Hakutulokset

  1. Nannamannaa

    Ketä paikalla?

    minä vielä hengessä(/hengissä..)
  2. Nannamannaa

    The ketju

    No tota, ihan perinteistä masennussynkkyyttä, lopullista sellaista...
  3. Nannamannaa

    The ketju

    Mistä saada anonyymiä keskusteluapua (nettikirjoittelua) jos ajatukset on tosi synkät?
  4. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    Niinpä... Miten ajattelisitte sen tarkistaa jos oma ajattelu ei aina olisi niin passeli? Siis toki lapset tekee niin kuin muutkin, mutta mistä tietää jos pinnan alla kytee? :confused::|
  5. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    On lapset minun luona ja lasten isä kanssa. Lasten kanssa on vaan niin vaikea puhua asiasta, kun olen aika ainoa malli miten kotona ollaan... : / Siis sanoo että paha mieli ja lapsi turhautuu että aina.
  6. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    Tuota juuri..miten lapset reagoi.. Ei siis nyt kun muuta ei tiedä, mutta joskus?
  7. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    Täällä on ihanan ymmärtäväistä porukkaa. :) Joskus myös toisin. Sanottu mm. että minut ja lapseni tulisi steriloida, jottei paha siemen jatka yhteiskunnassa... :'( Ok, en ole paras tajuamaan näitä ihmisiä.
  8. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    Skitsoaffektiivinen häiriö, psykoosi- ja masennusoireet. Lääkitys. Lapsia kaksi alle 5v.
  9. Nannamannaa

    Mitä mieltä mt-potilaasta jolla lapsia? Tai siis lasten asemasta?

    On hiukka hakusessa ns. normaali-ihmisen ajattelu tilanteessa jossa lasten äiti on mielenterveyspotilas.. Miten suhtaudutte/ajattelette noin lapsia miettien. Kyseessä siis vakavampi homma. Miten ajattelet ihan oikeasti, vaikka kasvotusten sanoisit muuta? Kunhan kyselen... :ashamed:

Yhteistyössä