Hakutulokset

  1. T

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Uutta testiä tehty tänään ja vahva viiva ilmestyi :heart: Nyt alko tän naisen karkkilakko, päätin jo aiemmin, kun tulee +niin siitä päivästä alkaen en karkkia osta!!! =)
  2. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tänä aamuna (pe) tehty uusi testi ja vahva viiva tuli :heart: Hipsin tuonne 30 + odottajien ryhmään..iiiiiiiik :D
  3. T

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Tänne ketjuun myös varovainen hei :-h Ma piti tätin tulla kylään, mutta kun ei kuulunut ja oli muuta asiaa apteekkiin niin ostin testin. Alunperin mun piti tehdä testi vasta pe mutta en malttanut odottaa. ;-) tein sen sitten ma iltapäivällä ja haamu tuli <3 Ikä siis 37 ja 3. lapsi La 3/15
  4. T

    Miksi VAUVAPALSTA ei toimi!

    Palsta.org &bull; Etusivu pitäisi toimia, itse ainakin kävin tuonne kirjautumassa
  5. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heippa! Hetkeen en ole käynyt täällä kurkkimassa ja jo on tullut plussia...ihanaa <3 Itselläni tänään KP30 tätin ois pitänyt tulla tähän päivään mennessä. Mies sanoi eilen että rinnat tuntui painavammalta kuin viimeksi :-P. No minä päätin että pe teen testin ellei täti tupsahda kylään. Oli...
  6. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Niinhän siinä sitten kävi täti tuli aamulla :( Ei auta itku markkinoilla...taustailemaan jään ja yritystä jatketaan Tsemppiä muille :flower:
  7. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    No niin Testattu aamulla ja nega sieltä tuli niinkuin ajattelin. Taitaa olla vähän liian aikaista :-) Kp 29, ei tätiä. Viikon päästä jos testailis uudelleen. Mut voi siirtää taustalle, tuun kyllä kertoo sit mikä tilanne :-)
  8. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tervetuloa uusille :wave: Väpä onnea plussasta ja sitten ON eli juu nyt n kp28 ja tätiä ei näy. kp 25-27 tuli päivittäin ruskea tuhru, ei muuta Maha on aivan sekaisin :whistle: Tänään jos ei täti tule niin huomenna aamulla teen testin =) Hyvä että olen pystynyt nukkumaan kun ajatukset...
  9. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heippa tulin kurkkaa :-) Täällä vaan odotellaan tuleeko täti kylään. Ainoat oireet on ollu yhtenä päivänä juili vähän mahassa. Oon päättänyt et jos nyt ei oo tärpänny jätän kaiken laskemisen ja tähtäilyn :-S Harmittaa toki, kun vielä kaveri (38) tuli kerrasta raskaaksi. Mutta minä...
  10. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oi onnea pippurihäntä <3 Täällä hedelmällinen viikko menossa eka "keikka" hoidettu :-P saatto olla vaan vähän etu ajassa, tänään tuntuu mahassa oudolta :-?
  11. T

    Tanska

    Heippa! Onko palstalla Tanskan kävijöitä? Me ollaan kesällä menossa Tanskaan, lennot ja yöpymiset on jo varattu. Legolandia olen suunnitellut, onko muita hyviä ideoita? Me ollaan 2 yötä Vejlessä, 1 yö Grenåssa ja 1 yö köpiksessä. Kallista siellä kuulemma on mutta kertokaa kokemuksia ja...
  12. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tervetuloa kaikille uusille :wave: Kiva kun dark jaksaa päivittää =) Täällä täti läks. Kierron kolmantena päivänä tein hedelmällisyys testi ja se näytti minun olevan hedelmällinen tässä kierrossa :D nettilaskurin mukaan hedelmälliset päivät on 1.-6.6 siihen taas sama työputki kuin viimeksi :p
  13. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Mahtavaa tombatar :-D Mulle voi päivittää KP1, täti tuli tänään :-(
  14. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Xienna: miehen mukaan paikat oli siihen hikoulun aikaan löysät, aivan kuin ennen tätiä. Nyt oli kuulemma ihan eri :$ Ala vatsaa taas juilii ja välillä vihloo/repii ala vatsasta. :-o Niin täälläkin sinne la asti joutuu odottamaan ellei jo aiemmin ala. Kierto on kyllä ollut sen 28. Mites...
  15. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heipä hei :-h Xiennan kanssa taitaa olla suunnilleen sama kierto :-) mulla on ollu kyllä jotain outoa :-o yleensä tädin aikaan hiottaa yöllä ihan hulluna. Nyt on pari yötä mennyt hikoillessa ja alavatsa on tuntunut oudolta :$ En kyllä testaa ku max viikon päästä :-)
  16. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    kp 17 "työviikko" meni hyvin :snotty: nyt vaan toivotaan että tärppäs jos ei niin sitten vaan uutta taas putkeen :) Netissä olevan laskurin mukaan täti rantautuisi 25.5 vitamiineista ensin söin vaan Möllereitä, niitä oon syönyt ihan muutenkin jo reilu puol vuotta. Nyt sitten tilasin just...
  17. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tervetuloa dark :wave: Täällä ei mitään ihmeellistä. "Työtä" niin kuin mies asian leikkisästi ilmaisi kun ilmoitin että tällä hedelmällisellä viikolla "työtahti" on joka toinen pv :whistle:
  18. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    No höh Voila :-( Täällä juu täti lähtenyt ja foolit ja royal geleet aloitettu. Mä en tikuttele kun miehen mielestä se tulee kun on tullakseen :-? Ovis laskurin mukaan hedelmällisyys lähtee nousuun 5. pv, siitä sitten joka toinen pv puuhailua B-) Uusille tervetuloa ja kaikille peukut...
  19. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    No niin sieltä se tuli, mulle voi päivittää kp1. Ei kun uutta kiertoa kohti. Eilen tilasin, foolihappoja royal gelee, hed. testin ja kpl raskaustestejä :) Nyt odotellaan pillereitä ja tädin lähtöä
  20. T

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voi Nipsu :hug: xienna :( no pöh... Mulla nyt kp 27 ja eilen tuli tuhru lima. Illalla alavatsassa tuntui, eli kyllä minäkin täällä sitä tätiä odottelen tulevaksi :headwall:

Yhteistyössä