Hakutulokset

1. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

Heippa kaikki! Onnea vauvansa saaneille!:heart: Ja JAKSAMISTA vielä odotteleville!! :hug: Meille syntyi 2.9, rv 37+3, pieni tytöntyllerö! Mitat olivat kuitenki ihan reilut: 3725g ja 50 cm, pää 36,5cm Pisteet 10/10/10! Huomenna pieni rakas täyttää siis jo viikon! Mä oon edelleen ihan...
  2. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

Kävin lääkärissä ja sain sairaslomaa 2 viikkoa. Lääkärin mukaan selässä on varmaankin joku hermo pinteeassä ja kivut johtuvat siitä.. Nyt sitten ihmettelen kotona :D Olen tässä jo pessyt 50-56 cm vaatteita ja ajattelin silittää ne. Parempi olla ajoissa vai?? :D Miinajohanna ja pulu 22+4
  3. M

Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

Heippa kaikki! Minä olen ollut aika hiljaisena täällä taustalla mutta hengessä mukana juttuja seuraamassa. Voisin vähän kertoilla meidän tilannetta myös :) Viikkoja on nyt 22+3! Tosi nopeasti mennyt aika! Silti samalla tuntuu että ääh, melkeen saman verran vielä jäljellä. Mä haluun sen...
  4. M

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Heips kaikille! Mukavan aktiivinen ryhmä tämä! Kunhan saan aikaiseksi laitettua viestiä niin liityn kanssa FB-ryhmään :) Mä sain neuvola-ajan kauhean pitkän ajan päähän, tai ainakin siltä tuntuu! se olis vasta 27.2, ja np-ultra 5.3. Niinpä tilattiin varhaisultraan aika ja se olis nyt ens...
  5. M

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Heippa! ****Täällä olisi 19.09.2014/ Mimmu/28/2.lapsi/TYKS**** Tein tollasen marketin tikkutestin muutama päivä ennen menkkojen alkamispäivää, ja siihen ilmestyi haamuviiva. Seuraavana päivänä ostin digitestin ja sitä seuraavana aamuna tein sen, eli päivä ennen menkkojen alkamista, silloin...

Yhteistyössä