Hakutulokset

  1. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Täällä ilolla huomaan että pahoinvointi (ja ehkä ihan vähän väsymyskin) alkaa hieman helpottamaan! :) ihanaa olla taas joten kuten elävien kirjoissa! Masu senkun kasvaa vaikkei viikkoja vielä ole paljon mitään. Saa jo ihan tosissaan piilotella eikä todella mitään kireitä paitoja voi käyttää...
  2. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Pahoitteluni Udafinalle menetyksesta. :( ehditkö käydä ultrassa? Paljon jaksamista. Tammivauva tuo kuulostaa aivan pienen sikiön sykkeeltä. Kyllä voi hyvin olla jotain 160. :) pitäisköhän itekin hommaa sellanen?! :) Omaa napaa sen verran että neuvolaan kirjattiin sisään viime perjantaina...
  3. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tänä aamuna näkyi ultrassa 1,5 cm pitkä alkio ja hurjaa vauhtia läpättävä sydän. Vastasi viikkoja 8+0 (menkoista laskettuna nyt 7+5). Ja aivan oikeassa paikassa vielä. Ah, tätä onnen määrää! <3 purskahdin hysteeriseen itkuun heti pikku-jäbän ilmestyttyä ruudulle. Minulla kovasti kallistuu...
  4. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tsemppiä kovasti kaikille huonoja uutisia saaneille! :( se tuntuu aina niin pahalta. Täällä alkaa kovasti jännittää huominen ultra!! Onneksi aika on heti aamusta niin ei tarvii koko päivää jännittää! Huh huh, voi miten toivonkaan että kaikki olis hyvin... Oloista sen verran että kauheeta...
  5. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi Roks!! Toivottavasti kaikki kääntyisi kuitenkin nyt sitten hyväksi! Itselläni ultra olis torstaina ja jännittää aivan vietävästi että mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään... pakko vaan uskoa ja luottaa että kaikki on hyvin, muuten pää räjähtää. Onneksi nyt kuitenkin pääsee jo pian sinne ultraan.
  6. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Siis oon kans kummastellu sitä kun olen siis normaalikokoinen ja vatsa alkaa ihan oikeasti jo pullottaa!! Saa töissä pitää löysempiä paitoja tai vois jo tämä pömpötys jotain epäilyjä herättää... ; D minusta on kyllä kiva saada masu aikasin näkyviin. Esikoista odottaessa kun tosiaan kesti...
  7. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Onko BELL kohdunulkoisen mahdollisuus otettu huomioon? Siinähän tyypillisesti hcg nousee normaalia raskautta hitaammin ja vuotoakin usein esiintyy. Minulla myös loppui välillä kokonaan, mutta melkein jatkuvaa, melko niukkaa, usein rusehtavaa vuotoa oli ainakin minulla silloin. Enkä halua...
  8. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Syömisistä vielä että tuo graavilohi on myös kieltolistalla listeriariskin vuoksi. Ja yleisesti varmaan monipuolinen ruoka kattaa tarpeet, mutta FOOLIHAPON tarve raskausaikana monikertaistuu ja sitä on kyllä vaikea saada ruuasta niin paljon kun tarvitsisi. Se on sikiölle alusta asti erittäin...
  9. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Oi miten mukavia uutisia monella täällä! <3 itse pitää vielä ensi viikon torstaille odottaa että pääsee näkemään onko siellä masussa ketää. Ei kyllä vielä ainakaan uskalla kovin heittäytyä tähän raskausjuttuun... monta pettymystä takana ja tämä lapsi olisi niiiiin toivottu (niinkun varmaan...
  10. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Mulla kuunteli neuvolalääkärin käynnillä ekasta lapsesta sydänääniä. Tai yritti mutta eihän sieltä mitään kuulunut. Viikkoja silloin 10+. Nykyään onneksi neuvolalääkärilläkin ultra käytössä että ei tarvii arvailla. Kuulemma mahdollista muttei läheskään aina kuulu.
  11. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi ei yöperhonen! :( paljonko sulla pitäis sitten olla viikkoja? Onko mahollista että viikkoja oliskin vähemmän?
  12. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Kiva Sabat saada vihdoin mukaan joku muukin K-HKS:n alueelta ;)
  13. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    NALLUKKAN varhaisultraan äiti/gynepolille pääsee vain painavasta syystä. Esim jos raskauden kesto epäselvä, epäilys/riski kohdunulkoisesta tms. Mullekin neuvolasta lähetettä kirjoittaessa sanoivat että toivottavasti eivät torppaa tuota lähetettä vaikka mulla siis kohdunulkoisen riski (ollut...
  14. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Kyllä mä Blueone ehdottomasti pyytäisin tuon verikokeen vielä lisää jos sen kuitenkin helposti voit saada. Nyt pitäisi kuitenkin olla jo roimasti noussut viimekerrasta. Saa mielenrauhan sit jos on kunnolla noussu ja huono nousu johtuukin vaan labrojen eroista :)
  15. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    hCG Level in Early Pregnancy - BabyMed Laitan nyt tuon tännekin kun täällä ollut puhetta noista hcg arvoista että tuossa mielestäni vähän parempi taulukko kun mitä suomalaisilta sivuilta löytyy... jos jotain nuo arvot kiinnostaa. Itellä osui ainakin hienosti vastaamaan viikkoja :) Tsemppiä...
  16. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Ja Tombatar, nuo arvothan voivat olla tosi erilaiset henkilöstä riippuen, mutta juuri tuo hcg:n nousutahti pitäisi kai olla aina suurinpiirtein vakio. Löysin jonkun englanninkielisen sivun jossa oli taulukko ihan joka päivälle mitä hcg tulisi olla. Alussahan hcg melkein tuplaantuu parin päivän...
  17. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    mun3. Mä olen menossa julkiselle varhaisultraan parin viikon päästä. Sieltä tuli kutsu ja tuo päivä vastis viikkoja 7+5. Eli ihan hyvin mielestäni voisit varata ensi viikolle. Toisethan saattaa käydä jo 6+ jotain. Toisaalta mun mielestä liiam aikaseen ei kannata kun sit jos ei mitään näykkään...
  18. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Kiva juttu HANDIS85! :) Hauskaa olla ihan samoissa :) sulla kuitenkin eri la?! Ja onko sullakin ku-taustaa? Kyllä selkeetä pahoinvointia on, ja enemmän kun ekasta raskaudesta. Väsyttää myös aika kovasti. Nukuin just 12h yöunet ja päälle kävin vielä päikkäreillä :D ja tää vatsan turvotus on...
  19. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Hcg pitoisuus vastaa viikkoja eli siis ku:n todennäköisyys pienenee...!!!! :) ah tätä helpotuksen määrää! Sain myös kutsun polille ultraan 12.6. Sitä siis odotellessa. Ja HILIPUTTI minulla edellinen raskaus kohdunulkoinen (toinen munanjohdin poistettu vuosi sitten), ja sen takia vähän...
  20. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Heippa vaan taas kaikille ja uudet tervetuloa mukaan. :) itse kävin viime viikolla jo ekan neuvolakäynnin, jossa tosin tehtiin vain lähete ar-ultraa raskauden sijainnin varmistamiseksi (takana ku). Eilen kävin myös verikokeessa, josta mitataan hcg-pitoisuus ja neuvolasta pitäisi tulla nyt...

Yhteistyössä