Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Wendalle pahoittelut :hug: Seulonnoissa käydään ja olenkin jo varannut ajan siihen verikokeeseen ja seuraavaan ultraan. Itse olen sellainen, että haluan tietää. Menisin kyllä varmaan myös siihen lapsivesitutkimukseen , mikäli siihen olisi syytä. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :)...
  2. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mukavaa, että täällä on muitakin jotka vielä imettää odottaessaan. Itse jo vähän saanu kommentteja, että lopeta nyt jo se imetys. Poitsu on kuitenkin vasta vajaan vuoden. Oletko Madde84 miettinyt mitä teet sitten kun vauva syntyy? Imetätkö molempia, jos ei ole itsestään vierottunut odotusaikana...
  3. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Täällä käytiin tosiaan ultrassa ja toistaiseksi kaikki hienosti :) Viikkoja olisi nyt 6+2 ja siellä se sydän vahvasti sykki. Kaikki oli kuulemma juuri niin kuin pitääkin ja paremmin ei voisi olla. Mutta siis LA siirtyi tuon mukaan ja on nyt 19.10. Ensin jännitin tätä ultraa, että onko siellä...
  4. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Voi ei, kun on tullut taas niin surulllisia uutisia tänne. Voimia teille kaikille :hug: Itse ehdin juuri ja juuri lukea teidän kuulumiset mutta aina, kun alan kommentoimaan niin tuo esikoinen vaatiikin huomiota samantien. Nyt väsyttää vielä vietävästi, joten päikkärit on pakkoa nukkua samaan...
  5. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Unohtui aiemmin kertoa tuo ikä ja sairaalaa ei olla vielä päätetty eli Lii85/29/14.10/2./ Menisipä tämä viikko vauhdilla niin ensi viikolla saisi jotakin varmuutta ultrassa, että mitä siellä masussa on. Niin se taitaa olla, että niin monenlaisia synnytystarinoita kuin synnyttäjiäkin...
  6. L

    Lokakuun Lutuset 2014

    Minäkin ketjua seuranneena uskaltauduin nyt kirjoittamaan. Viime sunnuntaina plussasin ja neuvolan mukaan la olisi 14.10. Kierto tosin on epäsäännöllinen ja imetän vielä esikoista, joten tarkemmin toivottavasti selviää ultrassa viikon kuluttua :) Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja sydän...

Yhteistyössä