Hakutulokset

  1. I

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Tuli kirjoitettua vanhaan pinoon vahingossa :D elikkä meidän prinsessa syntyi 29.9 rv 39+4, pituutta 48cm ja paino 3460g<3
  2. I

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Meidän prinsessa syntyi 29.9 rv 39+4, pituutta 48cm ja paino 3460g<3
  3. I

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Tohon mun iäksi voi päivittää nyt 20 vuotta :D Täällä kaikki hyvin, kovasti vauva potkii ja touhuu varsinki iltaisin ;) Mut aika paljon tulee harjotussupistuksia, mut ei siitä neuvolassa mitään sanottu.. Ja toi käveleminen tuntuu kyl melko raskaalta ku painoa kuitenkin tullu, nivusia ja...
  4. I

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Moikka! Eilen oli pitkään odotettu rakenneultra, vauvalla kaikki hyvin, oli oikein hyvän kokoinen, edelleen kyllä oli viikkoihin nähden ihan pikkusen isompi, koon puolesta la olisi 30.9, mutta niin pieni ero etteivät lähteneet vaihtamaan päivää :) Kovin oli vilkas pikkunen, potkii paljon ;D...
  5. I

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Siis pituutta 52,1mm :D
  6. I

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Moikka! Vähän kuulumisia: Elikkä tänään oli viimein np-ultra, kaikki niinku pitikin :) jännitti kyllä niin kovin. Vauva siellä liikku tosi lujaa ja pituutta 52,5mm ja vastasi viikkoja 12+0 :) Oli kyllä todella ihanaa nähdä pikkunen, ja että siellä se liikehti kovasti :) Vähän alkaa olokin jo...
  7. I

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Moikka! Viime viikolla olin viel neuvolassa tekemässä testin ku näytti niin haaleetaa, mut nyt oli kaks selkeetä viivaa :) nyt pitäis olla rv 5+6 :) neuvola-ajan sain 17.2 :) Oireina ollu lievä etova olo, mut siis yllättävän hyvä olo, väsyttää kyl TOSI kovaa ja valkovuoto lisääntyny kovasti +...
  8. I

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Täällä plussattiin viime viikolla! Omien laskujen mukaan LA luultavasti 2.10(?) :) -inna-/19/1/SAS
  9. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tänään tuli sit siellä lääkärissä käyty testiä tekemässä (kp 29/26-28) , edelleenkin oli suht hailakka viiva, mut lääkäri sano et kyl hän tän positiiviseksi luokittelee, eli kai se pitää uskoa, että raskaana tässä ollaan, kysyi kyllä et haluanko tulla viel ens viikolla testin tekee jos haluan...
  10. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Kiitos! :) Joo tiedän et tarttis odotella iha vaa reippaasti vaikka viikkoki viel ni sais ainaki tietää, jotenki vaa sitä ensi tekee päätöksen et nyt en testaa, mut sitte kuitenki sortuu testaamaan :D ennen ku oon testaillu esim viime kuussa, ni oon kyl saanu ihan puhtaita negoja.. joo se on kyl...
  11. I

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Moikka! Mä oon uus tässä sivustolla ja huomasin tän ketjun ja päätin kirjotella :) Itse täytän tossa kesällä 20 ja nyt on yritystä pari kuukautta ollu, nyt on menossa kp 28/26-28 eilen sitte päätin tehdä yhden apteekin oman testin, tuli testiajan sisällä TODELLA haalee haamu, en usko et olis...

Yhteistyössä