneultra-ajan. Aika menee...
  6. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Jostain syystä tuon tekstin hymiöt muuttuivat kysymysmerkeiksi =)
  7. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Heips...ja terkkuja neuvolasta. Hb oli huimat 148, eli väsymys ainakin on ihan muuta kuin anemiaa?Verenpaineet ihanan alhaiset120/60 . Tuo rr kun on ollut joka raskaudessa mulla riesana, edellisessä raskaudessa lääkitys aloitettiin 24 viikon jälkeen. Sykekin doplerilla löytyi, vilahti vaan...
  8. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Vauvatoiveinen, osanottoahalaus! Minäkään en fb-ryhmään taida haluta. Jospa tosiaan pidetään tälläkin puolella aktiivisena tämä ryhmä. Me ollaan koko perhe nyt lomalla ja lähdetään parin päivän päästä miehen vanhempien luo kylään. Asuvat kauempana, ja eivät tiedä vielä tästä uudesta...
  9. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Heips, täällä olotila vaihtelee. Toisena päivänä vointi on ok, ei tarvi jatkuvasti syödä jotain jne, sit on näitä päiviä, kun ei millään käynnisty, oksettaa ja paleltaa koko ajan.Ei jaksa tehdä yhtään mitään. Oon huomannut, että nuo Multitabsin vitamiinit lisää jostain syystä tätä ällöä...
  10. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Mahtava masu tombatar! Mulla kans maha, jota ei enää kauan peitellä. Katotaan, saanko huomenissa kuvaa, kun viikot poksuu. Sitä aikaisemmin näyttää maha pullahtavan, ainakin mulla,mitä useampi raskaus. Ostin tänään parit uudet mammahousut, ihanaa, nyt ei kiristä vyötärö :)
  11. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Hui että, viikonloppuna se sitten alkoi, pahoinvointi. Tänä aamuna istuin vessassa vapisten ja yritin selvitä hirveästä olosta huolimatta töihin. Olo on kurja, koko ajan oksu kurkussa, tuskanhiki ja kylmänväristykset..ja huimaus. Meidän apteekissa ei ollut hyllyssä niitä pahoinvointi...
  12. H

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    No niin, ultralla tilanne tsekattu: yksi pieni ihmisen alku oikeassa paikassa ja sydän lyö <3 Aina yhtä ihana tunne,kyllä silmät meinas silti kostua, vaikka tämä jo viidettä kertaa koettiin. Laskettu aika pysyi samana, eli 17.1 vaikka parin päivän heitto oli alkion koossa.
  13. H

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Heips! Käväsin eilen neuvolassa ja sainkin sitten alkuraskauden ultran neuvolaan, koska täytyy näitten epäsään. kiertojen vuoksi tarkistaa viikkotilanne. Mulla näyttäs olevan niin erilainen raskaus kun aikaisemmat, kun se pahoinvointi ei sitten kunnolla näytäkään vielä iskeneen. Vähän meinaa...
  14. H

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Meinasin jo eilen kirjoitella ja kummastella oireettomuuttani, tai oireiden vähyyttä,mutta en taida kummastella enää. Aamu oli kurja, pahoinvointi on vissiin alkanut, pelkkä potan näkeminen vessan nurkassa sai yökkäämään. Koko aamupäivä meni töissä ihan vaan siinä, että yritti keskittyä...
  15. H

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Mukaan liityn minäkin. La 17.1 ja 5.lapsi, synnärinä luultavasti OYS. Meitä isomman katraan äitejäkin taitaa jo muutama olla mukana? Meillä vanhin lapsi pian 9 vuotias ja nuorin pian kolme. Plussan testasin viikko sitten, ja oon taustaillut ja sulatellut asiaa muutaman päivän. Oireet alkoi jo...

Yhteistyössä