Hakutulokset

  1. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Heippa! Se aika alkaa sitten yhtäkkiä mennä vauhdilla, paitsi jos odottaa jotain tiettyä päivämäärää.. Mulla on huomenna rakenneultra ja sitä on jonnin verran ootettu. Nyt 20+5, joka tuntuu ihan uskomattomalta, justhan plussasin. Mä kävin viikolla 7 yksityisellä varhaisultrassa, kun...
  2. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Heippa, tulin vierailemaan tänne. :) Itse olen myös 3-kymppinen ensikertalainen. Ehkäisy jätettiin syys-lokakuussa pois ja tjot-asenteella mentiin. Joulukuun aikaan otin kuitenkin järeämmät aseet, eli ovistikut käyttöön. Mies ei ihan niin tosisaan yrittänyt kuin minä ja tammikuun lopussa, kun...
  3. S

    Lokakuun Lutuset 2014

    Hei, minäkin mielelläni liittyisin tänne ja facebook-ryhmään. Ensimmäistä odotellaan. Plussasin parisen viikkoa sitten, vaikka tuntuu, että siitä olis jo ikuisuus. Ensimmäinen neuvola toisen ikuisuuden, eli viikon päästä. Värejä en tällä tabletilla osaa, mutta Sonetti / 31 / 1. / Tyks LA...
  4. S

    En edelleenkään voi laittaa yksityisviestiä, tulee teksti että ei ole mun käytössä. Kummaaaa...

    En edelleenkään voi laittaa yksityisviestiä, tulee teksti että ei ole mun käytössä. Kummaaaa.. ihan kuin olisin joku kriminaali ollu tääl. :)
  5. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Heip, mä liittyisin kans fb-ryhmään, mut taidan olla hölömö, ku en osaa yksärii laittaa. Vaikka oon kirjautunu, ei siinä lue laita yksityisviestiä tai mitään kirjekuoren kuvaa.. vain kävijäviesti. Onko se muka se?
  6. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Ponityttö: Mun laskujen mukaan nyt 4+2. Tikkuun ei kuitenkaan tullut tänääkään vielä täyttä viivaa, vähän vahvempi, mut viel vähän hailakka. Mulla on sitten se 2 ja sulla 3. :) Taas peloteltiin tänään lehdessä, et jopa 20% todetuista raskauksista menee kesken. Aika moni. Poissuljettu jo siis ne...
  7. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Hävisittekö jo facebookiin? Oisin halunnu liittyä tähän ryhmään.. Tänään tuli digiin 2-3. :)
  8. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kiitos!!! Kyllä tekin pian saatte sen plussan, näyttää olevan nääs nopeaa toimintaa tällä palstalla. :) Voi kai sinne plussanneisiin laittaa jo.. :) hurjaa kyllä.
  9. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Mua alkoi kans nyt epäilyttää, että miten pärjätään. Vanhemmat ja kaikki sukulaiset asuu toisessa kaupungissa, vähintään 150 km päässä ja meillä on pieni kaksio, jossa remppa kesken. Mut jos ne on ennenki selvinny 11 lapsen kans pikkumökissä jossain maatilalla, niin ehkä me pärjätään tääl...
  10. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Toi on totta, mitä Kaneli sanoi, että ihminen sopeutuu. Viimeistään hormonit sopeuttaa uuteen elämäntilanteeseen. Loppuraskaudessa hormonit kuulemma alkaa herättää öisin, että kroppa on valmiiksi sitten jo tottunut yösyöttämisiin. Mulla ei ainakaan ollu mitään hyötyä oviksen mittailusta, kun...
  11. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Jks14, uuteen nousuun vaan. Nii millonkohan voi poissulkea kemialliset ja muut? Voiko kestää pitkäänkin? Ponityttö, niin muistelinkin, että sulla oli monta päivää haaleita viivoja. Se tuo toivoa mullekin. :) Taiskin olla se eka tikutus dpo12, en osaa laskee. :) Eli tässä ois ehkä...
  12. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Voi, ujm, harmi juttu. :( :( Voimia! Täällä oli tänään ihan yhtä haalee viiva ku eilen. Vielä en uskalla ajatella mitään. Jos siellä nyt joku on ja pysyy, en uskalla varmaan iloita, ennen kuin syntyy. Ja sen jälkeenhän se huolestuminen vasta alkaa.. :) Pitäs varmaan varmuuden vuoks alkaa...
  13. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Jännää.. :) No katotaan vahvistuuko vai häviääkö. On niin epäilyttävän kuivaa, niin kuin ennen tädin kyläilyä. Eiks pitäis tuottaa entistä enemmän vv:a alkuraskaudessa? Huomenna uusiks, ellei menkat ala.
  14. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Heip! Juuri kun pääsin sanomasta, että en uskalla testailla ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä, niin tänäänkin pissailin tikkuun. :) Tärppiin en uskonut tässä kierrossa, koska just oviksen aikaan ei pupuiltu. Pari päivää ennen, kylläkin. Mutta mitä ihmettä, onko tää nyt kuitenkin...
  15. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Hirmuisesti onnea Ponitytölle! Jännää! Täältä kans voimia Mymosalle. Mä oon kyllä lueskellu teidän juttuja täällä, mut itse oon ollut hiljaa, koska en oikein usko tärppiin tässä kierrossa. Tietty toivon et siittiöt ois jaksanu neljä päivää odotella ovista, mut aika epätodennäköistä...
  16. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Mymosa onnea! Toivotaan nyt ettei oo mikään tyhmä kemiallinen. :) Mä bongasin eilen oviksen. Huojentavaa, että ylipäänsä ovuloin, mut ei päästy eilen hyödyntää tilannetta! Ja tänään ei ollut enää niin vahva viiva. Ärsyttää ja turhauttaa ihan prkleesti. Maanantain peittojen heiluttelu ei ehkä...
  17. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Elviiralle onnea! Mikäs SJ:n tilanne on?? Täällä alkaa taas oviksen testailu. Touvottavasti tässä kierrossa bongaan kyseisen tapahtuman..
  18. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kiitos, Niuski, korjauksesta. Ymmärrän hyvin, että tässä puhetulvassa jää jotain huomaamatta. :) Muistaakseni luin jostain, että vain ensimmäisessä spruittauksessa :D on siittiöitä, eli ei haittaa vaikka loput valuis vaikka heti. Ainahan voi käyttää vanhan kansan uskomuksia ja nostaa jalat...
  19. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Niuski kiva et viitsit päivittää, mut mulla tosiaan alkoi perjantaina ne menkat, eli nyt kp 3/25-29 (en millään haluis laittaa, et /37) ja yk 2. Mekään ei olla ees kihloissa. Haluisin kyl, mut mies ei oo viel lämmenny ajatukselle. Ehkä joku päivä..
  20. S

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    SJ jee! :) Huomenna heti aamusta sitten varmistusta. Mullakin vihdoin tapahtui jotain kropassa, ei tullu tuplaviivoja, mut menkat alko! Jei! Ei tartte enää stressata, et onko jotain vikana. En muista millon oisin viimeks ollu näin iloinen näistä päivistä. :) Voipi siis päivittää, jotta...

Yhteistyössä