Hakutulokset

  1. O

    Inseminaatio 2014

    Hei! Olen seuraillut keskusteluita vaikken juurikaan ole niissä mukana. Taustalla selittämätön lapsettomuus, hoitoihin keväällä, ja nyt viimekiertoon eka inssi, tulokseton. Toiveet olivat korkealla koska ajoitus oli lääkärin sanojen mukaan loistava. Putosin taas kovaa ja korkealta. Nyt päätä...
  2. O

    Inseminaatio 2014

    Ihan hirveää ajatella mitä monet teistä ovat joutuneet kokemaan. :ashamed: Ihan kauheaa ajatella. Meillä kaikki vasta alussa, mutta hirvittää jo nyt miten sitä kaiken sitten kestää. Niin ja tosiaan ymmärsin niin että jos on pco niin ovistesti voi näyttää plussaa vaikka miten pitkään, voi olla...
  3. O

    Inseminaatio 2014

    Ihanaa Stella! <3 Onnenpotku! No niinhän minä tein ja menin tänään kuitenkin polille. La kp9 ovistesti +,su- ja taas tänä aamuna halppisliuskoilla melkovahva +. Kaksi aiempaa tehty clearbluella. No lopputulos on kuitenkin se että munikset ovat vielä liian pieniä, suurin 12mm. Kasvavat kuulemma...
  4. O

    Inseminaatio 2014

    Hei inssiläiset! Ollaan lapsettomuushoidoissa tuntemattomasta syystä, tosin multa poistettu toinen munasarja joka vauhditti tutkimuksiin pääsyä. Mulle tehtiin aukiolotutkimus pe, kp8. Söin clomeja kp3-5. Auki on, mutta lääkäri sanoi että munasoluista on vielä mahdotonta sanoa, miten clomit on...

Yhteistyössä