Hakutulokset

  1. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huh, tällä puolen näyttöä on eletty jonkin aikaa hiljaiseloa kun on ollut niin paljon menoa ja meininkiä ettei ole oikein ehtinyt koneelle istahtaa. Pitää tänään päivemmällä lukea paremmalla ajalla kaikki tulleet viestit, ei jotenkaan aivot pysy silmien perässä vielä tähän aikaan aamusta...
  2. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tiituu hurjasti tsemppiä, toivotaan että kroppasi hoitaa hommansa etkä tarvitsisi lääkkeellistä tyhjennystä! Tsemppiä myös uuden kierron alottaneille, negan saaneille ja kaikille muillekin tasapuolisesti! Ei ole itse nyt hirveästi tullut keskustelua seurattua kun on ollut niin paljon menoa ja...
  3. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    @teris paljon tsemppiä, toivotaan että on vain väärä hälytys! Omanapailenpas hieman. Täällä on nyt mennyt pari viikkoa pillereiden lopettamisesta ja koko ajan odottelen josko keho kertoisi jotain mutta pakko sanoa, että vuosien hormonaalinen ehkäisy on tehnyt kyllä vahvasti tehtävänsä enkä...
  4. kka

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä kahvia kuluu 0-3 kuppia päivässä, aamu- ja yövuoroissa enemmän ja vapaapäivinä ei aina ollenkaan. Sinänsähän kahvittelu olisikin helppo lopettaa kokonaan kun en mikään suurkuluttaja ole. Huonoista huonoimpana tapana on kylläkin tupakka, jonka olen saanut vähennettyä pariin päivässä, nyt...
  5. kka

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voisin mäkin lyöttäytyä tänne ensimmäisestä haaveilijoihin. Me jätettiin pillerit pois viime viikolla, eli ihan tuore tapaus olen mutta sitäkin malttamattomampi ja innokkaampi... :whistle: Itse oon 25-vuotias, avokki taas 26-vuotias ja kyseessä olis siis kummankin ensimmäinen lapsonen. Meidän...
  6. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oivoi, niin mä sanoin että otan tän "vauvaprojektin" rennosti ja tulee jos on tullakseen mutta jännästi ostoslistalle on jo eksynyt Gelee Royale. Siinä kyllä mainostetaan muutenkin olevan niin kivoja terveysvaikutuksia että ei mene pelkästään vauvakuumeen piikkiin tietenkään... :whistle...
  7. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea ihan hirmusesti plussanneille! :love: Me päädyttiin avokin kanssa tänään siihen, että turha noita pillereitä on loppuun syödä eli pääsenpä minäkin liittymään yrittäjien porukkaan. Saa nähdä miten kierto lähtee pyörimään ja milloin. Mut saa siis siirtää taustailijoista yrittäjiin, kka...
  8. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Palliton, onnea hurjasti! Toivotaan että nyt olisi todenteolla tärpännyt. Just laskeskelin että vielä on 13 pilleriä syömättä ennen kuin pääsen myös oikeasti jännäilemään josko saatais vauvan tuoksua taloon. Hirmu ihanaa kun avopuoliso on niin innoissaan vauva-asiasta, tänäänkin alkoi sohvalla...
  9. kka

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hopsansaa! Liitynpä joukkoon iloiseen. Täällä kirjoittelee 25-vuotias nainen, yrittäminen alkaa lokakuussa kun on viimeinen pillerilevy syöty loppuun. Tällä hetkellä ajatuksena on, että oviksia ei tulisi kyttäiltyä ja päiviä laskesteltua eli tjottailemaan lähdetään, saa nähdä että kauanko sitä...
  10. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tervetuloa mukaan remmiin, pirpana-! :) Mäkin odottelen ekoja menkkoja pillereiden lopettamisen jäljiltä. Ei vitsi, viime viestissä puhelin tuosta asuntolaina-asiasta. Saatiinpa sitten lainatarjous ja perjantaina mennään katsomaan yhtä taloa! Pahoittelut tästä jäätävästä omanapailusta mutta...
  11. kka

    Paljon yksineläjällä menee rahaa kk ?

    Alkuun varmasti menee enemmän rahaa ennen kuin pääsee itsenäisessä elämässä alkuun, itse ainakin kun muutin omilleni 6 vuotta sitten ostin näin jälkikäteen ajateltuna niin epäolennaisia asioita jääkaappiin ja muutenkin että oksat pois. Ja tosiaan asuntolassa kokkausmahdollisuudet sekä...
  12. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mäkin oon elänyt vähän hiljaiseloa tän palstan suhteen, mutta en suinkaan sen takia että ressaisi vauvakuume vaan sen takia, että meillä on aika iso elämänmuutos edessä. Me muutetaan nimittäin kesän lopulla täältä Tampereelta miehen kotipaikalle 80 kilometrin päähän ja eilen laitettiin...
  13. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Onnea jennimarjaana! Saatiinhan me plussaa tähänkin ketjuun :D
  14. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Toi mun ukko osaa kyllä kanssa olla aikamoinen tunteiden sisällä pitäjä. Mä kyllä yleensä huomaan jos sitä vaivaa jokin mutta vaikka kysyisin että no mikä mättää niin vastaus on vaan hiljaisuus. Sitten jonkun ajan päästä saa kakistettua ongelmansa. Tänään muuten tipahti Vauva-lehti...
  15. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mun on tarkoitus alkaa lipittää kanssa greippimehua. Onko mitään vinkkiä millä siitä sais siedettävämmän makuista? Mä en oikein siedä sitrushedelmiä. :D
  16. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tervetuloa mukaan uusille! :) MerMer, voi kauhea tota miestäs. Ei noi vaan aina ymmärrä millasia sammakoita suustaan päästelee. Toisaalta eipä miesten voi olettaakaan ymmärtävän naisvartaloa kun ei sitä tunnu aina itsekään ymmärtävän. :D Mulla on "sukuun tulon" suhteen hyvä tilanne...
  17. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä uskon, että meidän läheiset ottaa raskausuutisen ilolla vastaan kun sellainen päästään kertomaan. Mun äiti on jo pidemmän aikaa ilmaissut että olisi kiva olla mummi ja tuskinpa isäkään vaimoineen pahastuu kun pääsevät toteuttamaan sisäistä isovanhemmuuttaan. Miehen vanhempienkin uskon...
  18. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällähän vallitsee hiljaisuus! Tervetuloa mukaan, henttis! Mä tosiaan ajattelin olla kertomatta siitä lehtitilauksesta miehelle, haluan nähdä sen reaktion kun lehti kolahtaa postiluukusta :D Mitenkäs kuumeilijoiden vappu sujui? Mä istuin iltaa parin kaverin kanssa, käytiin keskustassakin...
  19. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Onnea Nettte yhteemuutosta ja jozzuuh tsemppiä tumppaamiseen! Mulla on minejä enää pariksi viikoksi jäljellä, saa nähdä kauanko avokki jaksaa kumien kanssa säätää sen jälkeen. :D
  20. kka

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jennimarjaana, hidas päivitystahti ei varmasti haittaa! Pitäisikö listaan kirjata vaikka ikää, milloin alkoi/alkaa yrittää ja mitä muuta? Yk kenties? pirplua, hurjan paljon tsemppiä sulle! Parempi varmasti ottaa vähän etäisyyttä asiaan hetkeksi. sapuska, kannattaa ehdottomasti tutkituttaa...

Yhteistyössä