Hakutulokset

  1. B

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei, ja onnittelut kaikille vauvan saaneille ja voimia vielä odottajille! Meillekin syntyi ihana prinssi 6.6 3255g/ 48 cm/ 35 cm. Synnytys oli kaiken kaikkiaan mahtava kokemus, ja vielä mahtavamman palkinnon siitä sai. Synntys alkoi vesien menolla yöllä kolmen aikaan. Hiljalleen voimistuvia...
  2. B

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnittelut NancyC! Ja seuraavaksi varmaankin Letulle :) Täälläkin helteen myötä nestettä alkanut jalkoihin kertymään, joku asiasta mainitsi. Mitenhän tuon limatulpan kanssa on, saattaa ilmeisesti suuriakin eroja olla sitten synnytyksen käynnistymiseen? Mulla nimittäin jo viikko sitten näky...
  3. B

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Hei vaan kaikille! Ei ole tullut oikein kirjoiteltua tänne aiemmin, vaikka lukemassa olen aktiivisesti käynytkin. Onko muilla nukkumisvaikeuksia? Tuntuu, että tässä kuumuudessa ja näillä viikoilla yöt on yhtä tuskaa; vessassa saa rampata monta kertaa yössä, eikä sen jälkeen enää unta meinaa...
  4. B

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Heips! Vielä ilmottautuisi yksi odottaja mukaan. Jonkin aikaa olen keskustelua seurannut, mutta nyt sain itseni vasta rekisteröityä. Ensimmäistä odotellaan, ja raskaus on sujunut alkuväsymyksestä päästyä hyvin. Eli: 20.6 olisi LA, 1. lapsi ja synnytyssairaalana KAKS. Kiinnostaisi se...

Yhteistyössä