Hakutulokset

1. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

Hei, meille syntyi tyttö rv:llä 41+6, 15.9.2014 klo 12.00. Paino 4190g ja pituutta ei ole vielä mitattu. Kaikki hyvin! Käynnistys alkoi balonkilla, joka oli kokonaisen vuorokauden irtoamatta. Supisteli sitten koko ajan silti. Se irrotettiin eilen aamulla ja puhkaistiin kalvot. Siitä kaks tuntia...
  2. M

Täälläkin yhtenä vielä! Huomenna tähän aikaan alkaa luultavasti käynnistys! Tänään ohjelmassa lapsen synttärit :) tein mä sentään kakkupohjan pakastimeen ja muutenkin aika kevyellä mennään tänä vuonna sattuneesta syystä! Olisihan niitä voinut siirtää, mutta saapahan nyt toinen juhlansa eikä jää...
  3. M

Viimeksi kun odotin oli sellainen yliaikaisultra. Olisikohan se ollut juuri näin 41+0. Silloin vaan käännytettiin kylmästi kotiin ja varattiin käynnistysaika 42+0. Muistan kun siitä jäi vähän paha mieli kun yritin kysyä käynnistystä aiemmin. No silloin ei tarvinnutkaan kun hän päätti syntyä...
  4. M

Mun odotus loppuu tällä viikolla! Mieltä piristää jo tuokin tieto. Sain sairaalasta ohjeen että ellei ole 41+5 syntynyt niin aamulla soitto synnytyssaliin ja ollaan tervetulleita sinne! Mun kohdalla se on siis sunnuntai. Toki toivon että vielä lähtee itsestään mut jotenkin kun on loputon odotus...
  5. M

Onnea velmutar! Täällä vietetään laskettua päivää tänään! On ollut jo kaks viikkoa laskeutunut ja kiinnittynyt, mutta ei, ei mitään muuta. Äsken tunsin levolla ollessa ekaa kertaa kipua, yleensä sattuu kävellessä jne. Josko se tarkoittaisi jotain.. Tai sitten ei. Edellinen syntyi 41+6 joten...
  6. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

Meillä mies on luvannut mennä sterilisaatioon tämän kolmannen jälkeen. Sopii mulle, ei mitään pillereitä enää.. Neuvolassa sanottiin että ihan on laskeutunut ja kiinnittynyt, kaikki olis valmista! Jotenkin tuntui hullulta voisko vaikka viikon sisään jo jotain tapahtua? :D kummiskin edellinen...
  7. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

Hei vaan, olen käynyt ahkerasti täällä lukemassa mutta ei sitten millään saa aikaiseksi itse kirjoitella. Vointi ihan hyvä, viikkoja laskiessa ja odottaessa aika kuluu hitaasti. Esikoinen aloitti koulun joten on ollut sentään jotain jännitystä ja ohjelmaa! Mamskulilla oli sama la kuin mulla...
  8. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

Hei taas! Minäpä olen ollut sairaalomalla jo kaks viikkoa. Aika pahojen suonikohjujen vuoksi. Istuminen tekee tosi pahaa eli teepä siinä sitten istumatyötä. Sairasloma äitiysloman alkuun asti eli poikien kanssa alkoi kesäloma ???? Täällä on ollut hyviä vinkkejä imetysliiveistä, pitää selvitellä...
  9. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

Tänään 28+0 ! Olen menossa ultraääneen iltapäivällä, jännittää taas. Ei siellä ihmeempää mutta kohdunkaulaa seurataan kun mulle on tehty loop vuosi sitten. Vielä katsovat onkos se tyttö sitten kuitenkaan :) Suonikohjut. Niistä mä aion puhua, ne on ihan hirveen kipeet ja en oikeasti jaksa...
  10. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

Ihan sama vaiva täällä. Maaliskuussa olin 3 viikon sairaslomalla. Nyt se onkin sitten jo sellainen golfpallon kokoinen, ihan saakelin kipeä (ja niin ruma ettei ei kiitos uimahalliin!) Vapaalle vasta heinäkuun puolivälissä, mä en kestä koko ajatusta. Ainoastaan lepo auttaa jolloin paine ja...
  11. M

Minä mietin myös jo tulevia työhönpalaamisia. Mielelläni kotona olisin sen kolme vuotta kuten aiemminkin, mutta ehkei se ole talouden puolesta enää mahdollista. Nyt on enemmän asuntovelkaa jne. Ja meillä se olen minä joka olen kotona, mies on erilaisessa töissä kuin minä ja tulotkin ovat...
  12. M

Minä myös voisin päivitellä. Ihan hyvin menee, mitä nyt kärsin suonikohjuista...! Istuminen ja seisominen sattuu eli töissä on kyllä hankalaa. Paine ja pakotus lakkaa heti makuuasennossa.. Yritän jaksaa tuonne heinäkuulle, josko sitten saisin pari viikkoa sairaslomaa ennen äp-loman alkua. Eipä...
  13. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

Hei! Minäkin voisin liittyä porukkaan :) Olen näitä jo hetkisen lukenut ja nyt ajattelin tulla mukaan, jos välillä ehdin kirjoittamaan.. Voisiko joku lisätä tiedot: LA on 2.9. Morel/28/3./KYS tyttölupaus Olin eilen rakenneultrassa ja kaikki hyvin. Meillä on ennestään kaksi poikaa joten...

Yhteistyössä