Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Moikka! Hetki mennyt, että päässyt koneelle asti :) ELI!! 17.3 klo 13.26 syntyi pieni poika 3615g ja 50cm <3 Synnytys siis käynnistettiin 39+0 mun pelon takia, koska edelliset olleet nopeita. Mentiin PHKS aamulla 7.45 jossa annoin pissanäytteen ja käytiin käyrällä. Siitä lääkärille, joka...
  2. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    tulin purkamaan jännitystäni :) Huomenna 7.45 aika käynnistykseen!!! KÄÄÄÄKS :D Onnittelut taas jakautuneille :) Hipsutin 38+6
  3. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    meidän kuu!!!! JEEE :) Kävin neuvolassa tänään. Pissassa 1+ prot, muuten kaikki ok. Sain tikun kotiin, jos paineissa häikkää ni pitää stiksata... Pää kiinnittynyt ja hyvin hyvin alhaalla. Eli lähtökuopissa ollaan. :) Käynnistykseen 6pv :love: jännittää :D Hipsutin 38+1 :love:
  4. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    HEIPS :) Eilen rv36+0 kunniaksi äippäpolilla käyty. Käynnistyspäiväksi sovittu 39+0 eli 17.3 klo 7.45 :love: Lääkäri siinä jo tokaisi, että paikat sen verran kypsänä että olis voinut kalvot jo puhkoa mut odotetaan tonne sovittuun päivään :D Painoarvioksi tuli eiliselle sellainen 3,1kg...
  5. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Moi :) Jäätävää huomata, että on jo helmikuu ja seuraavana meidän kuu :giggle::):love:(y):p MITEN TÄÄ AIKA JUOKSEE??? Mulla se sairaalakassi edelleen pakkaamati, vaikka sitä viime viestissä pohdin.. tai no sain mä toilettilaukkuun laitettua shampoot, hammasharjat jne... ku ostin uudet, ettei...
  6. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    poks poks 30+0 :love:
  7. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Moikka :) voimia wanti :( Mulla liikkuminen todella vähäistä, koska pienikin kävely ja touhuaminen saa aikaan supistuksia ja alaselkä ja iskias ottaa itseensä... Tänään käytiin pikaisesti pienen kanssa ulkona pyörähtämässä ja siitä asti ollu maha kovana ja lonkat huutaa hoosiannaa.. mä niin...
  8. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Hyvää vuotta 2016 (y):love: Kävin 31.12 siellä polilla. Alustava käynnistyspv on39+0 eli 17.3 :love:, mutta varmistetaan se vielä rv36 synnytystapa-arviossa joka on 25.2 :) Sain noottia ja täys käskyn ottaa rauhassa... Kohdunsuu pehmennyt ja ulkosuu hieman auki. ..:confused: Sain eilen...
  9. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Moikka :) mulle saa päivittää iäksi 27v :) tänään täyttyi tuo :) Huomenna Sypepolin aika :) pääsee taas keskustelemaan ja näkee ultralla pientä :) Maha on jo aika jäätävän kokoinen, on ollut joka raskaudessa.. huooh.. :LOL: painoa tullut reilu 5kg, mut lisää tulee rytinällä.. turvottaa ja...
  10. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Huomenta :) Täällä herätty 5.10 miehen kelloon... Ja sillä samaisella sekunnilla alkoi mahassa sellaset sambakarnevaalit, ettei oo uni tullut ja piristyin.. Noh.. Saanpa juoda aamukahvit rauhassa :D Vien nuoremman tänään hoitoon papalle ja lähen ystävän kanssa päiväksi Porvooseen ja Helsinkiin...
  11. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Hiphei :) Puhtaat paperit rasituksesta :) HUH!!! Huomenna tosin joudun soittamaan neuvolaan....paineentunne ja supparit vaan lisääntyy... lääkärille jos sais aikaa... pelottaa :( Hoitolaukkuna meillä tällainen punainenhttps://www.sportamore.fi/tuote/52986-puma-originals-reporter-pu-uni-rod ...
  12. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Joulukuussa

    Heips :) Kävin aamulla sokerirasituksessa ja valitettavasti pelko persiissä oottelen tuloksia.. Huomenna soittaa neuvolasta, jos niissä on jotain... Tästä 1v likasta jäin kiinni siitä 2h arvosta 0,1:llä... onneksi selvittiin mittailulla ja ruokavalio tarkkailulla, jonka ei onneksi tarvinut olla...
  13. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Mukavaa sunnuntaita ja isänpäivää maaliskuiset! :) Itse oon tällä hetkellä työttömänä ja kotona tämän kohta 1v kanssa. Lirissä ollaan jos joku päättää haluta mut töihin, ku ei oo hoitopaikkaa :ROFLMAO::LOL: työkkärissä ollaan oltu aktiivisia, töitä haettu urakalla... Lastentarvikkeista...
  14. H

    Maaliskuun muruset <3 2016 Marraskuussa

    Heippa :) Pitkästä aikaa :) Tänään oli synnytyspelkopoli käynti, joka vastoin odotuksia muuttui myös iloisena yllärinä RU:ksi. Kaikki kunnossa ja pieni PIPPELI siellä vilkkui :love::love::love: eli meille on tulossa kahden tytön jatkeeksi poika maaliskuussa :love: Uudenvuoden aattona...
  15. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Tänään np uä. Ultran ja verikokeen perusteella riski kromosomipoikkemaan hyvin pieni. Marraskuun 9pv on sitten rakenne :) Olo on ku jyrän alle jääneellä kokoajan :( Väsyttää... onnea on lasten isovanhemmat, mies ja ystävät jotka tukee ja auttaa kovasti.. :love: Antakaa anteeksi tää ainainen...
  16. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moi :) Täällä oli asunnoista puhetta. Esikoinen kun aikanaan v.2007 syntyi asuimme 60neliöisessä kaksiossa. Ostimme tämän nykyisen kerrostalo kolmion esikoisen ollessa n. 3v. Tässä asutaan pakon edestä (raha syynä) vielä ainakin 2-4v.. Kyllä tuonne meiän makkariin mahtuu pinnis ja jatkettava...
  17. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Heippa :) Eilen kävin nlalääkärissä uä:ssä ja siellä pieni sydän väpätti vimmatusti :) :love: Neuvolassa käydessä viime viikolla oli painoa tippunut 3kg (olen käynyt puntarilla joskus kesäkuun alussa viimeksi...) Hyvin huomaa siis, että elän lähestulkoon pyhällä hengellä.. vettä, smoothieta...
  18. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kiitos uudesta pinosta :) Tää turvotus on jäätävää :eek: ja ällötys myös :sick: Sokerirasitukset on edessä ja mietinnässä on meenkö vai mittailenko suosiolla vain sokruja silloin tällöin... mä meen tosihuonoon kuntoon sen jälkeen.. Mä näin jo unta toissa yönä et synnytin eteiseen... ekast...
  19. H

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    HEIPPA! :) Varovaisesti liityn matkaan :) ELI Hipsutin88/26v/3.lapsi/LA 24.3/PHKS (punaiseksi en osaa tehdä) Mulla siis ennestään tytöt 02/07 ja 11/14 :) Olen naimisissa. Sanoimme toisillemme tahdon 24.7 eli viime pe :love: Kaikilla sama isä :) Olo on kamala kokoajan, tissit kipeät ja...

Yhteistyössä