Hakutulokset

  1. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Hei vaan ja onnittelut kaikille vauvan saaneille sekä tsempit vielä odotteleville! Meille syntyi 18.10. ihana poika, paino 4238g ja pituus 53cm. Syö ja nukkuu ja on hyvin rauhallinen pikkumies. Viime sunnuntaina oli jo ennakoivia sipistuksia ja lähes päivittäin sen jälkeen, joten olinkin...
  2. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Huomenta kaikille! Meillä poitsu on päättänyt pitää perhettä jännityksessä. Supistuksia alkoi tulla jo eilen viiden aikoihin ja illalla hälytettiin jo mummikin tänne isoveljien seuraksi. Sitten tilanne kuitenkin rauhoittui. Yöllä heräsin ja tunnin verran ainakin kellottelin supistuksia n. 4...
  3. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Hei! Onneksi olkoon kaikille vauvan saaneille! Itse olin eilen neuvolassa (38+5) ja painoarvio jo nyt 3,8 kg. Terkka vaan sanoi, että ei kannata stressata, kun on viimeksikin 4,3 kg hyvin mahtunut syntymään, mutta lupasi kuitenkin pyytämättä laittaa seuraavan käynnin yhteydessä lähetteen...
  4. B

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Oikein paljon onnea Addoda! Täällä ei ole vaihteeksi juurikaan ehtinyt vauvaa miettiä, kun nuorempi poika käy tänään ihan ylikierroksilla... Ei ole ihan tavanomaista riehumista, kun kyseessä on hyperaktiivinen autisti. No meneepä aika nopeasti, eikä ehdi synnytystäkään hermoilla. T...
  5. B

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnittelut ihanista rinsessoista! Vihdoin oli lääkärineuvola eilen. Lääkärikin ihmetteli, että eipä ole montaa merkintää kortissa, joten on tainnut odotus sujua hyvin. :) No onhan se ja poitsulla oli myös kaikki hyvin. Kokoarvio nyt n. 3 kg, joka tietäisi laskettuna aikana n. 3,8 kg...
  6. B

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Hei Hippimamma! Olen kyllä monta kertaa miettinyt mitä sinulle kuuluu. Kiitokset, että tulit meitä moikkaamaan ja hyvä, jos edes hetkittäin on jo helpompaa. Toivon sinulle voimia ja uskoa tulevaisuuteen. :) Ei taustoista sen kummempaa, mutta monta vuotta ajattelin itsekin, etten uskalla...
  7. B

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Suuret onnittelut Malttamaton ihanasta ja suloisesta prinsessasta! Itsellä on tosiaan 2 poikaa, jotka syntyneet 39+2 paino 4010 g ja toinen käynnistetty 40+4 paino 4365 g. Toivoisin siis, että tämä syntyisi hyvissä ajoin. :) Varsinkin tuo yhdistelmä käynnistys ja iso vauva oli sellainen...
  8. B

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Sylin täydeltä onnea äipälle ja kolmen koplalle! :) Toivotaan, että pian pääset vauvoja hoitelemaan, mutta positiivisesti ajatellen: nyt kun on pakko ottaa pieni aikalisä toipumiseen, tulee samalla pakosta ladattua akkuja arkea varten. Kiitokset uudesta pinosta. :) Itsellä on...
  9. B

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Hei! Neuvolakuulumisia täältäkin: sf nätisti keskikäyrällä, joten ehkäpä lapsonen myös kasvaa sopivasti (isot veljet olleet yli 4 kg syntyessään), sykkeet hyvät, oma rr 106/69 ja hb 141! En olisi uskonut, että nelikymppisenä voisin paremmin raskausaikana kuin viimeksi 33 vuotiaana. Nyt...
  10. B

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Hei taas pitkästä aikaa! Päivittäin lähes olen täällä käynyt lueskelemassa, mutta itse taas olen nauttinut näistä keleistä niin, etten ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Ulkona on kyllä aika tukahduttava ilma ollut, mutta siihen paras keino on ollut lähteä poikien kanssa uimaan. Kun on...
  11. B

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Ensimmäinen lomapäivä! :D Nyt ei sitten enää töihin tarvi palata. Ensin vanhat ja uudet lomat ja lomarahavapaat, sitten suoraan äitiyslomalle. Painoakin on jo tullut n. 9 kg, mikä ei viime raskauteen verraten edes ole paljon. Silloin samoilla viikoilla painoa oli tullut jo 15 kg, johtui...
  12. B

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Aurinkoista huomenta! Kiitokset uudesta pinosta ja teidän jutuista, joita me laiskemmat yksilöt saamme lueskella. :) Aika on kyllä vierähtänyt vikkelään tässä odotuksessa ja muutenkin, mulle voi sitten päivittää iäksi pyöreät 40. Juhlittu on, mutta huomattavasti hillitymmin, kuin olisi...
  13. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Heips! Pitkästä aikaa jos aktivoituisi itsekin, mukavaa on ollut teidän juttujanne lueskella. Omaa napaa sen verran, että vihdoin sokerirasitus takana ja tällä kerralla ihan puhtain paperein! Pitäisköhän käydä vaikka jätskillä sen kunniaksi... :p Painoa on kyllä kertynyt jo varmaankin...
  14. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Hei vaan pitkästä aikaa! Tsemppiä kaikille suppareiden ja lepäilyn kanssa! Itsellä on ihmeen vähän kumpaakaan tällä kertaa ollut, toivotavasti jatkuukin näin. Rakenneultrassa olimme tänään ja poikien toive täyttyi: Pieni ja kaikin puolin terve pikkuveli siellä kuvissa näkyi! :) Niin...
  15. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Ihania ultrakuulumisia! Vielä pitäisi viikko jaksaa odotella omaa... Ihme energiapuuskia on täälläkin koettu mm. ruohonleikkuun ja uusien huonekalujen kokoamisen parissa, niin kuin nyt ei yhtään kevyempiä töitä itselleen voisi keksiä. :) Yleensä olen itsekin innokas neulomaan, mutta nyt...
  16. B

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Vielä pitäisi kokonaista 2 viikkoa odotella ultraa, kertokaapas kuinka sen ajan saisi kulumaan! No mukava odotellessa lukea muiden hyviä uutisia. :) Verenpaineet on mullakin aina olleet alhaiset ja aiempiin odotuksiin nähden painoakin tullut vähemmän, nyt n. 5 kg (tosin lähtöpainoakin oli...
  17. B

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Heipsan! Onnittelut kaikille teille onnellisille, jotka olette jo ultrassa käyneet. Itse joudun odottelemaan vielä 10.6. saakka ja miettimään samalla, että kysyisikö sukupuolta vai ei. Aiemmin ei olla kysytty, mutta ollaan kyllä itsekin nähty. :) Nyt on jostain syystä paljon uteliaampi olo...
  18. B

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Hei! Taustalla olen viestiketjuja jo jonkin aikaa seuraillut ja ilmoittautuisin mukaan, jos vielä huolitaan. :) La 19.10. ja synnäri Seks tämän kolmannenkin lapsen kohdalla tällä 39v mammalla. Bola74

Yhteistyössä