Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio 2014

    Noniin..menkat alko sit ennen ku oireitakaan ehti tulla, melkeinpä samantien kun olin kirjoittanut aamuisen viestin :( Eli minut voi poistaa piinailjoista.. Eikö lutinuksen pitäisi pitää menkat poissa? Aamulla laitoin viimeisen, joten ei sen tehon pitäisi vielä kadota. Eikö lääke ole minulle...
  2. T

    Inseminaatio 2014

    Täällä edellään piinapäiviä edelleen..mutta onnistumiseen en oikein usko, koska aamulla tuli todella hailakan vaalean punaista vuotoa, vaikka lutinukset onkin käytössä. Onko jollain muullakin tullut hailakkaa vuotoa vaikka lutinus-lääkitys on ollut käytössä? Nyt siis menossa dpo16...
  3. T

    Inseminaatio 2014

    Pitäsikö minunkin siirtyä taustalta pois. Eli Toi-ve/ 3. IUI/ dpo13/ g+o+lt/ selitt Virallista testi päivää ei ole, muuta hoitaja soittaa 1.9. joten jos sitä ens viikonloppuna testailis, jos täti ei aiemmin tule kyläilemään. Saa nähä pystynkö olemaan testaamatta aiemmin, eka pitäs varmaan käyä...
  4. T

    Inseminaatio 2014

    Pakko kysyä teidän mielipidettä asiaan. Minulla on muutamaan kertaan lorahtanut housuihin kirkasta nestettä, eilen ja tänään. Olettaisin että se valkovuotoa mutta todella löysässä muodossa. Nyt menossa inseminaatiosta dpo 10, kp21/25-26. Tälläistä valkovuotoa? minulla ei ole ennen lorahdellut...
  5. T

    Inseminaatio 2014

    Täällä uusi lasta toivova ilmoittautuu mukaan. Meillä (minä 35v ja mies 36v) 2,5 vuotta lapsettomuutta takana. Tutkimuksissa ei mitään vikaa kummastakaan ole löytynyt, joten raskaaksihan pitäisi tulla sormia napsauttamalla (kuten yksi tuttu kommentoi). Nyt takana kaksi Inseminaatiota, eikä...

Yhteistyössä