Hakutulokset

  1. T

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Heips! Oon ollut tosiaan tosi kiireinen töiden, opiskeluiden ja harrastusten parissa. Niin kiitos miija87 kun oot lisäilly ryhmään uusia! <3 niin ja tosiaan kaikilla jotka ryhmässä ovat, on oikeus lisätä ryhmään uusia jäseniä:) pahoittelut vielä kiireellisyydestäni !
  2. T

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Laitoin pyyntöjä :) ja tottakai ryhmä pidetään salaisena :)
  3. T

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Tai laittaa linkin omalle etusivulle :) näin onnistuu parhaiten ! :)
  4. T

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Heips! <3 ihana kun on nyt selkee ketju :) niin ja perustettiin facebookkiin ryhmä tammivauvat 2015 <3 yksityisviestillä oma nimi niin lisään facebook ryhmään :) jos nimi on yleinen eli on monta saman nimistä niin kerron nimeni ja sit vaan mullepäin kaveripyyntöä että saan lisättyä ryhmään :)...
  5. T

    Tammikuu 2015 :)

    noora87 saitko mun viestin? :)
  6. T

    :) nyt säkin voit lisäillä ryhmään ihmisiä :)

    :) nyt säkin voit lisäillä ryhmään ihmisiä :)
  7. T

    Miten puhdistaa uunin levyt palaneesta rasvasta yms.?

    patapata ihan ykkönen! :)
  8. T

    Tammikuu 2015 :)

    voin toki tehdä ryhmästä vain suljetun :) ihan miten haluatte :)
  9. T

    Tammikuu 2015 :)

    voidaan laittaa ryhmä aluksi vaikka salaiseksi joten vain kutsutut näkevät sen sisällön ja jäsenet? :) laittakaa viestillä oikeita nimiänne niin voin lisätä kaveriksi ja sitä kautta ryhmään. näin voidaan pitää ryhmä salaisena ainakin näin aluksi? :)
  10. T

    Tammikuu 2015 :)

    Soitin äsken neuvolaan ja sain ajan 3.6 ja nyt on tullu joku sikiöseulonta tutkimus (katso thl sivuilta, mikäli kiinnostaa) :) kyseessä siis joku vapaaehtoinen tutkimus hässäkkä johon päätin sitten osallistua :) tulee kirje aiheesta kotiin. Niin ja facebook asiaa.. jos joku vaikka laittaisi...
  11. T

    Tammikuu 2015 :)

    Oi onnea! <3 aika samoilla mennään! mutta mulla kyseessä ensimmäinen lapsi ja olen porvoosta, ikää itselläni 20v ja miehelläni 26v :) nuori olen, mutta selviän silti! ;)
  12. T

    Tammikuu 2015 :)

    Tammivauvat ryhmä facebookissa olisi kiva mutta musta tuntuu että mä en sitä kykene tekemään :D olisiko kiinnostuneita? :D
  13. T

    Tammikuu 2015 :)

    Ihana kuulla klemmu <3mäkin aattelin nyt huomenna soittaa neuvolaan ja varata ajan varhaisultraan.. eiks se oo niin et rv 6 voidaan jo ultrata neuvolassa? Haluan vaan palavasti nähdä että kaikki on kunnossa! Ja että se oikeasti on siellä :D ja toi kreikan matka kuulostaa niin luksukselta,voi...
  14. T

    Tammikuu 2015 :)

    Heips vaan kaikille! :) ilmottaudun joukkoon ! mulla la 2.1. ensimmäinen lapsi kyseessä ja jännityksellä odotan mitä tämä raskaus ja äitiys tuo tullessaan ;) 5+2 äklö oloa, vessassa ravaamista ja kamalaa väsymystä täälläkin...

Yhteistyössä