Hakutulokset

  1. V

    Yrityksen odottajat

    Hei! Mut voi poistaa listalta. Meidän oli tarkoitus siirtää yritystä hamaan tulevaisuuteen ja yritinkin ajatella muuta kun vauvajuttuja (huonolla menestyksellä), mutta tilanteeseen tuli yllätyskäänne: HAALEA plussa testissä. Nyt vaan sydän sykkyrällä, sormet ja varpaat pystyssä,toivon että viiva...
  2. V

    Yrityksen odottajat

    Sukupuolen selviämisestä: Olisi ihanaa malttaa sinne synnytykseen asti. Toisaalta olen miettinyt että jos alkaisin raskauden aikana selkeästi mieltämään lapsen tytöksi tai pojaksi, niin haluaisin ehkä varmistua siitä että onko sieltä tulossa se sukupuoli mitä uskoo odottavansa. Haavemaa...
  3. V

    Yrityksen odottajat

    Ihan samoja ajatuksia olen pyöritellyt mielessäni. Miten suhtaudun lapseen niiden ärsyttävimpien vaiheiden aikana, kun lapsi on näsäviisas koululainen tai lökäpöksy teini? :D Ja kyllä, omalla leimaamisella varmaan vaan vahvistaisin noita vaiheita. Kait se on luonnollista että ajatus vauvasta tai...
  4. V

    Yrityksen odottajat

    Huojentavaa kuulla että muilla on pitkistä kierroista huolimatta tärpännyt. Niin usein tullut luettua että yleisin syy pitkiin kiertoihin on juurikin ovuloimattomuus, mutta eihän sen aina niin tarvitse mennä. Vaikuttaa siltä että e-pillerit saattaa monella sekoittaa hormonit pitkäksikin aikaa...
  5. V

    Yrityksen odottajat

    Mulla on sen verran huono itsekuri että vaikka olenkin "luvannut" itselleni (ja myös miehelle...) etten heti tikuttelisi ovista, niin toteutus saattaa olla vähän toista. Nyt jo tässä kierrossa olen yrittänyt löytää oviksen lämpöjen ja limojen perusteella, mutta hankalaa on. Toisaalta täälläkin...
  6. V

    Yrityksen odottajat

    Ihanaa Wuf että teillä on yritys aika noin konkreettisen lähellä!:) Tuulikki92, mulla on vähän sama tilanne, että vaikka yrittämisen aloittamisesta on jo sovittu (myöskin kesällä), niin tuntuu että vähän varpaillaan saa olla vauvapuheiden kanssa ettei toinen ahdistu. Mies tosin koki oman...
  7. V

    Yrityksen odottajat

    Ajattelin alkaa suoraan vaan yrittämään vaikkei vakiduunia olekaan. Valmistun myös aika epävarmaan ammattiin, jossa suurin osa toimii freelancereina, eli voi olla että vauva-projekti siirtyisi hamaan tulevaisuuteen ja kuume on jo sitä luokkaa etten kestä ajatusta useiden vuosien odottamisesta...
  8. V

    Yrityksen odottajat

    Mahtuuko porukkaan? Malttamattomana kävin jo viime kesänä kurkkailemassa palstalla, mutta päätin hillitä itseni, nyt kuitenkin itsehillintä petti ja rekisteröidyin tänne. :D Vauvaa olisi näillä näkymin tarkoitus alkaa yrittämään, kesällä kun itsellä on opiskelut ohi. Mistä ehkä enemmän...

Yhteistyössä