Hakutulokset

  1. M

    helou!

    meilailu ja mese kavereita ois kiva saada! ite asun seinäjoella =) kirjoitelkaahan paivi_m_o@hotmail.com :wave:
  2. M

    sjoki

    olisiko seinäjoelta päin uusia kavereita? 4v tytölle ja 24v äipälle. :wave:
  3. M

    mesekavereita

    =) ois kiva saada mesekamuja ympäri suomea, täällä kirjoittelee 24 vuotias äippä ja 4v tyttö. meseosoite on: paivi_m_o@hotmail.com
  4. M

    sjoki

    moikka! ois kiva saada lisää kavereita täältä seinäjoelta. uusia kavereita kaipailee 24 vuotias äippä ja 4v tyttö. mailia voi lähettää ossaan sunny.day@netti.fi
  5. M

    yksin/yhteishuoltajat

    hei! olen 24v. äiti ja haluaisin uusia ystäviä etelä-pohjanmaalta. =) kirjoitelkaa osoitteeseen: sunny.day@netti.fi B)
  6. M

    messenger

    mesekavereita kaivataan. täällä 24v. äiti ja 4v. tyttö. paivi_m_o@hotmail.com =)
  7. M

    kirjekamuja

    Kaivataan kirjekamuja. Täällä 24v äiti ja 4v tyttö seinäjoelta. B) osoite: sunny.day@netti.fi =)
  8. M

    äitikavereita

    messengerkavereita tai mailikavereita kaipailee 24v. neljä vuotiaan tytön äiti seinäjoelta. :wave: =) kirjoita: sunny.day@netti.fi
  9. M

    seinäjoki

    moi! olisiko 80-vm äidille ystäviä seinäjoen suunnalla ja 4v. tytölle leikkikavereita =)
  10. M

    yh-äidit seinäjoen suunnalta

    olisi kiva tutustua muihin yh-äiteihin, mä olen 24v. ja olen ollut kaks vuotta yksinhuoltajana.
  11. M

    seinäjoki

    uusia ystäviä seinäjoen suunnalta! täällä odottelee mailia 24 vuotias äiti ja kohta neljä vuotias tyttö. paivi.ojala@netikka.fi =)

Yhteistyössä