Hakutulokset

  1. Vivi Hellion

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Kiitos vastauksista :) Me ollaankin menossa lääkäriin parin viikon päästä asian tiimoilta. Jotenkin veikkaan että laihdutuskäsky taitaa tulla vaikka kaikki ns. onkin kunnossa, kierrot yms. Mulla on ennestään 12v poika eli todistetusti voin kyllä tulla raskaaksi ja jopa saada sen loppuun asti...
  2. Vivi Hellion

    Ylipainoisten odottajien ketju

    Heip! Kyselempä teiltä että kauanko kesti raskaaksi tulemisessa? Itte reilusti ylipainonen ja vuosi alkaa olla yritystä takana. 1 varhainen km viime kesänä. Kierto säännöllinen ja ovis löytyy tikuilla kyllä. Ikää tosin on jo 35.. Jospa pääsisin itsekkin joskus tänne odottajien puolelle <3
  3. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tiedot oli oikein, Mooimama :)
  4. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mä päätin lopettaa sekä ovis- että raskaustestailun. Aamulämpöjen mittailunkin lopetin. Parin viikon päästä ois tähän yritykseen liittyvä eka lääkärikäynti ja siitä seuraavana päivänä menkkojen pitäis alkaa. Eli lääkäripäivänä testaan kyllä, muuten vasta sitte ku menkat on kunnolla myöhässä...
  5. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Onnea plussanneille =) Ehkä se joskus tännekkin vielä osuu.. täällä yk 13 startannu ja menossa kp 3/25-26. Ens kuun alussa lääkärille aika.. todnäk tulee vaan laihdutuskäsky, liekkö ne ees muuta tekee.
  6. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Pitäiskö tehdä toukokuulle oma ketju? Alkaa olla jo monta sivua tässäki :) Jos joku sattuis tietokoneella olemaan ja väsäis.
  7. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    En kyllä ikinä osannu oottaa että tässä kestäis näin kauan! "Toinen lapsi tärppää helpommin!" No joo näin teki ja meni heti kesken. "Keskenmenon jälkeen tärppää helposti!" No eipä oo näkyny.. :/ Tavallaan pelottaa mennä lääkäriin kesäkuussa.. jos onki jotai pahasti vialla. Eilen onneks alkoi...
  8. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täällä kp 7/27. Menkat kesti vaan 4pv ja oli vaihteeks ihan superniukat. Nyt vaan ovista ootellaan :) Autumn kyseli suhteen kestosta ja vauvan teosta.. me ollaan oltu nyt yhdessä 1v 3kk. Mies ehdotti alunperin tätä vauvatouhua kun varmaan alle kk oltiin sillon oltu yhdessä :D Ensin olin...
  9. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mulle vois tietoihin lisätä KM 8/14.. En saa kännyllä punaiseksi tekstiä :P
  10. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tänään kp 1 ja yk 12 alkoi.. :/ Lääkäriaika varattuna kesäkuun alkuun, josko siitä sitten eteenpäin.
  11. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täällä dpo9 (ehkä) ja negaa testattu. Gelee Royalet oli useemman kierron käytössä, ei mitään vaikutusta. Joten jätin pois.
  12. Vivi Hellion

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täällä kans tais juna just ajaa ohi 2015-vauvahaaveesta :P Vielä on muutama päivä aikaa plussata mutta usko hiipunu tässä reilun 10kk:n yrityksen aikana. Kirjottelin aiemmin vauva haaveissa 2015, harvakseltaan tosin ku oli niin hiljanen ryhmä. Itte oon (ens viikolla) 35v ja mies 24v. Oonko...
  13. Vivi Hellion

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Toisesta ketjusta piti tulla kommentoimaan Liisapeikon kuvaa.. itte en enää ikinä osta noita Earlyja. Mulle anto viime kierrossa vastaavan haamun mut niin vaan tuli menkat ajallaan. Sama oli syksyllä. Ja niin paljon lukenu vastaavia kokemuksia muiltaki.. Toivottavasti sulle ei käy näin.
  14. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Ja niin, mulla eka nappas toisesta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen. Söin niitä n. 8v. Mutta siitä plussasta on jo yli 12v ja kilojakin on hieman enemmän kuin silloin.. :P
  15. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä menossa yk 10, ens viikolla starttaa yk 11.. 9kk yritystä takana johon sisältyy yks varhainen km elokuun alussa. Toki toivon että ei uus kierto alkais mutta niin sitä vaan näitten kuukausien myötä on alkanu se toiveikkuus muuttuun "miks nyt ku ei aiemminkaan"-ajatteluksi. Tässä vaiheessa...
  16. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Joo kyllä tässä valitettavan tutuiks tulee kp:t ja dpo:t jajaja.. :D Mä oon ostanu huuto.netin kautta ovis- ja raskaustestiliuskat, 50c kpl. Niitä onki sitte tässä 9kk aikana menny!
  17. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mitä muuten on tuo endotyyppinen oireilu? Multa poistettiin hormoonikierukka viime kesäkuussa ja kierto palautu melkeempä heti normaaliksi. Ovis on tullu ainaski testien mukaan ihan normisti joka kk. Kierrot 25pv, 2 viimestä ollu 27pv.
  18. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Wolt, mullaki poika täyttää kesällä jo 12v :) Ei tosiaan ihan hirveesti oo muistikuvia edellisestä raskaudesta! Tässä jo 10s kuukausi yritystä menossa.. siihen sisältyy yks varhainen km. Itte oon kohta 35 ja ylipainoakin on. Oon kokeillu vaikka mitä greippimehusta vehnänalkioöljyyn ja Gele...
  19. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä kp 2/25 ja alkoi jo yk 9 :/
  20. Vivi Hellion

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä kp 24 ja dpo 11..

Yhteistyössä