Hakutulokset

1. H

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Tyhjää täynnä. Vuodon alkamista taas odotellessa. :headwall: WP 20140522 002 - Aijaa.com
  2. H

Tervetuloahaikara, kyllä tossa jotakin kuultaa, väristä en oo varma, voisi aavistuksen punertaakin. :D
  3. H

Testiajalla. WP 20140521 014 - Aijaa.com Kuivana. WP 20140521 022 - Aijaa.com
  4. H

Onnea ainakin Amora ja NaksuP! :D Piuun ja Annikaeveliinan testeissä en saa vielä oikein mitään näkymään, mutta haamuja ja vahvistumista teille toivoen! =) Ja Myrtille isot pahoittelut ja jaksamista uuteen yritykseen. :hug: Mä en silloin aikaisemmin saanut ovista bongattua (kp12 oli se...
  5. H

Amora, seuraavana aamuna testasin toisesta lirusta. Mietin itsekin, että olisiko voinut lh-huippu mennä jo noin nopeasti yön aikana ohi. Tosin epäilen, kun ei niihin aikoihin ollut muutenkaan mitään tuntemuksia alavatsa- tai selkäkipuja. :|
  6. H

Huoh, tää kierto mennään ihan arvailuilla, kun en saanut bongattua ovista. Kp12 illalla oli melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolli muttei kuitenkaan yhtä tumma. :( Viime kierrossa oviksen bongasin kp11 selkeästi. Voikohan olla ettei ovista tässä kierrossa olisi ollenkaan? :headwall: Ja onnea...
  7. H

Mäkin täällä taustalla seurailen odotellessa seuraavaa ovista... :) Nyt kp 7/25. Aivan ihania viivoja täällä tosi monella, onnea kaikille plussanneille!!! :flower: Ja haamuja näkyy myös useammalla, joten vahvistumisia niihin! :)
  8. H

Tipuliini, kyllä näkyy! :D
  9. H

Dpo14 ja kp25/26-28 muuttumassa taas kp1. :'( En tiedä pitäisköhän alkaa ens kierron jälkeen varaileen aikaa johonkin tutkimuksiin? :headwall: Harmittaa, taas!!!
  10. H

NelHM, palautetta ja kyselyä nyt valmistajalle laitettu ja vastausta odotellessa. :eek: Tänään kyllä juilinut niin kamalasti alaselkää, että menkkojen alkua odotellen. :|
  11. H

Tässä vielä eilinen pc ja tämän päiväinen vierekkäin. Miksi tuolla reunassa on tuollainen punainen viiva tämänpäiväisessä, mutta ei eilisessä? Outoa! WP 20140428 010 - Aijaa.com
  12. H

WTF!!! Mitenköhän tää nyt pitäisi tulkita??? :stick: Onko kenellekään tullut vastaavaa? Kyseessä siis PC. Tuo testihän on täysi susi, vai?!! Ja sitä paitsi laatikossa oli kahden ilmoitetun sijasta kolme liuskaa... Ja eilen tehdyssä tuommoisessa ei tuon muovin alla ollut mitään tuommoista! WP...
  13. H

Onnea Molly! :D Ja Piuu, kyllähän siellä alkaa jo jotakin näkyä! :) Mun tän illan testissä ei valitettavasti näy mitään... :( WP 20140427 003 - Aijaa.com
  14. H

Jaksuja sulle NelHM. :hug: Mulla alkanut tänään alaselkää pakottaa eli ehkä enteilee menkkoja, nyt kp 23/26-28. :( Jotenkin taas tässä kierrossa ollut toiveet raskautumisen suhteen korkeemmalla, mutta kaipa sitä tässä minäkin tipun sieltä pilvilinnoista. Pahoittelen tätä vuodatusta!
  15. H

Annikaeveliinalle en mä saa näkymään oikein mitään. Piuulla saattaisi tuossa One stepin testissä pilkottaa haamua. :D Itse yritän nyt malttaa huomiseen ennen testaamista... ja on ehkä pakkokin, kun tikut loppui eilen. :laugh:
  16. H

Toivotaan todellakin, että jotakin olisi viimeinkin tapahtunut.... Elokuusta asti yritetty. :attn: Itse hyvin kriittisesti testejä katsellut eikä voi uskoa että niissä mitään näkyisi, mutta nyt sormet ja varpaat ristissä. :p
  17. H

Aamun testiä, edelleen märkä. WP 20140425 001 - Aijaa.com
  18. H

Piuu, viivan paikan erotan, mutta en valitettavasti väriä. Sullahan taisi kuitenkin olla vielä suhteellisen vähän aikaa oviksesta.... Mullakaan ei näkynyt ainakaan eilen mitään dpo 10. Toivotaan, että niitä haamuja alkaisi pian näkymään! :)
  19. H

En malttanut odottaa viikonloppuun, mutta aikas tyhjältä tuo mun silmiin näyttää. :headwall: Tänään kp21/26-28 ja dpo10.
  20. H

Ihan viiva Myrtti! Onnea! :flower:

Yhteistyössä