Hakutulokset

  1. M

    KÄYKÄÄ KIINNI!

    www.etuovi.com/kohde/351794 LÖYTÖ JA HALPA
  2. M

    8 Panacodia/pv, rv 26!

    kävin lääkärillä, on paha korvatulehdus. lääkäri määräsi antibiootit ja kipuun pancodeja 4x2kpl/pv! ja olen rv 26. tiedän että en itse kyllä tietenkään tuota määrää ota mutta tuntuu jotenkin aika hurjalta satsilta raskaana olevalle :o
  3. M

    8 Panacodia/pv, rv 26!

    kävin lääkärillä, on paha korvatulehdus. lääkäri määräsi antibiootit ja kipuun pancodeja 4x2kpl/pv! :o ja olen rv 26. tiedän että en itse kyllä tietenkään tuota määrää ota mutta tuntuu jotenkin aika hurjalta satsilta raskaana olevalle....
  4. M

    kysymys päiväkotilasten vanhemmille..

    ... ja hoitotädeille. Ottavatko hoitajat aamulla lapsenne vastaan hoitopaikassa, tapaatteko hoitajan, vaihdetaanko sanoja, tervehditäänkö lasta? Hoitotädit: miten teitä opastetaan työssänne, onko koulutus ja ohjeistus sellainen, että lapsi huomioidaan hoitoon tuotaessa jotenkin? Olisin...
  5. M

    Voiko 7v olla valkovuotoa?

    ihmettelin tässä pyykkejä laittaessa että ihan siltä vaikuttaisi, ei pissitahroilta näytä. Mutta voiko se olla mahdollista noin nuorella?
  6. M

    Puuha Pete autot

    Mistä olette ostaneet noita isompia Puuha Pete autoja? Paljonko ne maksavat kappale? Onko kestäviä?
  7. M

    Perhekerhoa Itä-Helsingissä?

    Perhekerhoa Itä-Helsingissä?
  8. M

    Saako pankista lainaa 30v maksu-ajalla?

    ja varsinkin OP:sta? meillä tässä syksyllä lainanotto ajankohtaista. Toivoisin vain sittenkin että voisin vielä jäädä esim vuodeksi kotiin joten jos ensin lyhentäisi pienillä erillä ja sitten töihin palattutani isommilla. muistelen kuulleeni että max 25v vai olenko väärässä?

Yhteistyössä