Hakutulokset

  1. D

    Joulukuussa laskettuaika?

    Joo, noista oireista; joku täällä mainitsikin niistä "kierrokset nollasta sataan nopeemmin kun laki sallii" jutuista, mä täällä kans ilmottaudun. Siis ihan järkyttäviä kiukkukohtauksia out of nowhere. Isäntäkin kattoo mua välillä kun peura ajovaloissa et mitä pahaa hän on nyt tehnyt kun mä...
  2. D

    Joulukuussa laskettuaika?

    Hei vaan ystävät rakkaat täällä olis siis LA 6.12.-14 mut ykköstyypin diabeetikko niin todennäköisesti synnytän joko ihan Joulukuun alussa tai Marraskuun lopussa. Tunnen kuitenkin kuuluvani tähän ryhmään. Mä päivittelen täällä ihan mielelläni ainakin :)) T. Dania21v ja masuasukki 4+5
  3. D

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Siis nyt ei ees naurata enään, tää on varmasti jotain kohtalon ivaa kun nyt kun tahdottais pitää raskaus salaisuutena niin mitenkäs tässä käy? Turvotukset tässä vko4+4.. Ei kyllä jää mitään arvailujen varaan. Ps. Esikoinen tääl yrittää pysyä messissä :heart:
  4. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Voi kiitos, ja hirveästi voimia ja tsemppiä kaikille :heart: :hug:
  5. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Anteeks hiljaiselo mut täällä tänään dpo14 selvääkin selvempi haamu raskaustestiin JEEEEEE! <3
  6. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Ei oo todellista tänään 14dpo niin selvää haamua et oksat pois! Pitäkää meille peukkuja!
  7. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Hei vaan ystävät hyvät! Mulle voi muuttaa Kp 12 Eli tätihän se sieltä kurvas pari päivää myöhässä paikalle, ei muutakun uusia tuulia purjeisiin :)
  8. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mut voi laittaa Dpo 11 ja jännäpäivä 23.2 alkaa tulee kiire kun lähden Maanantaina kahdeksi viikoksi Barbadokselle vanhempieni kanssa.
  9. D

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Niin ja MollyS kyllä mä punaviivaa nään..
  10. D

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hellou, mä oon käynyt aktiivisesti seuraamassa teitä jo aika kauan. Tänään illalla meinaan virallisesti liittyä teidän hätähousujen ja himotestaajien joukkoon päivillä 10dpo . Mä vannon että tähän palataan vielä ennen klo. 21.00 tänään ;D
  11. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    God damn, kuten arvelinkin, kystahan sieltä löytyi.. Eikä ees mitään merkkiä raskautumisesta. Hmph.. :|
  12. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Sori nyt tulee melkoista omanapailua taas ^^'' Joka tapauksessa mä jännitän sitä lääkäriä ihan hirveesti.. Ahdistaa kun ei tiedä yhtään mitä odottaa.. Pitää vaan hengittää syvään ja yrittää keskittyä johonkin muuhun.. Onko teil muilla ns.lääkärikammoa? Jännittääkö teit paljonkin esim. gynelle...
  13. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Attente: Ei kait ne kystat suoranaisesti vaikuta raskaaks tulemiseen. Mulla aiheuttaa lähinnä yhdyntäkipuja ja vatsan turvotusta.. Mulla oli oikeessa munasarjassa 4.5cmx5cm kysta.. Aiheutti oikein nannat kivut kun puhkes sitten kierron lopussa. Mulla on vielä se kun ei pysty e-pillereitä syömään...
  14. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Huomenna sitten (yksityiselle, heippa vaan rahat!:headwall: :laugh:) gynelle selvittää että mistä nää alavatsavihlasut johtuu on meinaa ihan hirveet kivut ja viimeks tälläsiä kipuja oli isosta kystasta.. Argh. Ja mulle voi päivittää että dpo5.
  15. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mitähän ihmettä täällä (siis mun kropassa :D ) tapahtuu? Mä luulin että mulla oli ovis tossa viime viikon puolessa välissä. Mutta nyt sitten aloin ihmettelee että joko mulla on korvien välissä vikaa kun ajattelin että mun vatsa on niin turvoksissa että näytän siltä että oon raskaana. Mieskin oli...
  16. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Ei hyvää päivää. Tänään ravintolan vessassa joku nainen totes kaverilleen: älä syytä raskaana olevaa naista kun se kävi koputtelee kaverinsa kopin ovea, kaveri siis luuli että mä olin koputellu!! :laugh: MITÄ IHMETTÄ, mä olen ehkä lihonnut pari kiloa mutta että raskaana olevalta näytän...
  17. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Jee, tänne napsahti tänää plussa ovistestiin. :>
  18. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Onnea Pumbuliini :flower: Hahaa, meikälle napsahti sitten ovisplusssa tähän väliin.. Ovis tuli jälleen kerran juuri silloin kun piti (:
  19. D

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Mä unohdin tänne tyystin päivittää että (oviksesta puheen ollen..) mä olin itse ihan sata varma että mä ovuloin toissa päivänä (mulla siis vahvat ovis oireet, ja todella tunnistettavat) mut naah, mä luin itseeni täysin väärin, ovis testi näytti eka vaan pelkkää viivanpaikkaa (?) ja toisessa...
  20. D

    Esikoinen vuodelle 2014

    Argh, ovistestiin pelkkää viivan paikkaa. Ilmeisesti mun oma vartaloni vaan hämäs mua, samat oireet mut ovistestiin pelkkää viivaa. Damn.. :headwall:

Yhteistyössä