Hakutulokset

1. S

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

Kävin tänään gynen polilla toteamassa sen minkä jo tiesinkin. Alkio vastasi 6+1, nyt olisi 8+1. Ei sykettä. Sain tyhjennyslääkkeet kun itsekseen on vuotanut vain vähäisiä määriä pari päivää. Minut voi siis poistaa listalta.
  2. S

No nyt vuotaa.. eiköhän tämä ollut osaltani tässä. Parempaa onnea teille muille!
  3. S

Kiitos Crispy vastauksesta, ehkä vuoto on ihan harmitonta. Mullahan tää on jo viides raskaus (kolme lasta ennestään), mutta aina tää on yhtä hermojaraastavaa. :D
  4. S

Huomenta. Eilen illalla seksin jälkeen alkoi tulla vaaleanpunaista pyyhkiessä, yön aikana muuttunut rusehtavaksi. Onko muilla käynyt vastaavaa? Mietin että oisko joku tuolla jotain hankautunut rikki joka aiheuttaisi vuodon vai olisikohan syytä olettaa että vuoto tulee kohdusta.. Piti soittaa...
  5. S

Fritang joo, neuvola laskee raskausviikot "väärin". Jos np-ultrassa on sikiön koossa heittoa muistaakseni yli 5 päivää niin sitten laskettu aika muutetaan. Liikunnasta. Hengästyttää tosiaan, mutta olen jumppaillut ihan normaalisti. Ei ole varsinaisia sykerajoja, mutta ei saisi liikaa...
  6. S

Täällä eva-maria ihan sama tilanne, lapsia ei ollut tarkoitus tehdä enempää ja mies toivoo aborttia.. Meillä kolme lasta ennestään. Ehkäisyä ei ollut käytössä, mutta seksiä kp 9 ja ovis kp 15 eli en oikein vieläkään ymmärrä miten on mahdollista.. Mulla tosin oireetonta edelleen, eli en yhtään...
  7. S

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Täällä tänään 6+0 ja edelleen kovin oireetonta. Onnistuneissa raskauksissa on ollut jo tässä vaiheessa aivan kamala olo. Mulla on ollut yksi tuulimunaraskaus ja nyt olo valitettavan samanlainen. Minä juon kahvia ihan normaalisti, kupin aamulla ja toisen iltapäivällä. Aikaisemmin jo pelkkä...
  8. S

Täällä tuli eilen vihdoin vahva viiva ja nyt on jo vähän heikko olokin. Pysyttelen siis vielä mukana ja katsotaan mitä tuleman pitää. Tänne tulee tekstiä niin paljon, etten kyllä perässä pysy, nuo kolme pitävät melko kiireisenä.
  9. S

Täällä on olo ollut melko oireeton ja tein tänään uuden testin, johon tuli aika haalea viiva. Ei mikään haamu, muttei tummakaan. Taidan pysytellä taustalla ja odotella vuodon alkamista. Ilmoittelen jos käykin hyvin, en kyllä enää usko siihen. Nyt viikkoja vasta 4+5, joten alussa onneksi olen.
  10. S

Voisin ilmoittautua mukaan keskusteluun. Meillä piti olla lapset tehtynä, mutta niin vaan pamahti eilen kaksi viivaa testiin.. Mies on todella järkyttynyt, toivottavasti ajan kanssa sopeutuu ajatukseen jos vauva jaksaa kasvaa loppuun asti. Itse aavistelin raskautta jo heti oviksen jälkeen ja...

Yhteistyössä