Hakutulokset

  1. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    merivellamo kiittää ja kuittaa. Ti alkoi pieni vuoto, eilen illan suussa paheni malliin "pistetty sika" suht kovan kivun kanssa. Tänään ultrassa todettu kohdun tyhjentyneen lähes kokonaan. Toivon, että tyhjenee nätisti kokonaan eikä tule tarvetta kaavinnalle. Onnea odotukseen kaikille!
  2. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Myötätuntoa kaikille ikäviä kommentteja saaneille. Täällä kans yks, jolla on odotettavissa ei niin mukavia kommentteja. Me asutaan onneks sen verran kaukana sukulaisista ja nähdään aika harvoin, joten halutessani voin lykätä kertomista heinäkuulle saakka :D Silloin tää varmaan jo paljastuu...
  3. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Kiitos uudesta ketjusta :) PÄIVITYSTÄ LISTAAN: la on neuvolan mukaan 6.10. enkä usko, että se siitä muuttuu. Eli eka neuvola siis takana; lippua, lappua, verikoetta, pissanäytettä, ultraa... Tästä tää lähtee :) Ihan uskomatonta, että alkoi jo 10. raskausviikko. Hyviä vointeja kaikille...
  4. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Carnevalkeksi: älä stressaa kenenkään asenteista. Meitä on moneen junaan. Hiukka yllättyneeltä mun terkkari vaikutti, kun aikaa varasin... Kun meillähän tulee kahdelle nuorimmalle ikäeroa aika tarkkaan vuosi. Ei se kenellekään kuulu onko suunniteltua vai suunnittelematonta ja toisaalta on...
  5. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    haasu: kyllähän sinne neuvolaan voi soittaa milloin vaan. Mä oon soittanut aika pian plussan jälkeen, niin ainakin saa ajan. Meidän kunnassa eka käynti on vkolla 8-10. Ja jos nt-ultraan pitäis mennä vkolla 10-14, niin eipä kai ajoissa olemisesta haittaakaan ole. Omassa navassa ei oo hirveesti...
  6. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Ekv: Mulla tosiaan tulee ensin ihan pieni huono olo joka pahenee ja pahenee aika nopeasti, jos en syö. Ja jos se pääsee pahaksi, niin ei ensimmäisenä tulis mieleen syödä, ellen tietäisi sen auttavan. Kokeile ihmeessä syödä, edes jotain pientä. Närästys on mulla myöskin oire nälästä. Se on...
  7. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Pimu83: kyllä sinne fb-ryhmää voi liittyä heti. Tais olla koko ryhmä perustettuna, ennenku kukaan oli käyny yhtään missään :D Sofina: eihän sitä koskaan tiedä, mutta mä en oo koskaan syöny foolihappolisää ENNEN raskautta ja oiskohan vielä niin, että kahdelta tai jopa kolmelta ekalta en ees...
  8. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Oloista ja oireista: mulla on menkkamaista jomotusta joka päivä silloin ja tällöin alaselässä. Just sellaista, että sitä helposti ajattelee, että nytkö ne menkat sit alkaa... Samanlaista oli edellisessä raskaudessa. Vatsan puolella ei oo minkäänlaisia tuntemuksia, ei oo koskaan ollut...
  9. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Tervetuloa ja onnea uusille! Nannaa: kiva, kun on joku muukin, jolla tulee pieni ikäero. Meidän muksuille tulee la:n perusteella ikäeroa vuosi ja joitain päiviä :) Jännää!
  10. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Sofina, laitoin sulle yksityisviestiä. Omaa napaa: Pitäis varmaan neuvolaankin soittaa ja varata aikaa. Tai no, kysyä ehtiikö vauvan seuraavalla neuvolakäynnillä hoitaa myös mun asiat. Mahtaa th olla ihmeissään, kun vasta jokunen viikko sitten peruin aikani kierukanasennukseen ja sanoin, että...
  11. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Viivoista: Mä oon tehnyt nyt kaks Apteekin raskaustestiä. Ekan, kun menkat oli myöhässä 3-4 päivää, iltapissasta -> tuli haamu. Tokan tein, kun menkat oli loistaneet poissaolollaan viikon, aamupissasta ja testiviivaa sai odottaa ja oli paljon hailumpi kuin kontrolliviiva. Mä en usko, että se...
  12. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Kysyvä ei tieltä eksy :) mut joo, muistaakseni hintaa jäi ainakin satasen verran. Ellei enemmänkin. Mä kärvistelin viimeeks ilman ja käytiin sitten 4D : ssä, vaikka kallista lystiä sekin oli.
  13. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Tuutikkis: mun käsittääkseni varhaisultrassa käydään about viikolla 6-7 vähän niinku just vauhkoomassa, että onks siellä ketään :D Jos sulla on neuvola 7+3, niin sit nt-ultra tulee jo vkolla 9-12 eli kantsiiko enää siinä välissä käydä, jokainen voi itse valita.
  14. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Mä olin edellisessä raskaudessa epäluuloinen ja niin oon nytkin. Mä väitän, että molemmilla kerroilla se on mulla johtunut siitä, että nää raskaudet on saaneet alkunsa omalla painollaan, enkä oo kalenteri kädessä heilunut. Siks on jotenkin vaikea uskoa, kun ovulaatioista ei oo hajuakaan ja...
  15. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Yksi taustailija ilmoittautuu mukaan. La olis 7.10. On vähän epäuskoinen olo, kun nipin napin ehdittiin sopia, että saa tulla jos on tullakseen ja nyt sitten on tulossa :D Meitä on jo isompi sekalainen uusperhe; sun, mun, meidän, etä, lähi, kaikkea löytyy. Kahdelle nuorimmalle on nyt siis...
  16. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea kaikille vauvautuneulle ja tsemppiä toipumiseen. Mun mielestä yllättävän monella ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita... Tsemppiä myös kaikille meille, jotka vielä ODOTELLAAN. Mullakin tuli tänään nyt sitten SE päivä vastaan, mutta ilmeisesti neiti on sitä mieltä, että ei viitsi olla...
  17. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Tervehdys kaikille! Onnea vauvansa saaneille ja tsemppiä vaivojen kanssa painiville ? Ja tsemppiä ylipäätään kaikille viimeisiin päiviin/viikkoihin, ei nyt enää tolkuttoman pitkä aika kenellekään edessä. Lukemassa oon käynyt, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Olo on niinku olis...
  18. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Mä oon ollut aktiivisesti lukemassa viestejä, mutten ole jaksanut kommentoida. Sen verran ollut edelleen ilmakuoppaa elämässä. Vesirokosta... Vesirokkohan tarttuu jo pari päivää ennen näppylöiden ilmestymistä, joten vahinko ehtii tapahtua ennen kuin kukaan tietää koko taudista. Jos yhtään...
  19. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Moikka pitkästä aikaa! Elämässä puhaltaneet myrskytuulet, joten en ole jaksanut käydä muuta kuin kurkkimassa teidän muiden kuulumisia. Tosin, eipä tässä raskauden suhteen ole mitään ihmeitä kerrottaviakaan :) vaaveli liikuskelee ja välillä joogailee eli änkee ja tunkee. Hengästyminen on ihan...
  20. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    muhvi meillä ei oo kuivausrumpua eikä -kaappia, meillä on tuuletin :D Sellanen joku kolmenkympin lattiatuuletin, joka laitetaan pyykkitelineen viereen pörisemään ja pyykit kuivuu nopsaan. Mulla on ollut rumpu reilun vuoden verran pari vuotta sitten ja jäi tosi vähälle käytölle, vaikka pohdin ja...

Yhteistyössä