Hakutulokset

  1. N

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Hei kaikille ja onnittelut jo vauvan saaneille! Jäänyt kirjoittelut vähälle, kun meille syntyi yks kaks yllättäin kaksi pientä neitiä rv 32+3 7.9. Pienten keskosten kanssa menty päivä kerrallaan! Kaikki voimme hyvin, tytöt painoivat 1980g ja 1860g syntyessään. Tsemppiä kaikille muillekin...
  2. N

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Kahvakuula+muu treenaaminen: itse treenaan edelleen lähes päivittäin, kahvakuula kuuluu myös ohjelmistooni. Kovastakaan treenaamisesta ei raskausaikana ole mitään vaaraa (ei äidille eikä vauvalle), jos kovaa treenaamista on takana muutenkin. Itse olen koko ikäni treenannut, joten lääkärinkin...
  3. N

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Minulla oli neuvola tällä viikolla ja vaikka ultrissa on koko ajan näkynyt, että vauvat kasvavat mahdottoman samaan tahtiin ja ovat hyvänkokoisia viikkoihin nähden, niin minun painoni ei ollut noussut kuukauden aikana mihinkään. Painonlisäys 0 grammaa edellisestä neuvolakäynnistä (kuukausi...
  4. N

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    cubula, itse olen harrastanut koko ikäni liikuntaa muodossa ja toisessa ja aion jatkaa niin pitkälle raskautta kuin vain pystyn. Ihan en esim. mavea tee enää yli sadalla kilolla, mutta pyrin kuitenkin treenaamaan niin lujaa kuin mahdollista :) Tänään kävin bodypumpissa ja hyvin kulki! Ei...
  5. N

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Liikunnasta: itse treenaan 4-5 kertaa viikossa edelleen. Sekaisin kuntosalia, ryhmäliikuntatunteja, pyöräilyä ja lenkkeilyä. En ole vielä onneksi joutunut luopumaan rakkaasta harrastuksestani! Ilman urheilemista tulisin varmasti hulluksi alta aikayksikön! :) Huomenna neuvola. Jotenkin ei nyt...
  6. N

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Kiitoksia uudesta pinosta! Senya, mietin ihan samaa, enää kaksi pinoa jäljellä tämän jälkeen!!! :D Korventyttö, meillä kuuluvat työaikaan, samoin kuin ultrat yms. sellaiset käynnit, jotka liittyvät raskauteen. Ei siis tarvitse tehdä tunteja sisään. Tsemppiä sokerirasitustestiin! Olen niin...
  7. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Ja jotenkin älytöntä ajatella, että mahdollisesti 10-15 viikkoa ja sitten meitä onkin jo kaksi lisää :Ö
  8. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Emma,meille on tulossa heinäkuun puolivälissä viikon ulkomaanmatka. Ihanaa, kun on jotain mitä odottaa! :) Ja nyt kun vielä pääsee ennen kuin lapset syntyvät! Itsellä kyllä ollut sen verran helppo raskaus, että kyllä tässä vielä jaksaa suunnitella kaikenlaista... :cool: Töissä ajattelin olla...
  9. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Esikoisesta jouduin olemaan vuodelevossa loppuraskaudessa, joten siitäkin on kokemusta...nyt vain on ollut jotenkin niin paljon helpompi tämä raskaus, kuin esikoista odotellessa, joten en ole osannut yhtään edes pelätä mitään vuodelepoa. Välillä tuntuu, että noiden sisätutkimuksen tekijöilläkin...
  10. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Heippa kaikille! Pitkän hiljaisuuden jälkeen minäkin tänne kirjoittelen. Lukenut olen teidän kuulumisia, mutta laiskistunut jonkun verran tänne päivittämisen suhteen. Aloitan omanapaisesti, eli meillä kolmella kaikki hyvin. RU:ssa pari viikkoa sitten ipanoiden painoarviot olivat 400 gramman...
  11. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Tänne oli sadellut jälleen hyviä ultrakuulumisia, ihanaa :heart: Paineista olitte tuolla aiemmin puhuneet, itselläni ollut aina alhaiset verenpaineet. Tälläkin kierroksella melkein jokaisella tarkastusmittauksella olen antanut lukemia 85/50. Itseäni eivät vaivaa, kun ovat aina olleet yhtä...
  12. N

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Ihania kuvia malttamaton :heart: Uusiäippä; kiitos! Itse olen kyllä ihmetellyt, että miten tämä maha kasvaa näin hitaasti, ottaen huomioon, että siellä kuitenkin kaksi asukkia majailee...huolissaankin ollut välillä, mutta lääkäri sanoi, että suotta, kun ultrissa molemmilla näyttää kaikki...
  13. N

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Hei vain kaikille! En ole nyt tänne ehtinyt kirjoittelemaan, mutta nyt ajattelin tulla kertomaan meidänkin kolmen kuulumisia. Melkein päivittäin olen käynyt kyllä puhelimella lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole alkanut kirjoittelemaan sitten puhelimella tänne. Heti alkuun pahoitteluni...
  14. N

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    ChocolateBox, unohtanut mainita?!? Uskomatonta! :O UusiÄippä , onnittelut pojista! Toivottavasti jatkossakin menee kaikki hyvin, hematoomasta huolimatta! Malttamaton, tyttölupaus, ihanaa :heart: Synnytyksestä: Esikoinen syntyi alateitse, toivottavasti saan synnyttää kaksosetkin alateitse...
  15. N

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Hei vaan hei, LOLAkuun lutuset :) Kuinkakohan monelle sieltä Lola sitten tuleekaan ;) Tsemppiä ja voimia Uusiäippä! Pitkän tauon jälkeen tulin tänne lukemaan ja olikin surullisia uutisia. Toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin ja paremmin! Tsemppiä kaikille muillekin. Meillä viime viikolla...
  16. N

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Täällä Nenäpäässä sekä Tiuhti&Viuhti rv 13+1 Salilla kulutettu aikaa tänään, ihana hikoilla kaikki ajatukset aina pois päästä :) Ruokailutottumuksista: minulle on iskenyt joku ihme fiksaatio kiinalaiseen ruokaan. Voisin syödä sitä vaikka joka päivä! Aivan järisyttävän hyvää ja koko ajan...
  17. N

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Moikka moi! Täällä tänään rv 13+0, jee! :) Ihanaa ninni12345, että syy selvisi! Nyt vain hyvillä mielin nauttimaan lomasta! :) Mahaa ei näy ja jostain syystä toivon, että se "ilmestyisikin" vasta joskus lähempänä puoltaväliä...mikä voi olla haave vain, kun nämä pikkuiset alkavat tosissaan...
  18. N

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Ninni12345, tsemppiä noiden vuotojen kanssa! Varmasti pistää miettimään ja huolestuttaa, jos vuodot jatkuvat aina vain... :hug: Toivotaan, että ei silti ole mitään sen kummempaa / vakavampaa! Itse en kyllä kuollaksenikaan muista tuon sokerirasitustestin tuloksia esikoisen kohdalta...mutta...
  19. N

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Dolly, minä suoritin esikoisen hoitovapaalla amk-opinnot loppuun, opiskelu sujui aika leppoisasti ja suosittelen kyllä kaikille, joita kiinnostaa opiskella ja laittaa itsensä likoon vauvanhoidon ohessa! :) Kyllä tuntui kivalta saada sitten ne paperit käteen :) Joten anna mennä vain! Minusta...
  20. N

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Tässä minun tuplien kasvualusta, rv 11+5 Jännityksellä odotan, että milloin pompsahtaa esiin! :D

Yhteistyössä