Hakutulokset

  1. H

    Mikä on mielestäsi sopiva rahalahja sukulaislapselle?

    11 -vuotiaasta pojasta on kyse.
  2. H

    voiko kohtu painaa mahalaukkua jo rv 17?

    Minulla ei siis ole ollut pahoinvointia enää pariin viikkoon ja silloinkin kun oli, se oli enemmänkin etomista, enkä oksentanut kertaakaan. Eilen kuitenkin ruuan jälkeen tuli huono olo, joka kesti koko päivän ja tänään oksensin heti ruuan jälkeen, ensimmäistä kertaa raskausaikana (muutenkaan en...
  3. H

    Voiko raskauspahoinvointi mennä väärinpäin?!

    Siis minulla oli ihan alussa vain lievää etomista, joka kohdistui ruoka-aineisiin. Nyt kuitenkin olen 14. viikolla ja viimeisen n. 3 viikon aikana on alkanut ihan oksettaa ja etenkin jos ei ole hetkeen syönyt niin tulee tosi huono olo. Eikö tämän pitäisi jo loppua, eikä päinvastoin yltyä?
  4. H

    Pelottaako muita nämä superbakteerit?

    WHO: Tavallinen infektio voi kohta olla tappava - Terveys - Ilta-Sanomat Minua kyllä huolestuttaa tuo kovasti. Itse olen pitkälti säästynyt antibiootteja vaativilta taudeilta, mutta esimerkiksi facebookin kautta olen kyllä saanut kuvan, että antibioottikuurit ovat ihan arkipäivää monille.
  5. H

    Turvallinen punkintorjunta koirille, kun itse olen raskaana?

    Keksiikö kukaan mikä olisi mahdollisimman turvallinen punkintorjuntasysteemi koirille? Olen siis itse raskaana ja ainakin tavallinen punkkiaine, joka laitetaan niskaan, vaikuttaa epäilyttävälle. Siinähän on ohjeena, ettei saa joutua vesistöön kun tappaa kaloja (tms.). Ei siis tee varmaan kovin...

Yhteistyössä