Hakutulokset

  1. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Sadana aa okei... Möykkyliini joo tiedän ton, ja mullakaan kun ei ole muuta synnytystapa mahdollisuutta kuin sektio niin pakko se on tehdä tilanteessa kuin tilanteessa, suunniteltu sektio on vaan huomattavasti mukavampi vaihtoehto kuin kiireellinen, näin yhden kiirellisen jo kokeneena...
  2. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Sadana saako udella että miksi sait sektioajan jo viikolle 37? Itse stressaan sitä että tulen saamaan ajan liian myöhäiseen ajankohtaan ja synnytys ehtii käynnistyä :(
  3. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Llinndda pyysi kysymään josko joku muu voisi alkaa toimimaan linkkinä facebook-ryhmään koska itsellä hankaluuksia päästä katsomaan viestejä täällä? :)
  4. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    pihlaja15 vitsi mä oon kade teille ympäristökuntalaisille kun pääsette sinne Medisonariin! Mäkin haluan! :D Joo todennäkösesti synnärillä tavataan, toivottavasti päästään sit huonekavereiks ;) Saitko muuten yyveen jonka laitoin sulle jokin aika sitten?
  5. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    pihlaja15, meilläkin on rakenneuä 7.10 :) Käytkö sä kaupunginsairaalalla ultrassa vai jossain muualla? Hippu* 17+0
  6. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Kiitos uudesta pinosta PH :) Voisitko ottaa mun nimen pois tuolta facebook-ryhmän yhteydestä kun en täällä niin aktiivisesti enää käy? Kiitos.
  7. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Tervetuloa uusille!:) Mullekin voi laittaa viestiä jos haluaa fb:n puolelle.
  8. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Tervetuloa mukaan =)
  9. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Vadelmalehti, mä oon parhaillaan rasituksessa, tää menee niin et ensin otetaan verikoe, sit juot sellasen makean litkun (täällä oli vadelman makuinen) sit odotellaan ja tunnin päästä toinen verikoe ja sit taas tunti odottelua ja kolmas verikoe, sit pääset kotiin. Paastota pitää edellisestä...
  10. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    On salainen ja näkyy vain ja ainoastaan ryhmäläisille :)
  11. H

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Mizze, laitan sulle kutsun kerhon puolelle, siellä juttu käy vilkkaampana :)
  12. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Laittakaa yksityisviestiä Tuiskulle tai vaikka mulle niin lisäillään fb-ryhmään :) Oma nimi ja profiilin tuntomerkit.
  13. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Tee sä vaan :)
  14. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Mites toi facebook?
  15. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Jee kivaa kun porukka kasvaa, tervetuloa kaikki =) Mistäpäin Turku ootte?
  16. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Voimia Llinndda :hug:
  17. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    mukipukipuu, ei näy mun viesteissä viestiä sulta? :o
  18. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    :D Sun pitää merkata tää sivu, eli tosta ylhäältä kun lukee työkalut niin sieltä valitse seuraa niin sulle tulee aina ilmotus kun tähän ketjuun tulee tekstiä :) Se on kyllä kiva jos lapset on suht pienelle ikäerolla, meillä vaan ehkä taitaa jäädä näihin kahteen... Tai eihän sitä koskaan tiedä :)
  19. H

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Tein tohon alotukseen listaa, onko se ok? Teillä riittää sit vilinää Tuisku kun kolme noin pientä kohta talossa :) Onko aiemmat lapset tyttöjä vai poikia? Meillä esikoinen on nyt vähän päälle 1,5v, 2 vuotta tulee ikäeroa. Mistä te muutitte Syysmamma? Et tuntenut ketään täältä suunnalta...

Yhteistyössä