Hakutulokset

  1. E

    Helmikuiset 2023

    Kukkuukukkuu kun vaan ei osaa nukkuu. Ei mulla muuta😂 Ei sitä muuten tietäiskään olevansa raskaana. Laitoin muuten jjanni sulle viestiä, kun näitä öitä tässä valvoo ehtisi myös fb viestitellä..
  2. E

    Helmikuiset 2023

    Moikka! Tänää plussasin, jee. Olin jo vajaan viikon miettiny oisko mahdollista. Kierto on vähän sekaisin, mutta uskottava se kai ois. Soittelin neuvolaan ja LA ois 6.2 varmaankin tarkentuu vielä. Ja hauskaa huomata, et heti alko tää mun joka raskaudesta tuttu yövalvominen🙈
  3. E

    Lokakuiset 2021

    Moikka! Epäuskosen sekavissa tunnelmissa liityn mukaan. Eilen vasta uskalsin testata..vahva viiva. La ois 18.10. Ekasta yrityksestä plussa ja tää pikkunen ois meijän viiminen eli neljäs, jos kaikki menee hyvin. Kun tota ikääkin alkaa olee.. Tää päivä on menny kyl ihan ohi..ei saa mistää...
  4. E

    Kesäkuiset 2019

    Moikka! Jos vaikka uskaltautuis mukaan. Pariviikkoo kulunut plussasta ja vielä taitaa olla matkassa mukana.. Pistän myös pyyntöä fb EliSah/kolmas/9.6/K-HKS
  5. E

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Kiitos Maicy <3 nii ja sairaala ois K-HKS jos synnyttämään päästään..ja joo facesta minäkin olisin kiinnostunut:)
  6. E

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Moikka! Varovaisesti minäkin tänne ilmottaudun mukaan..:) Eli suuresti odotettu plussa tuli viikko sitte. LA laskuri näytti 3.11(rv 5+4) varmaan tarkentuu myöhemmin. Jos matkassa pysyy ni toinen lapsi ois tulossa. Esikoinen 1v 6kk.

Yhteistyössä