Hakutulokset

  1. caferacer

    millä ihmeellä mä saan ton pahan hajun pois pesukoneesta

    kone haisee tunkkaselle ja pyykit haisee pesun jälkeen tunkkaselle sitruunahapolla ei lähteny :snotty:
  2. caferacer

    Onko tämä auringon aiheuttama halo (?) ilmiö vai mikä..??? sis kuva

    tollasen kuvan sain napattua viiden aikaan
  3. caferacer

    Kertokaas mitä tää on, pojan ihottumasta....? Sis. kuvan

    Oli ensin jotain nesterakkuloita, jotka sitten raapi rikki. Isoimmat oli hieman isompia kuin pojan peukalonpää. Raapi rikki ja kuivui tuonnäköiseksi. Lääkäri totesi vain ihottumaksi. (ihotautilääkärille aika maanantaina) Onko muilla ollut samanlaisia? Vesirokko sairastetttu pahana
  4. caferacer

    Paljo maksaisit tällaisesta nahkaisesta sohvaryhmästä? sis kuvia

    Virheet Sohvan istuinosassa repeämä, jonka ompelen kiinni Pienempi repeämä sohvan istuinosassa, korjattu Nojatuolin etuosan reuna osui muutossa ja ratkesi Ollut lapsiperheessä, käytönjälkeä on! Äidin puolesta kyselen. On huutikseen laittamassa ja haluaa hinta-arviota
  5. caferacer

    Kenen valmistajan merkki tämä on ?

  6. caferacer

    Millä paha, vähän kitkerä, haju pois sandaaleista?

    Kattelin tossa poikien sandaalit esiin yks päivä. Ne haisee ihan hirveelle, oli ne misä vaan niin haju leviää. Haisee sellaselle kitkerälle, tosi pahalle, vaikka on pesty, pidetty pakkasessa tuulettumassa...Mikään ei auta... Mikä siis keinoksi että haju saadaan pois, ettei tarvi alkaa ettiin...
  7. caferacer

    Millaiset kengät tällaisen hameen kanssa? Sis. kuva

    Tällasen ostin, mut nyt en sitte tiedä et mitä yhdistää tän kans...
  8. caferacer

    Sisustaisitko näillä kotiasi?

    Löysin tällaisia yhdestä liikkeestä. Hienoja ovat, mutta en tiedä mihin ja miten käyttää... Vinkkejä kiitos =)
  9. caferacer

    Profiilissa yksi suht onnistunut kuva*turha*

    pojista, kun yritettiin joulukorttiin kuvaa ottaa =)
  10. caferacer

    Mistä Spiderman kylpytakkeja? Kuka myy

    Täytyy nyt sitten tämä ottaa pojan lahjalistalle, kun ei salama mcqueenia enää saa mistään :/
  11. caferacer

    Mistä The Cars - kylpytakki?

    Hobby Hallista loppuneet, pienemmälle sain mutta isommalle pitäisi saada myös.... Kaikki vinkit otetaan vastaan
  12. caferacer

    Nyt pikaisesti linkkivinkkejä - iltapuku pitäisi saada

    Siinäpäs se...Tänään tuli ilmoitus firman isoista pikkujouluista Naantalissa. Se ois sitten tän akan ensimmäinen iltapuku...elikkäs vinkkejä mistä ostaa...netistä tai kaupasta...
  13. caferacer

    JHyvä kasvislisäkeohje, jolla korvata riisi, peruna yms...

    Siinäpä tuo tuli, eli hyvää lisäkevaihtoehtoa kaipaillaan. Kiitos
  14. caferacer

    Pikaisia apuja kaivataan: Brio Racen kankaiden/vöiden irrotus

    Kankaat siis irti mutta miten saan ne vyöt irti että sais ne kovikkeet pois ja kankaat koneeseen. On ne raot niin pienet että ei kyllä läpi tuu. Miten muut ratkaisseet onkelman? Kiitos jo etukäteen
  15. caferacer

    Onko mulla tökkinyt mese tänään?

    Aukasin päivällä koneen ja samalla yritin meseä aukaista. Sanoi ettei voi aukaista ennenku on asentanu 8.0 päivityksen. No, asensin, mut kadotti sit kaikki mesejutut, enkä saa nyt asennettua mitään, kun nakkaa heti tuon uuden 8.0 päivityksen siihen. Jelppivä :headwall:
  16. caferacer

    Ohjevinkkejä ruokien ja herkkujen valmistamiseen 2v ja 3.5v kanssa

    Viikon lomalla olen joten jotain vinkkejä mitä voitaisiin muksujen kanssa leipoa / valmistaa, vaikka pakastimeenkin. Pullaa ollaan jo tehty mut muitakin vinkkejä otettaisiin vastaan =)
  17. caferacer

    Myykää minulle tällaiset housut pojalle sis. kuvan

    Näihin housuihin ollaan ihastuttu mutta niitä ei enää myydä h&m:llä Eli kuvan mukaiset housut hakusessa. Tarttettais yhdet kokoa 110cm, yhdet kokoa 116cm, yhdet 92cm sekä yhdet 98cm Nämä ovat h&m mallistoa. Päälikangas kahisevaa materiaalia, vuori fleecemäistä kangasta. Vyötärössä ja...
  18. caferacer

    Sanokaa mulle ettei huomenna sada vettä joohan?

    Haluisin mennä moottoripyörällä töihin, ja olen pari päivää täs kattonu säätiedotuksia ni on luvannu vettä. Sit ei ookkaa koko päivänä satanu ni sit harmittanu ku autolla ajellu :headwall: Ja tietenki mun tuuria et ku huomenna meen pyörällä töihin ni sit varmasti sataa ja kaatamalla kans
  19. caferacer

    Suositelkaa turvaistuinta 2v muksulle

    Istuimen osto nyt edessä Poika 2v 12.5kg ja 83cm. Eli pienoinen on. Suositelkaa turvaistuinta mikä passaisi, ja menisi suht kauan. Itse epäilen näitä istuimia jotka on ensin 18kg asti istuimen omilla vöillä ja sitten 18kg jälkeen vyöistuimena eli auton vöillä. Kehukaa ja haukkukaa...

Yhteistyössä