Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Annilaattori juu ei tykkää se issias makaamisesta, monesti se mulla rupeekin kenkkuilemaan jos on vaikka ollut kuumeessa ja maannut liikaa. Mut sitten ku se pääsee niin pahaksi, ettei oikeesti pysty enää kävellä tai istua tai tehdä mitään, ni on vaan pakko maata, ja varovasti koittaa pikku...
  2. P

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Alicia00, kiitos! :) Niinpä, kyllähän mä sen itsekin tiedostan, että jokainen raskaus on erilainen, ja toki tässä niin alussa vielä ollaan, että yökötys voi hyvin vielä alkaa, mutta jotenkin sitä nyt vaan on niin pessimistinen olo, en tiedä mistä se kumpuaa! Tuommoinen 100e olisikin vielä...
  3. P

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Heippa! Täällä ei minkäänlaisia oireita näy vieläkään. :( Tai toki väsynyt olen, mutta niin olen aina normaalistikin mielestäni. :D En muista, että koskaan aikaisemmin olisin näin toivonut pahaa oloa ja yökötystä. :D Synnytys, se muuten pelottaa! Ja paljon enemmän kuin esikoisen kohdalla...
  4. P

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Jospas minäkin tänne uskaltaudun tulla mukaan, vaikka jotenkin olen melko varma, että joudun vielä poistua kesken kaiken. Hartaasti tietysti toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että mukana pysytään. Oon 25 vuotias, naimisissa ja esikoispoika täyttää kesällä kaksi. Lauantaina tein...

Yhteistyössä