Hakutulokset

  1. R

    Myydäänkö enää missään???? (lampunvarjostin)

    Pitäisi löytää suunnilleen tätä mallia oleva lampunvarjosin kattoon Myydään Vekki plafondi valaisin, | Nettimarkkina mielellään valkoinen tai vaaleansävyinen. Muutkin sellaiset käy, jotka voi suoraan kiinnittää lamppuun (tuohan ei vaadi mitään kattokiinnityksiä). Jos joku tietäis...
  2. R

    Minkä värinen tää tukka on (kuva)

    Miten kuvailisit tuota väriä? Onko se vaaleanruskea, keltainen, oranssi, keskiruskea, vaalea, mikä? Tuosta kuvasta on nyt aikaa ja tukka on ehtinyt kasvaa ja muuttua. Mä kuitenkin haikailen että oliko tuo väri kiva ja mikä olis kiva ja mietin että mitä tälle tekisi :)
  3. R

    suuntaa-antava älykkyystesti

    MENSAN KOTITEST Tämä testi mittaa vain yhden tyyppistä älykkyyttä, älykkyys kun on mutkikkaampi ja kiistelty asia. Mutta tuloksen saa kertoa jos testin tekee ja niin haluaa :) Mulla on kaksi eri tulosta, en tiedä miten sen nyt sitten ottais kun ensimmäinen testintekokerta keskeytyi...
  4. R

    Sukupuuton partaalla ollaan

    Huippututkijoiden mukaan ihminen saattaa kuolla sukupuuttoon tällä vuosisadalla - Tiede - Helsingin Sanomat
  5. R

    G: Peppugallup

    Äänestä omaa peppumalliasi ! Selitykset linkissä (A, C, V, korkea neliö, matala neliö) IMG 2647 Kerro myös jotain esim. oletko tyytyväinen/tyytymätön peppuusi, ootko muokannut peppua treenillä tai painonpudotuksella/-kohotuksella ym. :) Haluun tietää mitä mallia on muokattu...
  6. R

    pimpparauta??

    Jostain syystä en ollut kuullut mitään pimpparaudasta ja nyt yhtäkkiä törmään siihen joka paikassa... Tuntuu taas että olen kasvanut säkissä tai vastassani on jokin salaliitto. Miten voi olla soittimella noin härski nimi, härski kuvaus ja törkeä video? Oliko ennen kaikki tuhmempaa...
  7. R

    Te, jotka laihdutatte, mutta kumppani ei

    Kaipaisin neuvoja, vertaistukea, jotain apua. Miten te pystytte pitämään itsekurin, kun toinen mässää vieressä?
  8. R

    Mitä saat reaktionopeustestistä?

    http://personal.inet.fi/koti/iirisroth/Reaktio.htm Mun ennätys oli 0,28
  9. R

    viestin poistaminen gmailissa pysyvästi, miten?!

    Voisiko joku osaava neuvoa? Alkaa mennä hermo. Teen siis näin. Merkitsen haluamani viestit ja painan poista. Viestit häviävät. Kun kirjoitan hakukenttään hakusanan, nämä viestit löytyvät kuitenkin taas. Toinen yritys. Merkitsen viestit roskapostiksi, siirrän ne roskapostien kautta...

Yhteistyössä