Hakutulokset

  1. S

    Yrityksen odottajat

    Heipat taas pitkästä aikaa! Hetken pitänyt hiljaiseloa, kun niin kova kiire tuntunut koko ajan olevan. Noista raskausarvista on ollut puhetta ja minulla on rinnoissa kahden vuoden takaisesta keskenmenosta muistot. Keskenmeno tuli 10+3 ja tuli todella alussa rintoihin arpia. Ainiin...
  2. S

    Yrityksen odottajat

    Varmasti on normaalia jännittää! onhan se iso askel parisuhteessa ja iso vastuu :) Täällä menee hyvin, kiirettä on pitänyt. Vauvakuume elää vahvasti ja on edelleen unissa mukana, ettei vaan pääse laskemaan :D Kuinka kauan muuten olette olleet kumppaninne kanssa yhdessä? ja oletteko...
  3. S

    Yrityksen odottajat

    Tervetuloa Gislie! :) Noniin nyt on multitabsit ostettu ja syöminen aloitettu! Vieläkö jaksais odottaa kesän loppua (kerrankin näin päin:D) että pääsisi yrittämään. Tuo aika tuntuu niin kaukaiselta.. Tuntuu että päivä päivältä vauvakuume vain pahenee. Luen täältä vaikka mitä palstoja ja...
  4. S

    Yrityksen odottajat

    Täytyyki käydä ostamassa vitamiineja! Helpoin varmaa ostaa semmonen missä olis kaikki yhdessä tabussa, ei tartte sit kourallisia tabuja aamulla vetää :D Nythän tuli tuo uusi multi-tabs immuno plus, siinä näyttäisi olevan kaikkea :D foolihappoa 400ug. Sitä voisi käydä ostamassa Venla90...
  5. S

    Yrityksen odottajat

    Piti vielä kysyä että kuinka monella on vakituinen työpaikka? Opiskeleeko joku? Onko mies töissä?
  6. S

    Yrityksen odottajat

    Ensimmäisessä raskaudessa lopetin heti testin tehtyä tupakoinnin kuin seinään, mutta keskenmenon jälkeen aloitin taas.. Itsellä oli enemmänkin se tapa eikä se että tuli vierotusoireita. Nyt viime kesänä päätin että saa riittää ja lopetin taas kuin seinään ja hyvi on pitänyy :) huom vaikka...
  7. S

    Yrityksen odottajat

    Kaneli88: ihanaa onnea! Toivottavasti tärppää ja kaikki menee hyvin :) Itse sairastan myös kilpirauhasen vajaatoimintaa, omaksi onnekseni oikea lääkitys löytyi nopeasti. Pelkään kuollakseni verikokeita.. :( pitäisi kyllä kohta taas mennä tarkistuttamaan.
  8. S

    Yrityksen odottajat

    No oli kyllä! Saa taas yöt nukuttua :) Taas näin unta valtavasta mahasta, illalla jo melkein tietää jo että mitä unta yöllä näkee :laugh:
  9. S

    Yrityksen odottajat

    Ite en oo koskaa ollu kauhee kahvin juoja, aamukahvi on pakko saada mutta siihen se sitten jääkin. Hyvä venla90! Tupakkia en ole itse melkein vuoteen polttanut ! Jes :) Selvisin gyneltä ja kaikki kunnossa! Kyllä tippui kivi harteilta. Jännitin käyntiä niin paljon, viime käynti oli niin...
  10. S

    Yrityksen odottajat

    Tervetuloa myös vattupiirakka! :) itsekkin eilen löysin kaupassa itseni hypistelemästä vauvanvaatteita.. ne on niin ihania! :heart: Itse olen pyrkinyt liikuntaa lisäämään, lenkkeilen enemmän ja jumpassa käyn kerran viikossa. Vitamiineja pitäisi alkaa syömään, niitä olen aina ollut laiska...
  11. S

    Yrityksen odottajat

    Totta tuo että on ikuisuus kysymys koska on OIKEA aika hankkia lapsi.. vaikea määrittää mikä on oikea :D kaikille se on eri, jotku odottaa vakituista työpaikkaa ja jotku taas ei ym.. Raha asiat tottakai kannattaa olla kunnossa, että voi elättää koko perheen ilman murehtimisia :) Itselläni...
  12. S

    Yrityksen odottajat

    Tervetuloa Norna! :) minulla ihan sama juttu että joka puolella on vauvoja ja odottavia äitejä. Tuntuu että telkkaristakaan ei tule semmoista ohjelmaa missä ei vauvoja tai odottavia äitejä olisi :D
  13. S

    Yrityksen odottajat

    Aaa me en kestä! Käytiin äsken ystäväperheemme tykönä katsomassa uutta tuloskasta, viime viikon tiistaina syntynyttä ja oli kyllä niin ihana ! <3 menisipä aika nopeesti
  14. S

    Yrityksen odottajat

    Tuo isyydentunnustaminen tuli minulle uutena juttuna, miten se käytännössä tapahtuu? Näettekö te muut vauvaunia paljon? :D itse olen nyt lähes viikon verran joka yö nähnyt raskausunia ja vauvoihin liittyviä unia.
  15. S

    Yrityksen odottajat

    Kyllä minä ainakin haluan tietää kumpi on tulossa (kuten miekkonenkin), kärsimätön kun olen.. :D se taas on eriasia kenelle sen sitten paljastaa ;D itse en ole paljon tyttöjen nimiä miettynyt kun on kova tunne että poika sitten tulee mutta sen näkee sitte joskus.
  16. S

    Yrityksen odottajat

    niinkuilija: Minulle on sama kumpi sitten tulee, kunhan on terve! :) jos tyttö tulisi, odottaisin innolla miekkosen vanhempien ilmeitä :D odotus heillä on kova että me vihdoinkin toisimme sukuun tytön :D Tosin mieheni veljelle on syntymässä kesällä lapsi, saa nähdä kumpi tulee, ennenstään heillä...
  17. S

    Yrityksen odottajat

    Mäki haluan odottaa siihen 12vk ennen kuin kerron. Viimeksi kerroin äidille ja muutamalle kaverillemme, olihan siitä hyötyä että oli ihmisiä tukemassa kun keskenmeno tuli. Ystäväni itseasiassa oli meillä sillon juuri kun keskenmenon oireita tuli ja lohdutteli. Onko teillä "toiveita" kumpi...
  18. S

    Yrityksen odottajat

    Veepu123: Täytynee sanoo sit varmaa et en taas haluu alottaa mitää hormoonei syömää :) Huomen pitäis sanoo pomolle et.maanantai aamulla on lääkäri (gyne) ja se on aina nii utelias et heti varma kysyy miks, täytynee tarkentaa sitte et naistelääkärii :D
  19. S

    Yrityksen odottajat

    Me asumme maalla omakotitalossa, poikaystävällä oli oma talo tavatessamme. Eli hyvä ympöristö lasta ajatellen. Meillekkin lapsi tulee avioliiton ulkopuolelle ja itsekkin miettinyt, että ajatteleeko ihmiset että on vahinko :/ eilen juuri päätinne että maanantaina kun menen gynekologille...
  20. S

    Yrityksen odottajat

    Samaa miettinyt itsekkin :D täällä nimittäin kun ei ole minun lisäkseni kuin pomoni ja yksi toinen työntekijä :D molemmat miehiä ja pomo naapurimme.. :D eihän raskaudesta tarvitse heti sanoa, eikös siinä ole joku että pari kk ennen äippäloman alkua täytyy sanoa vai muistanko ihan väärin..

Yhteistyössä