Hakutulokset

1. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Oih, Onnea Suzalle :)!! Mahtavan vilkasta keskustelua täällä :). Itsellä niin härdelliä ollut tässä, ettei ole ehtinyt kirjoittelemaan. Omaa napaa hiukan..hyvin on mennyt, muksu on valtavan vilkas tapaus tuolla masussa :) yöt sentään oon saanut nukkua, ehkä kerran pitää vessassa käydä. Nyt...
  2. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Hurrjasti onnea odottava73 :)!
  3. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Täällä kans saikulla, äippäloman alkuun saakka. Niin tuttu tunne tuo "luuseriolo" kun joutu jäämään pois jo nyt. Pitänee yrittää ajatella, et ei sitä turhaan oo jääty pois. Muksu on kova liikkumaan, eikä kyllä oo mitään käsitystä, miten päin se tuolla on. Välillä navan vierestä tunkee jotain...
  4. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

Tukisukista, itse ostin lentosukkia instrumentariumista pitkille lennoille ja oon niitä nyt alkuun töissä käyttänyt. Tukisukkahousut ostin ihan äitiysvaateliikkeestä :)
  5. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

Hei kaikille pitkästä aikaa :) Jonkin verran olen ehtinyt käydä lueskelemassa täällä. Kovasti tsemppiä kaikille yksin odottajille! Täällä vatsa kasvaa ja hyvin voidaan. Sokrutesti meni ihan heittämällä ja arvot hyvät. Häntäluun vuoksi taas saikuttelen viikon, noh näillä mennään. Eipä sekään...
  6. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Hei vaan :) Äippäpakkausta täälläkin käyty Kelan sivuilla kattelemassa. Periaatteessa sama kumpi tulee viime vuoden vai tämä uus..kummassakaan ei kuosit ihan just omaan mieleen mut mahtava pakkaushan tuo on :). Tukisukista, tänään vetäsin eka kerran lentosukat töihin jalkaan kun aamulla...
  7. I

Tuosta varhennetusta äippälomalle jäännistä oma terkkari sanoi neuvolassa, että ei kannata jäähä kun on toisesta päästä pois et mielummin hakee sairaslomaa. Ja kun ei muutenkaan tiedä, miten se loppuaika koskaan menee. Nuista sukupuoliasioista niin omasta mielestä on tosi inhottavaa kuulla et...
  8. I

Hei, Pikaseen tulin tässä käymään. Kela-kertun sivuilla oli et äippäpakkaus julkistetaan 25.2 eli ens tiistaina :)
  9. I

Hei, Täällähän on vilkasta keskustelua :). Nyt itsekin ehdin hieman kirjoitella. Kiitos tuonne aiemmille sivuille pinnasänkykommenteista koskien Ikean sänkyjä :), sellainen tulee hankintaan. Omituisia unia on täälläkin nähty joulukuusta lähtien, välillä ihan naurattaa ne unet :D. Kaikkea se...
  10. I

Meillä pitää töissä toimittaa palkkoihin tuo todistus. Sen vuoksi, kun kvtes:n mukaan maksetaan ensimmäisiltä 72 äippälomapäivältä palkka. Onkohan kellään kokemusta nuista Ikean sängyistä. Itsekin vilkaissut tuota Ikean gulliveria. Kai ne Ikean sängyt on yhtä hyviä kuin muutkin? Tuo...
  11. I

Hei, Vieläkös voi liittyä mukaan. Olen hiukka myöhään herännyt lueskelemaan näitä juttuja. Ryhmä vaikuttaa niin mukavalta, että päätin uskaltautua mukaan :). La ois 22.6, 1.lapsi ja Oys ois synnärinä :). Kovasti jännittää ens viikon rakenneuä...hui. Painajaisiakin tullut jo nähtyä, pientä...

Yhteistyössä