Hakutulokset

  1. N

    Asmaatikkojen äipät kerho

    Perustin tuollaisen kerhon. Jäseniä on jo muutamia, mutta mukaan mahtuu lisääkin. Salasanan saa yv:nä. Tervetuloa keskustelemaan arjesta astmaatikkolasten kanssa. :attn:
  2. N

    Perustin kerhon astmaa sairastavien lasten vanhemmille

    Astmalasten äipät Tervetuloa keskustelemaan astmaatikkojen hoidosta ja arjen pyörityksestä. Salasanan saa kun kyselee yv:nä
  3. N

    Perustin kerhon astmaa sairastavien lasten vanhemmille

    Olen nähnyt monen kyselevän pääsyä jo olemassa olevaan astma-kerhoon, sen perustajaa tai salasanaa ei ole näkynyt. Minä perustin nyt uuden Astmalasten äipät kerhon. Tervetuloa sinne keskustelemaan asmaatikkojen hoidosta ja arjesta. Salasanan saapi kun kyselee yv:nä
  4. N

    Ketkä aikeissa pitää halloween juhlat?

    Ja pidättekö lasten vai aikuisten juhlat? Meillä pidetään lapsille ja heidän kavereilleen :D Tänään käytiin ostelemassa askartelutarvikkeita, koristeita jne. Odotan innolla, kiva pitää lastenjuhlat :wave:
  5. N

    Pakkosuihku liikuntatunnin jälkeen?

    Laitampa tännekin, kun tuolla mitäs nytissä meni kovaksi väännöksi ja aiheen viereen toi keskustelu. Eli siis onko koulussa millainen käytäntö tuon liikuntatuntien jälkeisten pesujen kanssa. Onko kokovartalosuihku vai vain käsien ja kasvojen tms. pesu? Onko pakollista peseytyä? Ja minkä...
  6. N

    Pakkosuihku liikuntatunnin jälkeen?

    Minkälainen käytäntö on kouluissa noiden pesujen suhteen liikkatuntien jälkeen? Ja minkä luokkalaisista on kyse? Itse yllätyin kun ekaluokkalaisten on käytävä suihkussa liikkatuntien jälkeen. Mielestäni vaatteiden vaihto riittäisi, siis liikkatunnille vaihdetaan eri vaatteet. Peseytyminen...
  7. N

    Kerhojen salasanoja, mistä voisi kysellä??

    Mistäs noiden kerhojen salasanoja voisikaan kysellä, että pääsis jättämään hakemusta? Just tällä hetkellä olisi ajankohtaista tuo migreenikot kerho |O :o :'(
  8. N

    Käytetäänkö päiväkodissa käsidesiä?

    Pojan päiväkodissa jyllää vatsatauti, kyselin pojalta että käytetäänkö käsidesiä, mutta hän kertoi että ei. Kysyin vielä hoitajaltakin, hän kertoi että he eivät saa sellaista lapsille antaa!?! Onko tosiaan noin? He eivät saa kuulemma antaa mitään muita kuin lääkärin määräämiä lääkkeitä...
  9. N

    Kellään kotiseutu ikävää??

    ja miten sitä voisi lievittää?? :attn: Itse asun kaukana synnyinseudustani ja koen aika-ajoin kovaa "koti-ikävää" sukulaiset, tutut ja kaverit asuvat kaikki siellä kaukana ja näen heitä tosi harvoin. Ollaan täällä nykyisessä asunpaikassa tavallaan jumissa, kun miehen työ on täällä ja on...
  10. N

    Tietoa miten se ksylitoli vaikuttaa korvtulehdusta ehkäisevästi?

    Tuossahan se asia jo tulikin. Siis kun sitä suositellaan (korvatulehdusta estävänä) syömään joku 8 palaa tai pastillia päivässä, niin onko sama, että kiskaseeko ne huiviin heti aamusta ja kerralla vai silleen pitkin päivää? Eli onko se vaikutus sen kautta kun se imeytyy vai sellainen...
  11. N

    Kitarisa leikkaus korvatulehduksen hoitona

    Laitoin tän myös tuonne lasten sairaudet osioon, mut aattelin jos täältä sais enempi vatauksia ja pikemminkin. 4-v poikamme sai tänään lähetteen kitarisaleikkaukseen toistuvien korvatulehdusten vuoksi. Lääkäri ei edes katsonut onko kitarisa suuri, poikamme ei kuorsaa... ihmettelen miksi tuo...
  12. N

    Kitarisa leikkaus korvatulehduksen hoitona

    4-v poikamme sai tänään lähetteen kitarisaleikkaukseen toistuvien korvatulehdusten vuoksi. Lääkäri ei edes katsonut onko kitarisa suuri, poikamme ei kuorsaa... ihmettelen miksi tuo toimenpide? Olen lukenut ja kuullut että nykyään korvatulehduskierteeseen käytettäisiin ensisijaisena hoitona...
  13. N

    Vieroitusoireita?

    Tänne ei päässyt puoleen tuntiin ja mulle jo tuli noita....vapinaa, itsetunnon laskua, hikoilua.... Mut nyt tilanne alkaa jo korjaantua :p
  14. N

    Kävin äsken rokotuttamassa lapset

    vesirokkoa vastaan. Löytyypikö muita rokotuttaneita? Onko tullut mitään reaktioita?
  15. N

    Asuntovelalliset, kyssäri

    Eilen täälä joku kyseli mikä on marginaali ja minä siihen lisäsin kysymyksen paljonko kenelläkin on tuo marginaali? Ei tullut vastauksia, joten kyselen uudestaan Paljonko teillä on marginaalit asuntolainoissa? Kantsiiko lähtee kilpailuttaan, meillä on 0,4 ja pankki on nordea.
  16. N

    Mitä tehdä lasten mahtailulle??

    Kyseessä siis veloset. Leikkiessä aina ajaudutaan tilanteeseen jossa: "tää on viel isompi" ja "tää on sit viel isompi" ja "tää kyl murskaa sen" ja "tää kyl viel enemmän murskaa sen" ja tätä jatkuu kunnes tulee dishiu, dishiu, pägn.....ja huutoa \|O \|O Miten voisi kertoa että ei aina...

Yhteistyössä