Hakutulokset

1. S

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Mä en malta oottaa et testit tulee postissa! Haluan jo testata! Ja onneksi olkoon Myrtti!
  2. S

Esikoinen vuodelle 2015

sassa7: Minä luin jostain jonku aikaa sitten että miespuoliset spermat ois ilmeisesti nopeampia, mutta niillä on huonompi 'kunto' kun taas naispuoliset on hitaampia mut pysyy parempana pitempään. Eli varmaan jos ovulaation aikaan harrastaa, on isompi todennäköisyys että ne pojat sinne ehtii...
  3. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ehkä tästä viimein plussa tulisi. Lämpö koholla, pahoinvointia, mielialanvaihtelua (paljon. Ainakin miehen mielestä), seksiä ei tee yhtään mieli ja rinnat on arat. Toivottavasti ei ole kuviteltuja/ menkka oireita :) Ja kiitoksia kaikille plussatuulista!
  4. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mun miehellä on yksi vakavempi suhde takana. Olivat näisystävänsä kanssa lasten tekoa alottanut kunnes nainen petti (ja sai lapsen toiselle miehelle) mies vasta lapsen synnyttyä sai tietää ettei lapsi ole hänen. Nyt mies pelkää ettei voi saada lapsia kun minä taikka entinen nainen ei kumpikaan...
  5. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ilmottaudun! 21V, Yrittäminen aloitettu 12/2013 KP: ??/25-30 KP on luultavasti 20-23, mutta en nyt muista tarkkaa alkamispäivää.
  6. S

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Himotestaaja ilmottautuu! Ja heti ensimmäisenä pyydän anteeksi etten tunne sanastoa oikein ollenkaan. Ovulaatio testi tehty, oltu yhdynnässä oikeaan aikaan (Tosin vain pari kertaa kun mies oli sairaana) ja nyt parin päivän päästä pitäisi menkat alkaa. Jännittää! Oireita on tuntunut (Mutta...

Yhteistyössä