Hakutulokset

  1. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    ESIKOISTA YRITTÄVÄT IVF-HOITOLAISET Nimimerkki...........Tuleva hoito..........Ajankohta..........Syy Valoa..29................2.IVF/2.PAS........marraskuu........Endo Nocy..30+...............1.IVF........... . ......marraskuu........endo,kilppari? minskuinen..?..........1.IVF...
  2. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka kaikki! Mä oon kuumeisesti katsellut sähköpostia onko tänne tullut kirjoituksia, mutta ei ollut... Sitten päätin tulla ite katsomaan ja vaikka kuinka täällä onkin kirjoiteltu! :) Manuliina IHANAAAAAA!!!!!!!!! Onneksi olkoon!!!! Siis niiiiiiiiiiin mahtavaa!!!! :heart: Jonsku88...
  3. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Luis tervetuloa vaan joukkoon! :) Mä tykkäisin että saatais vähän aktiivisempaa keskustelua aikaiseksi tänne.. :D Itseni lisäsin tonne piinailijoihin.. Maanantaina olimme alkion siirrossa. Saatiin kuulla, että 9 munasolusta 7 oli kypsiä. 5 hedelmöittyi, joista yksi topalkio siirrettiin. Kaksi...
  4. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka kaikille! Mulla oli eilen punktointi.. Se sujui oikein mainiosti, en tuntenut juuri mitään, enkä ole ollut lainkaan kipeä muutenkaan! Onneksi näin! :) Munasoluja saatiin kerättyä 9, joista hoitajan veikkauksen mukaan 5-6 oli kypsiä. Maanantaina tehdään alkionsiirto sikäli mikäli sinne...
  5. M

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka kaikille! Mäkin nyt pitkään taustalla seuranneena ehkä uskaltaudun mukaan! Mä oon 29-vuotias ja siippa on 28-vuotias.. Yhdessä ollaan oltu vuodesta -04 alkaen, naimisiin mentiin -07. Ehkäisy jätettiin pois keväällä -10, aktiivinen yrittäminen aloitettiin samana vuonna lokakuussa...

Yhteistyössä