Hakutulokset

  1. T

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Heipä hei! Tänne kirjoittelu on todella jäänyt vaikka olen lukemassa käynytkin... Tuo facebookin ihmeellinen maailma vaan vetänyt enempi puoleensa! Mutta mutta, täällä vointi on hyvä, vaikkakin olen jo kerran käynyt synnärillä tarkistuksessa kipeiden supistusten ja paineen tunteen takia...
  2. T

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Moikka moi! Pitkästä aikaa tänne taas kirjoittelen, tuo penteleen facebook on vaan niin paljon helpompikäyttöinen! Meillä oli rakenneultra tänään ja vaavilla kaikki hyvin, rakenteet mainiot, kokonsa puolesta vastasi reilua viikkoa isompaa, painoarvio 414g :) ja..... Meille on tulossa POIKA...
  3. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moikka taas! Hieman mennyt aikaa kun oon tänne viimeks kirjotellut, toi fb on puhelimen kanssa vaan niin paljon helpompi käyttää... Hieman kuulumisia: Edellispäivänä kärsin ihan hullun järkyttävistä koko keskivartalon käsittävistä kivuista, muutama supistuskin tuli ja mitään ei ilman...
  4. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Fiinaliina: Ajattelin kiertää turun kaupat läpi ja yksi paikka mitä suosittelen niin on lastenkirppis pikku-siili! Esikoisen aikaan ostin äitiysvaatteita sieltä ja oli halpoja ja siistejä :) siellä täytyy nytkin käydä. Ja vauvojen vaatteita ja tarvikkeita sieltä sai tosi hyvin! Ai niin...
  5. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Helminni: Mietin jo kesän juhlapukeutumisongelman ratkaisua sillä, että viritän jonkuin lakanan päälleni ja yliturvonneisiin jalkoihin sitten miehen isot crocsit :D kun tosiaan juhlat on niin että rv 36 silloin jo poksunut! Ainiin, aiemmasta viestistä jäi mieliteot! Yleisesti tekee suklaata...
  6. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moi! Täällä hormoonihirviö on hieman rauhoittunut :D oltiin koko vkl reissussa, käytiin miehen sukulaisen syntymäpäivillä ja oltiin pari yötä anoppilassa. Kuulin muutamaankin otteeseen että vatsa on alkanut kasvaa, itse en huomaa niin radikaalia muutosta, mutta ei vatsa enää litteä ole :D...
  7. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Huhhuh! Aika rankka päivä takana... Esikoisella nukkumisen kanssa viime yönä eripuraa ja valvoin sitten 02-05 välisen ajan kun tyttö mölisi sängyssään -.- normaalisti tytsy nukkuu koko yön heräämättä noin 12 tuntia, joten olen tänään sitten leikkinyt zombia ja yrittänyt väkisin pysyä hereillä...
  8. T

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moi kaikille pitkästä aikaa :) kirjoittelu on vähä jäänyt kun puhelin kettuilee ja kone on aivan järkyttävän hidas! Meillä oli 27.1 np-ultra jossa kaikki oli hyvin, niskaturvotus 1,07 eli normaali. Viikot silloin oli 11+2, mutta pikkuinen oli hieman suuremman kokoinen ja vastasi rv 11+6, LA:ta...
  9. T

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Fiinaliina: kyselit kokemuksia tyksistä :) itselläni jäi positiiviset kokemukset sieltä. Sairastuin esikoista odottaessa rv 35 keuhkokuumeeseen, joka vaati osastohoitoa ja silloin tutkittiin vauvan tila myös, aivan mukisematta silloin ultrasivat ja tutkivat kohdunsuun tilanteen :)...
  10. T

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Moi! Täällä olis vielä yks mamma liittymässä mukaan :) alusta asti oon taustalla seuraillut teidän keskusteluja :) Hieman taustoja itsestäni: Aiemmin oli puhetta nuorista äideistä ja olen itsekin tälläinen kiukkuinen kotiäiti, sain esikoiseni 18 vuotiaana ja kaverit kaikkosivat jo siinä...

Yhteistyössä